2.0 TDI 170km (ne CR)

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.097
139
63
okolica mesta
Vem da en PD motor ni bil ok. Več ti bo kdo drug napisal. Malo poišči se je dosti pisalo o tem
smile-1.gif
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
za vozit avto s tem motorjem ni biser

Ooooogromna turbo luknja, nato silovit potisk v hrbet in spet konec veselja

od prve do šeste prestave

veliko boljši in prijaznejši za vožnjo je 1,8 TSI
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.927
6.001
113
Citat:
Uporabnik kloshar pravi:
jah, pritisneš, skoči in to je to. kaj češ boljšega za prehitevanje?
smile-1.gif
Sploh pozimi ali na mokrem mora biti prava uživancija, ko ne veš v katero stran bo avto zbezljal ob pospeševanju
bonk.gif

Sedaj mi je jasno zakaj se takrat eni vozijo 15 km/h na obvoznici.
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
En najbolj zaželjenih, iskanih, zanesljivih motorjev ko govorimo o dizlih (oznaka TDI torej),... Res beda, tut če mene vprašaš. :rolajz:

Tut sam bi raje mel kakega renojevega DCI s katerim mogoče celo pridem v portorož in nazaj.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Ja, te turbo luknje pri grupi VW so res beda. Sicer ne vem, morda obstaja kakšna izjema. Ampak izkušnje z 2.0 TDI PD ter 1.9 TDI so takšne, da res ni perfektno. Tisti šus pri 2.000 obratih sicer dobro dene, a kaj, ko ne traja dolgo. Renault ima pri dCi motorjih dosti bolj elegantno krivuljo navora brez takšnih relativno neuporabnih šokov.

Nekje vmes je BMW 320d. Do 2.000 obratov je kot na pol crknjen konj. Potem se zbudi in odtlej solidno vleče vse do 4.500 obratov.
Resnično pa bi si želel turbo dizla, ki bi konkreten navor ponudil že pri 1.200 obratih in bi vlekel precej enakomerno vse do rdečega polja.

Za po mestu imam recimo neprimerno raje 1.5 dCi motor od Renaulta kot pa BMW ali VW dizel. Preprosto je poskočen, lepo vleče od štand gasa, majhna poraba itd. Je pa povsem obratno na avtocesti, kjer se pokaže razlika med 80 KM pri Renaultu in dobrih 2x več pri BMW.

Resno me mika, da bi nekoč v prihodnosti nabavil kakšnega dobro opremljenega Megana ali še raje Laguno s 150 KM turbo dizel motorjem. Doslej z Renaultovimi dizel motorji nisem imel nikakršnih slabih izkušenj pri treh različnih vozilih. Morda sreča, morda ne, ne vem. Vem pa, da z dizli vedno ravnam preudarno in jih najprej ogrejem, nato pa teram. Obratno naredim preden motor ustavim.
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Mah jebeš turbo lukne, hitrost je važna, nakoncu so sekunde tiste ki štejejo, ne pa enakomerno pospeševanje.

Sem mel G5 solidno odprtega, in 2,3,4 je dobro letel, turbolukne gor al dol, AC 210, več pa nisem rabil.
Kok smo kaj na semaforih tiče pomerli sem marsikomu vzel veselje.

Pa dizla vrtet do rdečega polja je vrjetno tut ne najbolj zdravo.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.589
1.256
113
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Ja, te turbo luknje pri grupi VW so res beda. Sicer ne vem, morda obstaja kakšna izjema. Ampak izkušnje z 2.0 TDI PD ter 1.9 TDI so takšne, da res ni perfektno. Tisti šus pri 2.000 obratih sicer dobro dene, a kaj, ko ne traja dolgo. Renault ima pri dCi motorjih dosti bolj elegantno krivuljo navora brez takšnih relativno neuporabnih šokov.

Nekje vmes je BMW 320d. Do 2.000 obratov je kot na pol crknjen konj. Potem se zbudi in odtlej solidno vleče vse do 4.500 obratov.
Resnično pa bi si želel turbo dizla, ki bi konkreten navor ponudil že pri 1.200 obratih in bi vlekel precej enakomerno vse do rdečega polja.

Za po mestu imam recimo neprimerno raje 1.5 dCi motor od Renaulta kot pa BMW ali VW dizel. Preprosto je poskočen, lepo vleče od štand gasa, majhna poraba itd. Je pa povsem obratno na avtocesti, kjer se pokaže razlika med 80 KM pri Renaultu in dobrih 2x več pri BMW.

