Dražje in predvsem novejše vozilo bi praviloma moralo imeti cenejše zavarovanje AO zaradi pripomočkov, ki bi naj naredili vozilo bolj varno. Ali to dejansko drži pri statistiki nesreč, pa ne vem.
Če se prav spomnim, imajo v Nemčiji zavarovalnice za AO svoje kriterije, ki so vezani na znamko in model vozila in upošteva statistiko povzročenih nesreč. Pri nas bi sicer to bil tudi problem, ker je vzorec samo za naš trg dokaj mali. In lahko kupiš avto, ki se je prodal v nekaj primerkih v letu in en bumbar naredi nesrečo v vrednosti XY in zavarovalnica ti na osnovi tega podraži premijo.
Upoštevat vse faktorje je žal preveč kompleksno, nekje se prereže gordijski vozel in se reče to bodo parametri ki jih lahko upoštevamo.
Modernejši dražji avtomobili imajo res kar nekaj pripomočkov, ki zmanjšujejo škode, ampak so ta vozila običajno zmogljivejša in težja,
predvsem zadnji faktor zelo vpliva na škodo v primeru prometne nesreče pri hitrosti, večja teža pri enaki hitrosti, večji učinek - prenos
kinetične energije na drugo vozilo.
Drug faktor je pa spet vrednost in stroški popravil vozil, nova vozila so konkretno dražja za popravila, temu sledi premija AO in seveda kasko.
Beležijo se tako škode po osebi in po vozilu na zavarovalnem združenju, zaenkrat škode vezane na šasijo ne vplivajo še na premijo ali
pa da sploh zavarovalnica kasko zavaruje to vozilo, vendar se tudi to počasi pripravlja, da če bo eno vozilo imelo že dosti škod prijavljenih,
se zna zgoditi da ti pri kakšni zavarovalnici ne bodo sklenili kasko zavarovanja.