Zavarovalnica noče izplačati celotnega zneska v kasko zavarovanju

nadebudnez

Pripravnik
4. okt 2010
243
0
16
Leta 4/2015 sem na počitniški prikolici podrsal stran, menjana je bila cela stranica. Prikolico sem takoj odpeljal na servis, tja jo je prišel pogledat cenilec od moje
zavarovalnice.
Med serviserjem in cenilcem je bil dogovorjen cenilni zapisnik, ki ga jaz nisem videl, nisem bil zraven ob cenitvi škode. Prikolica je bila popravljena 2/2016.

Po 3 letih (3/2018) od nesreče serviser pošlje račun za 9400 EUR. Imel sem kasko + 1% franšize. Franšizo sem plačal serviserju že 2/2016 (200 EUR)
Račun pošljem zavarovalnici in mi javijo da so pripravljeni poravnati le 6400 EUR.
Javim serviserju, ki mi skupaj z odvetnikom pripravi odgovor, naj zavarovalnica pojasni, na kakšni osnovi lahko samovoljno zmanjšajo strošek serviserja.
Zavarovalnica odgovori, da izstavljeni račun ni bil v skladu s cenilnim zapisnikom, predvsem v tistem delu, kjer se zahtevajo dobavnice za vgrajeni material in oznake (kataloške številke ) rezervnih delov.
Serviser mi zopet, z odvetnikom, pripravi odgovor: "Prosim vas za predložitev akta iz katerega izhaja obveznost serviserja, da na računu posreduje tudi številke dobavnic in cene materiala. Kar je za serviserja poslovna skrivnost.«

Danes (16.12.2018) pa mi serviser še napiše, da moram tožiti zavarovalnico (s tem imam odvetniške stroške in niti ne vem, če uspem), ker se bliža 1.1.2019, ko zavarovalnici zastara primer. In po tem datumu moram sam poravnati celoten znesek serviserju 9400 EUR. (in če prej ne sprejmem 6400 od zavarovalnice, dejansko moram poravnati 9400 EUR).

Jaz pa sem bil v prepričanju, da če plačujem kasko, da je moj strošek zavarovalniška premija in franšiza, vse ostalo poravna zavarovalnica. Zavarovalnica pa pravi, da serviser ni korektno izpolnil obveznosti.

Imaš kakšen nasvet? Kaj naj naredim?

Razmišljam, cenilni zapisnik je verjetno izdal cenilec zavarovalnice in ga predložil serviserju v podpis. S tem je serviser dobil zeleno luč za izvedbo popravila. Če v cenilnem zapisniku piše, da morajo biti del del računa tudi dobavnice za vgrajeni material in oznake (kataloške številke ) rezervnih delov pa tega serviser ni izpolnil, potem serviser ni izpolnil obveznosti in se bo moral zadovoljiti z manjšim zneskom (6400 EUR) od zahtevanega 9400 EUR.

A lahko jaz prosim zavarovalnico ali serviserja, da mi pokažejo cenilni zapisnik?
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.695
761
113
Kdo je povedal, kam peljati na popravilo ?

In kako to, da serviser šele po 2 letih terja plačilo. To je v osnovi že zastaralo, pa še davčno je povsem napačno.
 

danielt

Fizikalc
3. jun 2008
1.062
18
38
Zakaj pa ni serviser popravil vozila po zapisniku, če on ni izpolnil obveznosti korektno nimaš ti nič kaj dosti pri tem, naj predloži zavarovalnici dobavnice o vgrajenem materialu in to je to. Če je so bile pa dodatne poškodbe katerih na zapisniku ni bilo, je pa itak dolžan pred začetkom popravila oz takoj ko ugotovi dod. poškodbe, javiti zavarovalnici/cenilcu in zahtevati dodatni ogled.

Poslovna skrivnost glede vgrajenega materiala .... ja pajade...... naj predloži dobavnice, in naj skrije rabate pa je to to. cene morajo pa itak biti po uradnem ceniku. Lahko pa da dobavnic sploh nima .... ker ti novih delov ni vgradil in je samo stare popravil, pa bi rad pokasiral menjave. Potem pa zna bit problem ja ....
 

nadebudnez

Pripravnik
4. okt 2010
243
0
16
Kdo je povedal, kam peljati na popravilo ?

