1.1 motor porabi toliko kot 1.6 ?

Zorroslav

Zeroslav
5. jan 2008
1.441
0
36
36
Citat:
Uporabnik Firing_Nukez pravi:
A niso kao francoski avti znani po tem, da malo kurijo? Spet en mit to potem?

To je mašina, ki je bila predstavljena že v 205-tki in je daleč od moderne mašine. Novejši hdi-ji, vti-ji in thp-ji pa majo malo proabo.
 
Nazadnje urejeno:

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
@Firing_Nukez: ni noben mit, samo je pa tako mnenje še iz časov ko smo vozili še Zastave, ki so kurle 10-12 in je bilo 7 ali 8 litrov "mala" poraba.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik stein pravi:
Peugeot 206 1.1 (44 kW)

Hyundai Accent 1.6 (77 kW)

Oba poraba okoli 7.3 l/100km

V čemu je štos?

206 ima maso 900/1400kg (prazno/max)
Accent pa 1050/1550kg

Brat imam 1.1 v p206, enak motor je bil tudi v prvih citroen c3 modelih. Poraba zunaj je ob normalni umirjeni vožnji 5.5l/100km, v mestu pa okoli 7l.
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
moj nekdanji p206 2005, 1.4 6v z 90 konji je pil identično... 7,3l, golf tsi malenkost manj 7,1... trenutni pa ..
redface-1.gif
 

Zorroslav

Zeroslav
5. jan 2008
1.441
0
36
36
Meni 206-tka 1.6 8v (90km) pije okrog 7 litrov (deci gor dol) pa ne gledam ravno da bo čim manj porabu.
 
Nazadnje urejeno:

ginekolog

1.300. registrirani uporabnik
1. okt 2007
585
7
18
uno 1.0 45km = 8l (100% mesto)
bravo 1.6 103km = 8l (20 mesto 80 ac)
accord 2.0 155km = 8,5l (20 mesto 80 ac)

Male razlike v porabi, velike v konjenici :D
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Ali pa napaka na motorju. Vsak, ki ima preveliko porabo in ima probleme na tehničnem zaradi plinov ter menjava katalizatorje, lambda sonde itd, ima nekaj hudo narobe z motorjem. Moja kripa je spet prišla čez tehničnega bp, pa ima skoraj 300.000 prevoženih ter original katalizator in lambda sondo. Poraba vedno okrog 7l, le enkrat je poskočila na 9. Hitro sem našel napako, in sicer preperelo cevko merilca podtlaka.
 

amacar

Majstr
29. apr 2010
4.174
490
83
Sem mlad voznik (3 mesece imam izpit, tako da še nimam glih veliko izkušenj z vožnjo), furam po omejitvah (no ajde 5-10km več), avta ne teram, šaltam takle 10km/h 1 prestava, 20km/h 2 prestava, 35km/h 3 prestava, 45km/h 4 prestava, 65km/h 5 prestava.
Furam se vsak dan v šolo 17km, poraba povprečna 4.7L. Da sem zelo pazil sem imel tudi 4.3L na enaki relaciji.Največ pa 5.2L.

Avto vw bora 1.9 tdi (zej pa ne vem točno koliko konjev ima, vsekakor več kot 100, je pa model z rdečim i in mislim da ima 105km)
včasih pa vzamem peugeota 307 2.0 hdi 110km pa z enako vožnjo pridem na 5.8L porabe.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Vsak motor z notranjim izgorevanjem ima podrocje obratov, kjer ima najbolj optimalni izkoristek. To podrocje je praviloma nekje pod tocko maksimalnega navora in se razlikuje od motorja do motorja. Bolj kot se motorje priganja v visoke obrate proti podrocju maksimalne moci, slabsi izkoristek imajo.

Tako da ja, mali mlincek, ki se ga priganja proti maksimalnim obratom ima lahko visjo porabo od svojega vecjega brata z vec konjenice, ki se ga lahko v enakih razmerah precej manj poganja obrate, oziroma se pri isti obremenitvi lahko vrti na podrocju najvisjega izkoristka.

Mali mlincki z malo konji pac niso narejeni za priganjanje, visoke pospeske in voznjo z visokimi hitrostmi na avtocestah. Se pa lahko izkazejo s porabo, le priganjat se jih ne sme.