Jebesh tako optimizacijo ko polek vseh pik, kartic, šrekov, čikov,…, po novem na blagajno daš še plačilo položnic! Avtomatskih blagajn pa jaz ne hebem pet posto. Tam so plačani ljudje za to in jaz to sam niti pod razno ne bom delal, da bodo oni prišparali.
Lidl in hofer stalno pridobivata na strankah iz večih razlogov: price/performance je zmaga, trgovine so pregledne. Jaz ne rabim 60 sort jogurta, jih je 10 dovolj. Ne rabim 30 sort fižola v piksni, sta 2-3 dovolj. Blagajne so hitre. Ne rabiš se ukvarjat s popusti in se spraševat če sploh je popust ali nateg. Ne rabiš se ukvarjat z nekimi glupimi karticami zvestobe, ki to sploh niso.
Je pa nekaj res, za šopingcenter sprehajalce hofer in lidl res nista. Ker si prehitro gotov z nakupom. Me pa pri hoferju raspyzdi da je noter naf00kano vse kot sredi nekega skladišča. Neki vozički, stelaže in podobna navlaka vsepovsod in samo voziš levo desno da sploh mimo prideš. V lidlu je to dosti lepše rešeno z dovolj širokimi prehodi brez ovir.