In kako to, da serviser šele po 2 letih terja plačilo. To je v osnovi že zastaralo, pa še davčno je povsem napačno.
Nihče ni povedal...
Meni je bilo najbolj logično, da jo peljem tja, kjer sem jo kupil in imajo tudi servis in delajo z več zavarovalnicami.
In do sedaj nihče ni rekel, da bi bilo to narobe. Cenilec je normalno prišel k serviserju in je opravil cenitev.

Meni je bilo ve čas čudno, da sem dobil popravljeno prikolico, plačal sem 1% franšize (200 EUR) serviserju.
Računa za celotno popravilo pa nisem dobil in potem sem na to pozabil oz. si mislil, če bo serviser hotel plačilo bo že poslal račun. Potem sem celo mislil, da je posla direkt zavarovalnici, skratka, jaz sem imel popravljeno prikolico. In če serviser ni pogrešal 9 jurjev pač ni.
No, po skoraj 3 letih je poslal račun, kar mi je bilo zelo mutno. Zavarovalnica ni oporekala, da je račun prepozen, temveč, da ni dobavnic in kataloških številk zamenjanih delov.
 

nadebudnez

Pripravnik
4. okt 2010
243
0
16
Zakaj pa ni serviser popravil vozila po zapisniku, če on ni izpolnil obveznosti korektno nimaš ti nič kaj dosti pri tem, naj predloži zavarovalnici dobavnice o vgrajenem materialu in to je to. Če je so bile pa dodatne poškodbe katerih na zapisniku ni bilo, je pa itak dolžan pred začetkom popravila oz takoj ko ugotovi dod. poškodbe, javiti zavarovalnici/cenilcu in zahtevati dodatni ogled.

Poslovna skrivnost glede vgrajenega materiala .... ja pajade...... naj predloži dobavnice, in naj skrije rabate pa je to to. cene morajo pa itak biti po uradnem ceniku. Lahko pa da dobavnic sploh nima .... ker ti novih delov ni vgradil in je samo stare popravil, pa bi rad pokasiral menjave. Potem pa zna bit problem ja ....


Tule je, kar je serviser pisal svojemu odvetniku (imena so zbrisana) in sem dobil v vednost.

Serviser:
Stranka X (jaz oz. Nadebudnez) je dobil odgovor od zavarovalnice (priloga). Predvsem se sklicujejo, da niso dobili dobavnice za vgrajeni material in oznake (kataloške št.). Običajno pošljemo dobavnico, kjer zakrijemo št. dobavnice, datum in cene.

Ali jim je sploh potrebno dati dobavnico, ker je zavarovalnica že preverila na prikolici, da smo stranico zamenjali?

Oz. če ja, ali lahko zahtevajo št. dobavnice, cene in itd. Gre namreč za poslovno poslovna skrivnost.

Namreč imam podoben primer stranke Y, kjer smo jim poslali dobavnico, so pa naknadno odgovorili, da je nepopolna, ker niso razvidne cene in št. dobavnice.

Prosim za predlog kako odgovarjati zavarovalnici v nadaljevanju.

Predvsem gre za dejstvo, da dobimo rezervne dele z neto cenami, katere nato nadgradimo z našo maržo. Poleg tega pa ne želim izdati številk dobavnic itd. Gre namreč za poslovno skrivnost. Primer zakrite dobavnice je razviden pri stranki Y.

Prosim za skupni rezime in navodila.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.361
6.148
113
Zanimivo, da ga tako skrbi, da bi se razvedela njegova marža. Delo je itak zaračunal posebej.

Zakaj zavlačuje in nekaj napleta, namesto da bi še isti dan zavarovalnici poslal zahtevano dobavnico (kot pravi, da je običajno). Za tak denar bi se pa res lahko malo potrudil.

