Ha, pa naj še kdo reče da zavarovalnice zgolj in samo pobirajo denar

Sama zadeva je iz vidika širjenja informiranosti o drobnem tisku oz. zavarovalnih pogojih zavarovalnih polic naravnost fenomenalna, čimveč takšnih akcij
"Američanka, ki je do zadnje črke prebrala splošne pogoje svoje zavarovalne police, si je prislužila 10.000 dolarjev (približno 8900 evrov) nagrade. Floridska zavarovalnica je namreč v drobnem tisku police, ki jo je Američanka sklenila na internetu, 'skrila' sporočilo, da bo tisti, ki jih bo kontaktiral, dobil nagrado v omenjeni višini.
Zavarovalnica Squaremouth je ob podelitvi nagrade sporočila, da je želela s tovrstno akcijo, poimenovano Splača se brati, opozoriti, kako pomembno je, da se pogodbe preberejo od začetka do konca, poročajo ameriški mediji.
V zavarovalnici so skrito akcijo sprožili 12. februarja, nikakor pa niso pričakovali, da bodo že 23 ur kasneje prejeli obvestilo o prebrani polici."
https://www.24ur.com/novice/svet/americanka-pokazala-zakaj-se-splaca-brati-drobni-tisk.html

Sama zadeva je iz vidika širjenja informiranosti o drobnem tisku oz. zavarovalnih pogojih zavarovalnih polic naravnost fenomenalna, čimveč takšnih akcij

"Američanka, ki je do zadnje črke prebrala splošne pogoje svoje zavarovalne police, si je prislužila 10.000 dolarjev (približno 8900 evrov) nagrade. Floridska zavarovalnica je namreč v drobnem tisku police, ki jo je Američanka sklenila na internetu, 'skrila' sporočilo, da bo tisti, ki jih bo kontaktiral, dobil nagrado v omenjeni višini.
Zavarovalnica Squaremouth je ob podelitvi nagrade sporočila, da je želela s tovrstno akcijo, poimenovano Splača se brati, opozoriti, kako pomembno je, da se pogodbe preberejo od začetka do konca, poročajo ameriški mediji.
V zavarovalnici so skrito akcijo sprožili 12. februarja, nikakor pa niso pričakovali, da bodo že 23 ur kasneje prejeli obvestilo o prebrani polici."
https://www.24ur.com/novice/svet/americanka-pokazala-zakaj-se-splaca-brati-drobni-tisk.html