Ja, te turbo luknje pri grupi VW so res beda. Sicer ne vem, morda obstaja kakšna izjema. Ampak izkušnje z 2.0 TDI PD ter 1.9 TDI so takšne, da res ni perfektno. Tisti šus pri 2.000 obratih sicer dobro dene, a kaj, ko ne traja dolgo. Renault ima pri dCi motorjih dosti bolj elegantno krivuljo navora brez takšnih relativno neuporabnih šokov.
Nekje vmes je BMW 320d. Do 2.000 obratov je kot na pol crknjen konj. Potem se zbudi in odtlej solidno vleče vse do 4.500 obratov.
Resnično pa bi si želel turbo dizla, ki bi konkreten navor ponudil že pri 1.200 obratih in bi vlekel precej enakomerno vse do rdečega polja.
Za po mestu imam recimo neprimerno raje 1.5 dCi motor od Renaulta kot pa BMW ali VW dizel. Preprosto je poskočen, lepo vleče od štand gasa, majhna poraba itd. Je pa povsem obratno na avtocesti, kjer se pokaže razlika med 80 KM pri Renaultu in dobrih 2x več pri BMW.
Resno me mika, da bi nekoč v prihodnosti nabavil kakšnega dobro opremljenega Megana ali še raje Laguno s 150 KM turbo dizel motorjem. Doslej z Renaultovimi dizel motorji nisem imel nikakršnih slabih izkušenj pri treh različnih vozilih. Morda sreča, morda ne, ne vem. Vem pa, da z dizli vedno ravnam preudarno in jih najprej ogrejem, nato pa teram. Obratno naredim preden motor ustavim.