Jaz bi mu odgovoril, naj v najkrajšem možnem času izpolni zahteve zavarovalnice za izplačilo (ki so bile, če prav razumem, jasno napisane na cenilnem zapisniku, s katerim se je takrat strinjal), saj mu ti ne boš plačeval več, kot dobiš od zavarovalnice.

Ali si ob prevzemu podpisal kakšno dobavnico?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.688
113
Sam nisem še nikoli plačeval nič, ko sem imel zavarovalni primer na avtu (brez franšize). Peljal na cenitev na zavarovalnico in se dogovoril za popravilo. Račun je śel direkt na zavarovalnico in ta ga je tudi plačala.
Enkrat pri toči je serviser rekel, da je na cenilnem zapisniku premalo lukenj zapisanih. Popravil je vse :), hkrati mi je dal za podpisat pooblastilo, da lahko on ureja zahtevek do zavarovalnice. Nisem več slišal za nič glede primera, je potem on uredil. Račun je spet šel od njega na zavarovalnico in ta je plačala njemu.
A se franšiza ne plača zavarovalnici in ne serviserju? Ker ti nimaš poslovnega odnosa s serviserjem, temveč z zavarovalnico. Njemu je nalog dala zavarovalnica in ne ti.
Tako da, to naj sam ureja naprej in kolikor vem tudi tistih 200EUR mu ne bi smel plačat.
Sicer pa, če 3leta ni imel časa uredit zadeve, tudi ne vem no.
Nekaj smrdi tukaj.
 

danielt

Fizikalc
3. jun 2008
1.062
18
38
Sam nisem še nikoli plačeval nič, ko sem imel zavarovalni primer na avtu (brez franšize). Peljal na cenitev na zavarovalnico in se dogovoril za popravilo. Račun je śel direkt na zavarovalnico in ta ga je tudi plačala.
Enkrat pri toči je serviser rekel, da je na cenilnem zapisniku premalo lukenj zapisanih. Popravil je vse :), hkrati mi je dal za podpisat pooblastilo, da lahko on ureja zahtevek do zavarovalnice. Nisem več slišal za nič glede primera, je potem on uredil. Račun je spet šel od njega na zavarovalnico in ta je plačala njemu.
A se franšiza ne plača zavarovalnici in ne serviserju? Ker ti nimaš poslovnega odnosa s serviserjem, temveč z zavarovalnico. Njemu je nalog dala zavarovalnica in ne ti.
Tako da, to naj sam ureja naprej in kolikor vem tudi tistih 200EUR mu ne bi smel plačat.
Sicer pa, če 3leta ni imel časa uredit zadeve, tudi ne vem no.
Nekaj smrdi tukaj.

Zavarovalnica plača servisu znesek fakture z odbitkom. Ta odbitek je dolžna stranka poravnati servisu.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Naj ugibam: znani prodajalec prikolic iz Celja, Freedom?

sad Ni res, da nimaš odnosa s servisom - seveda ga imaš, le zavarovalnica prevzame tvoje plačilo (in te tudi "ščiti", da ne plačaš preveč). Če oni ne plačajo si ti dolžen!

Serviser mora pred zavarovalnico slečt gate in to je to.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.261
4.843
113
Naj ugibam: znani prodajalec prikolic iz Celja, Freedom?

Serviser mora pred zavarovalnico slečt gate in to je to.

Ne bi rekel, da je serviser tisti ki si mora sleči hlače... prej obratno...

Serviser po cenilnem zapisniku dobi točno kaj je za popraviti, kaj za menjati in koliko časa kaj traja po e-tax ceniku in to dobi plačano
od zavarovalnice v polnem znesku, dele po cenah kot so v ceniku in delovno postavko. Če mu ti pogoji ne odgovarjajo naj ne sprejme naročila.
Če ugotovi med delom, da so neskladja, mora to zavarovalnici posredovati takoj, da se spremeni kalkulacijo, če je upravičeno se bo to popravilo.

Zakaj je šele po 3 letih dal naprej na zavarovalnico, lahko je pozabil, lahko je namenoma pozabil in lovil rok 3 leta od zastaranja, ter upal da se ne
bodo vpičili v detajle, lahko pa ima samo smolo in je je zaradi prvega razloga padel na sito preverjana sumljivih primerov...

