Zvočna izolacija

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Me je prijelo, da bi dodatno zvočno izoliral avto. Ima kdo kaj izkušenj s tem? Nekje sem prebral, da se uporablja kamena volna....je to to?
 

civil

Fizikalc
18. jul 2007
1.350
0
36
Ja.Verjetno jo imaš že sedaj, oz. kombinacijo volne in na njo nalimono lepenko.Poglej pod tepih.
Kateri avto imaš sedaj.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Ja res je. Je pa te izolacije "bolj malo". Dodal bi izolacijo na strop, v vrata in zadnji bok.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
v merkurju imajo neko peno cca 1cm debelo, baje ne vpija vode. na avtoakustika.com sem bral o tem ko si je nekdo s tem izoliral avto.





edit:

sem popravu iz 10cm na 1cm
d055.gif
 
Nazadnje urejeno:

ForeignBreed

Pripravnik
17. avg 2007
712
0
16
Bačka Palanka
uporabnik Hondi je na Suxu slikovno predstavil kako je to naredil na svojem Civicu pete generacije...
sigurno mora še kje na netu obstajat njegov HOW TO..
 

Skiny

Alternativni tehnik
15. okt 2007
48
0
6
KK
Če se prav spomnim, je Hondi kombiniral bitumensko folijo (izotekt) in stekleno volno. Slabost steklene (ali kamene) volne je, da se je načeloma ne da lepit na površine in je tako uporabna pretežno za pod avta (in prtljažnika).

Vendar je civic, ki ga je Hondi uspešno "utišal" po mojih izkušnjah nekoliko specifičen, ker ima relativno tih izpuh in slabo izolacijo kabine, zato večina hrupa prihaja v kabino s strani motorja in podvozja. Pri mnogih avtih pa večina hrupa (vsaj pri nižjih in srednjih vrtljajih) v kabino prihaja s strani izpuha.

Napiši, za kakšen avto gre in poskusi oceniti, s katere strani v kabino prihaja največ hrupa (motor / podvozje / izpuh), pa ti bomo laže svetovali. Veliko je odvisno tudi od izpuha (originalen/ponaredek; koliko je že star), stanja komponent podvozja in gum, stanja nosilcev motorja, ali je avto že bil na kakšnem konkretnem posegu pri kakšnem površnem kleparju, ki je pozabil zatakniti kak čep v katero od tovarniških odprtin za električno inštalacijo
evil.gif
...

Kaj več na to temo pa drugič (zdaj bo treba spat
grin1.gif
).

LP, Skiny
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik Skiny pravi:
Če se prav spomnim, je Hondi kombiniral bitumensko folijo (izotekt) in stekleno volno. Slabost steklene (ali kamene) volne je, da se je načeloma ne da lepit na površine in je tako uporabna pretežno za pod avta (in prtljažnika).

Vendar je civic, ki ga je Hondi uspešno "utišal" po mojih izkušnjah nekoliko specifičen, ker ima relativno tih izpuh in slabo izolacijo kabine, zato večina hrupa prihaja v kabino s strani motorja in podvozja. Pri mnogih avtih pa večina hrupa (vsaj pri nižjih in srednjih vrtljajih) v kabino prihaja s strani izpuha.

Napiši, za kakšen avto gre in poskusi oceniti, s katere strani v kabino prihaja največ hrupa (motor / podvozje / izpuh), pa ti bomo laže svetovali. Veliko je odvisno tudi od izpuha (originalen/ponaredek; koliko je že star), stanja komponent podvozja in gum, stanja nosilcev motorja, ali je avto že bil na kakšnem konkretnem posegu pri kakšnem površnem kleparju, ki je pozabil zatakniti kak čep v katero od tovarniških odprtin za električno inštalacijo
evil.gif
...

Kaj več na to temo pa drugič (zdaj bo treba spat
grin1.gif
).

LP, Skiny

Gre se za Roverja 200. Avto načeloma niti ni tako glasen, bi bilo pa fajn se peljat malo tišje. Motor in izpuh ne delata resnega hrupa. Utišal bi hrup iz okolice, se pravi veter in pa šum izpod koles.
 

Skiny

Alternativni tehnik
15. okt 2007
48
0
6
KK
Roverja 200 podrobneje ne poznam. Kar pa se tiče hrupa s strani podvozja pa sta poleg dušenja hrupa s pomočjo dodatne izolacije še dva enako (ali bolj) pomembna faktorja:

1. Izbira gum: Med hrupnostjo gum so bistvene razlike. Razlike so tako med znamkami in modeli gum (okvirno se lahko orientiraš po rezultatih raznih testov, kjer je navadno podana zunanja in notranja glasnost), kot tudi pri sami namembnosti. Navadno so glasnejše zimske in bolj športno orientirane gume s tršimi boki. Poleg tega vsaka guma pridobiva na glasnosti z obrabo (zmanjševanje debeline tekalne plasti) ter staranjem (povečuje se trdota gume). Dodaten problem je morebitna stopničasta obraba profila.

2. Stanje komponent podvozja: predvsem stanje silent blokov na elementih podvozja ter zgornjih vpetij amortizerjev. Pri slednjem bi izpostavil zgornje vpetje prednjih amortizerjev pri avtih z vzmetnimi nogami ( takole.

O izolaciji pa prihodnjič, spet je ura pozna
grin1.gif


LP, Skiny
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Odličen post. Sem bil pri Vargalantu, kjer smo pregledali podvozje. Vse je ok. Torej zna biti problem drugje... Gume so skoraj nove (Toyo Proxes T1R - so ojačane na bokih). Rad bi zmanjšal veter okrog karoserije od nekje 100 kmh naprej.
p.s. Skiny: dons pridi prej na forum, da ne bo pozna ura .
smile-1.gif
 

FRooT

Pripravnik
19. avg 2007
507
8
18
Obstaja izolacija namenjena prav za avtomobile
wink-1.gif


recimo:

Dynamat

so pa še ostale, vendar jih nebi izpostavlu, ker jih ne poznam !

LP FRooT!

aja .. še to .. ni pa poceni
wink-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Ja sej... Tolk pa ne bi dal. Treba bit realn. Dynamat je za hude upgrade, kjer je tudi huda frštekarija...
 

peroo

Fizikalc
29. sep 2007
108
28
28
ljubljana
Pozdravljen

Mene je tudi motil hrup v svojem avtu. sploh na avtocesti pri višji hitrosti. Izolacije sem se lotil tako, da sem z Butyflexom (podobno a cenejše kot Dynamat) prelepil pleh vrat po notranji strani, boke prtljažnika, in tist kanal na tleh avta, pod katerim je avspuh . Potem sem pa v vratih notranjo stran tapet prelepil z peno armaflex, ki je načeloma namenjena toplotni izolaciji kotlov. S to peno (9mm in 13mm debelo) sem nato polepil še boke avta in celo spodnjo stran, pa še v vsakega od plastičnih panelov in sredinski naslon za roko sem nafilal.. Nekje sem dal 2 plasti. Razlika v zvoku je kar občutna, pa še vrata in prtljažnik se zapirata kot pri kakšnem mercedezu :D . Ko se pelješ po mestu, se avte ki peljejo mimo sliši precej manj. Največ zvoka pri višjih hitrostih pa zdaj prihaja še od šuma vetra okoli stranskih stekel in od motorja. Moral bi izolirati tudi prednjo steno med kabino in motorjem. Samo potem bi moral razdreti armaturko, kar pa je za moje mehanično znanje malo preveč. Če se mi bo dalo, bom na enak način izoliral tudi streho.

Če imaš čas in voljo, se pomoje kar splača.


LP P.