Citat:
Uporabnik Skiny pravi:
Če se prav spomnim, je Hondi kombiniral bitumensko folijo (izotekt) in stekleno volno. Slabost steklene (ali kamene) volne je, da se je načeloma ne da lepit na površine in je tako uporabna pretežno za pod avta (in prtljažnika).
Vendar je civic, ki ga je Hondi uspešno "utišal" po mojih izkušnjah nekoliko specifičen, ker ima relativno tih izpuh in slabo izolacijo kabine, zato večina hrupa prihaja v kabino s strani motorja in podvozja. Pri mnogih avtih pa večina hrupa (vsaj pri nižjih in srednjih vrtljajih) v kabino prihaja s strani izpuha.
Napiši, za kakšen avto gre in poskusi oceniti, s katere strani v kabino prihaja največ hrupa (motor / podvozje / izpuh), pa ti bomo laže svetovali. Veliko je odvisno tudi od izpuha (originalen/ponaredek; koliko je že star), stanja komponent podvozja in gum, stanja nosilcev motorja, ali je avto že bil na kakšnem konkretnem posegu pri kakšnem površnem kleparju, ki je pozabil zatakniti kak čep v katero od tovarniških odprtin za električno inštalacijo
...
Kaj več na to temo pa drugič (zdaj bo treba spat
).
LP, Skiny