Morda je zavarovalnici sumljivo, da si imel prej par let samo obvezno zavarovanje, potem eno leto kasko zavarovanje z veliko škodo in nato šel
na drugo zavarovalnico... lahko da sumijo, da deli niso bili menjanji ampak samo popravljeni, lahko da je bila rabljena stranica uporabljena za
zamenjavo in zato noče prikazati cen...

Vprašanje je, v katerem grmu tišči zajec...
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Je pa tudi očitno, da servis nima dobavnic za zamenjane dele, katere pa običajno zahtevajo, če ni hranil poškodovanih zamenjanih delov.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
ampak kaj naj naredi lastnik prikolice, mene zanima. Imel je kanto zavarovno, zavarovalnica se je dogovarjala z servisom, dogovorili so se in popravilo se je začelo. zdaj pa je kr naenkrat na lastniku da dokazuje nekaj od servisa, v nasprotnem primeru mora plačat 9000, to ne pije vode.
smrdi kot da zavarovalnica in servis sodelujeta pri zavarovalniški goljufiji....:)
 

oby

Fizikalc
20. jul 2008
383
130
43
Jaz bi poklicu cenilca na zavarovalnico, ker pri kasku imaš ponavadi tudi pravno zaščito, da ti pojasni kako in kaj.

Sploh pa, ni treba tebi tožit zavarovalnice ampak mora serviser tebe, za plačilo, in pol je na njemu da dokaže kako in kaj, ti pa takrat vpleteš zavarovalnico in se strinjaš z njo da nekaj smrdi :)

Jaz tudi mislim da serviser nekaj muti in ti moraš tuki zavzet stališče, da si ti primer v reševanje odstopil zavarovalnici in naj se kr zmenita.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
ampak kaj naj naredi lastnik prikolice, mene zanima. Imel je kanto zavarovno, zavarovalnica se je dogovarjala z servisom, dogovorili so se in popravilo se je začelo. zdaj pa je kr naenkrat na lastniku da dokazuje nekaj od servisa, v nasprotnem primeru mora plačat 9000, to ne pije vode.
smrdi kot da zavarovalnica in servis sodelujeta pri zavarovalniški goljufiji....:)
Če greš gledat v arhiv, je debata o tem primeru že tekla. Avtor teme je takrat spraševal, če lahko zavarovalnici predlaga, da računa servisu ne plačajo, ker je bilo popravilo šalabajzersko opravljeno.

Če je bilo delano po regelcih, ima zavarovalnica predračun s katerim je bil podan temelj. Do takšnega zapleta pride, če je račun neskladen s predračunom. Z istim razlogom lahko račun zavrne tudi on sam.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
pol pa naj avtor teme lepo po resnici zastavi vprašanje in pove dejstva, ne pa da zavaja in nekaj sprašuje. očitno je tudi on nategun in nekaj skriva, zdaj mu je pa krivo, ker hoče njega en nategnt.
škoda cajta za pomoč, če tip natepava vse po vrsti.
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.695
761
113
Oby je tle v osnovi dobro povedal. Sam bi naredil, točno, kot je predlagal OBY, dodatno pa še preveril, če ni zahteva servisa popravljalca prikolice že zastarala, do tebe , kot fiziočne osebe, mislim, da je rok 1 leto potem so pa neke dodatne klavzule v praksi je nekje do max 2 leti.

Skratka, potem bi serviserju poslal, dopis, da je od vas dobil plačano franšizo, za ostali del, pa je v odnosu z zavarovalnico, da jo terja, če tu rabi kaka vaša pooblastila, mu jih takoj dajte, hkrati ga obvestite, da če ne reši je njegova terjatev do vas, kot fizične osebe, tako ali tako zastarala, saj se ve v kolikšnem času, bi moral izstaviti račun in če ga ni, to ni vaša krivda.

Vseeno pa ne bi škodilo stopiti na hitro do enega ODVETNIKA po nasvet.