1.4 TSI mnenja

vuk

Pripravnik
19. nov 2007
499
4
18
To glih ne, bolj to da me je presenetlo da se ga da skoraj isto voziti kot dizla v nizkih obratih. Nad 4000 RPM pa se celo da nekaj od sebe.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.267
1.897
113
Turbine dela svoje in se krivulja navora spremeni. Turbo bencinarji so od nekdaj šli dobro
wink-1.gif
edino včasih pred 2.500 vrtljaji ni bilo nič...zdaj z variabilnimi lopatičami je tudi spodnji del poštiman.
 

vuk

Pripravnik
19. nov 2007
499
4
18
Kompresor in turbina sta v mojem TSIju...Twincharged Stratified Injection. Turbo in vcasih...me najbolj veze spomin na R5 Turbo.
 

plexix

Fizikalc
10. sep 2007
907
153
43
JAz sem tudi kolebal me 1.2 in 1.4, sicer v Octavii. Odločil za 1.2, poraba po 15kkm okrog 7 litrov večinoma mestne vožnje.
Morje - Istra, s trugo na strehi in polnim kuferamom, poraba 7,2.

ZA moje potrebe popolnoma dovolj, pa še pelje se zelo lepo, proti prejšnjemu 1.6 atmosfercu.

Lp,
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Turbine dela svoje in se krivulja navora spremeni. Turbo bencinarji so od nekdaj šli dobro
wink-1.gif
edino včasih pred 2.500 vrtljaji ni bilo nič...zdaj z variabilnimi lopatičami je tudi spodnji del poštiman.

dajte si ze zapomniti, da turbo bencinarji nimajo "variabilnih" lopatic. razen nekaj "super" sportnikov.
 

vuk

Pripravnik
19. nov 2007
499
4
18
V Alhambri ga mam...po mojih informacijah ima tale masinca kompresor in turbino noter. Se motim?
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Pa so ga že porihtali tako da deluje? Na začetku so imeli twinchargerji nemalo problemov.
 

vuk

Pripravnik
19. nov 2007
499
4
18
Moja najblizja izkusnja je 140.000 km, ki jih je nardil sodelavec z svojo Alhambro in potem spet vzel isti motor, cepra je pred tem tudi dolgo vozil dizle. Prav njegova izkusnja je mene prepricala za tale motor v Alhambri.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.267
1.897
113
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
dajte si ze zapomniti, da turbo bencinarji nimajo "variabilnih" lopatic. razen nekaj "super" sportnikov.

težko si tole zapomnim, ker do zdaj sploh vedel nisem
wink-1.gif


nekako logično mi je bilo da so v vseh...
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Nova BMW 5 pa MB E 2016-2017 naj bi imela že prvi elektro turbo za pri nižjih obratih, tako da naj bi bilo konec s turbo lagom....
 
Nazadnje urejeno:

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Klasičen bencin že defolt iz nižjih obratov vleče, med tem ko dizl ne. zato niso potrerebne variabilne lopatice, na dizlu pa. Dizl za en jebeštrga vleče brez trurbine in je po potrebni čim prej turbino vklopit.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
Nova BMW 5 pa MB E 2016-2017 naj bi imela že prvi elektro turbo za pri nižjih obratih, tako da naj bi bilo konec s turbo lagom....
naslednji BMW 5 bo imel tudi 1.5 dizlski agregat, 4 cilindrski
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
1.5 T se v miniju super obnese (pod 8s do 100), kot vstopni motor za serijo 5 pa ima če ne drugega preveč hecen zvok. Za minija je zvok paličnega mešalnika povsem OK, za poslovno limuzino pač ne.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
V poslovni limuzini se načeloma motorja ne sliši. Če pa se ga že mora se da pa tudi kavne mlinčke ojačat da zvenijo kot V8, obstajajo tako analogne akustične cevi, dodatki na izpušnih ssitemih kot tudi elektronski ojačevalniki. Vse to se že nekaj let vgrajuje v vozila kjer je "glas" eden od pogojev tistega ki to kupuje.