-Če voziš 50 in imaš zadaj kolono, nisi v prekršku in lahko mirno voziš naprej
-Če voziš recimo 40 ali manj do 26 km/h in imaš zadaj kolono, se na prvem primernem mestu ustaviš in spustiš predse kolono. Če tega ne storiš, si v prekršku.
-Če voziš manj kot 25 km/h moraš imeti rumeno utripajočo luč in storiš enako, kot v drugem primeru.
Kripo, še enkrat preberi post od Fusiona, kjer piše, da so vozili 110 na prehitevalnem!!!
Sedaj pa še k članku:
1. Z vgašanjem motorja in vnovičnem prižiganju škoduješ motorju, zaganjaču in bateriji (jo trošiš, ker se nima časa napolniti--->in če jo hočeš napolniti, moraš kupiti polnilec €€€, ali pa pustiti, da avto več časa laufa €€€). Če boš to delal pogosto (kot opisuje članek, da dlje od 30 s ugasneš motor), boš moral po enem letu kupiti nov zaganjač, novo baterijo in motor bo bolj obrabljen.
Prišparal boš nič, kvečjemu dal boš še več €€€€, ker boš moral kupiti novo baterijo oz. jo polniti in zaganjač!!!
Motor tudi ob ponovnem zagonu porabi več bencina, na minimumu pa porabi zelo malo bencina/dizla (pri frendu smo enkrat gledali porabo fabie (dizel) in je na minimumu rabila 0.7l/uro (po bc-ju)
2. Obratomer je spet brezpredmeten, saj boš znova odštel nekaj €€€ za nastavitev + "homologirati"
3. Tank za gorivo naj ne napolnim do konca, piše v članku in naj raje večkrat obiščem črpalko ---> kilometrina do črpalke tudi stane, torej, še enkrat več na mesec. Spet nič ne prišparam.
4. Spolirati avto in naj bo vedno čist pravijo. Tudi to stane (polir pasta, voda, šampon...) Spet nič ne prišparam, hmmmmm........
Torej, če zaključimo, ob upoštevanju teh nasvetov morda malenkost zmanjšamo porabo in na bencinski smo veseli, ker damo 1€ manj, vendar damo za vse ostale pizdar...10x več!!!, torej smo na slabšem.