Nisem zagovornik Simobila. Imajo dosti svojih zagovornikov. Preprosto skušam razkriti nekaj dejstev, ki dajo ljudem misliti, da lažje sami presojajo dogajanje na sceni, cenike, ponudbe, drobni tisk.
Menim, da je to najbolj fair način. Prepričevanje brez argumentov ni vredno nič.
Tuš ne bo kupil Telekoma. Razen, če je slamnati mož, za katerim stojijo dejanski investitorji.
Mobiuporabniki?
Nekaj bom povedal. Povprečen Mobiuporabnik zapravi nekajkrat manj kot povprečen naročnik. Operaterji se prevenstveno ukvarjajo s tem, da predplačniške uporabnike preusmerjajo v naročniško razmerje. Prihodek je takoj večji, večja je tudi stalnost prihodkov (odvisno od obdobja vezave, naročnina je fiksen prihodek ipd). Če želijo to dosegati ne smejo preveč izboljšati svoje predplačniške ponudbe. Ljudje, ki so predplačniki, so tudi bistveno bolj podvrženi menjavi ponudnika.
Mobitel je pri vsej zgodbi v prednosti. V njegovem omrežju delujeta tako Debitel kot IZImobil. Verjamem, da spodoben delež bivših Mobiuporabnikov danes visi prav pri IZImobilu. Za Mobitel to pomeni prihodek, hkrati pa jim ni treba vlagati v samega uporabnika, saj mora za to skrbeti IZImobil oziroma Debitel.
Mmobil je podobna zgodba, a bistveno manj uspešna. Marsikateri Halo uporabnik bo končal pri Tušmobilu. Bistvenih ugodnosti jim Simobil ne more ponuditi, saj bo obenem moral dati nekaj več tudi naročnikom, pa ne samo novim.
Tušmobil pomeni zabavno dogajanje na trgu, če bo le dovolj vztrajen. Bojim se, da vztrajnost ne bo vrlina lastnika.