Resno me mika, da bi nekoč v prihodnosti nabavil kakšnega dobro opremljenega Megana ali še raje Laguno s 150 KM turbo dizel motorjem. Doslej z Renaultovimi dizel motorji nisem imel nikakršnih slabih izkušenj pri treh različnih vozilih. Morda sreča, morda ne, ne vem. Vem pa, da z dizli vedno ravnam preudarno in jih najprej ogrejem, nato pa teram. Obratno naredim preden motor ustavim.

večina novih turbo dizlov in turbo bencinarjev je takih kot si želiš :D tako da kar po novi avto
konstantna krivulja navora od 1200rpm do klko pač gre :p
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.380
5.655
113
Citat:
Uporabnik Gamero pravi:
Vem da en PD motor ni bil ok. Več ti bo kdo drug napisal. Malo poišči se je dosti pisalo o tem
smile-1.gif

Tist je bil kolegov PD 2.0TDI BSS-140KM
pozdrav.gif
 
Nazadnje urejeno:

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:

Resnično pa bi si želel turbo dizla, ki bi konkreten navor ponudil že pri 1.200 obratih in bi vlekel precej enakomerno vse do rdečega polja.

123d
535d
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.778
176
63
Citat:
Uporabnik miha013 pravi:
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:

Resnično pa bi si želel turbo dizla, ki bi konkreten navor ponudil že pri 1.200 obratih in bi vlekel precej enakomerno vse do rdečega polja.

123d
535d

še vedno drži: "There is no replacement for displacement."

lp
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.180
9.814
113
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Za po mestu imam recimo neprimerno raje 1.5 dCi motor od Renaulta kot pa BMW ali VW dizel. Preprosto je poskočen, lepo vleče od štand gasa, majhna poraba itd. Je pa povsem obratno na avtocesti, kjer se pokaže razlika med 80 KM pri Renaultu in dobrih 2x več pri BMW.
A to si vozil 80 KM v starem Cliu?
Sam namreč občasno ganjam 105 KM v novem Meganu. Ob speljevanju v klanec moram nabit vsaj na 3000 vrtljajev, sicer mi ''izdahne'' nekje na sredi klanca.
confused-1.gif
Do 2000 vrtljajev je nada, čista nula, potem gre kot velik.
V glavnem, dokler ga držiš nad 2000 jurja, da turbinca diha je kar ok, pod tem pa mrtev konj. Sploh je to fajn, ko je mrzel. Se ne moreš normalno vključit na cesto v gužvi, če ne nabiješ vrtjajev. Bomo videli, koliko bo turbina držala.
cheer.gif
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.128
10.992
113
kod Džej-Zija
Se strinjam. Izkušnje z Grand Scenicom, letnik 06, če se prav spomnim, mašina dCi 1,9 s 130 KM. Pisal sem že o izkušnjah s tem avtom. Do 2000 obratov je dobesedno mrtev. Potem se mu pa strga. Imel sem ga čast preganjati po italijanskih zasneženih gorskih prelazih, seveda polnega potnikov in prtljage. Težava je bila, ker je bila prva tako kratka, da si ga moral nagnati čez 3500 obratov, da je ob prestavljanju v drugo ohranil toliko obratov, da se je kam premaknil. V nasprotnem primeru spet nazaj v prvo, pa ganjanje. Ker pa je govora o ZASNEŽENIH prelazih, je v vožnjo "kvalitetno" posegal ESP s svojimi podsistemi. Če so v prvi kolesa začela zdrsavati, je ESP zamoril mašino do te mere, da je bilo s sklopko potrebno posegati vmes, da avto ni crknil. Če bi crknil, pa tam sploh ne bi več speljali.
stupid-1.gif
Zato je bila vožnja tam čez res kar zabavna izkušnja.
Druga izkušnja: vožnja po slabi makadamski cesti na enem hrvaških otokov. Ustavim se zaradi skale in poskusim speljati. Kolesa seveda zdrsavajo, ESP motorju vzame moč in avto crkne, jaz pa
13.gif


Moralka: Renault dCi, ne, hvala.
wink-1.gif
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.358
307
83
39
Ljubljana
evo, DYNO Audi A4 2.0 TDI DPF 170KM

2 meritvi, pri drugi šobe očiščene
956876-RSR1.jpg
 

Priponke

  • 956876-RSR1.jpg
    956876-RSR1.jpg
    245,1 KB · Ogledi: 150

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Ja, star Clio 1.5 dCi, 80 KM. Tisti je bil konkretno odziven. Modus z enakim motorjem pa že manj, verjetno zato ker je težji. Megan z 1.5 dCi 80 KM pa je bil nekje vmes med Cliom in Modusem. Poudarjam: za po mestu. Skok od semaforja do 70 kmh itd.