Infomediji d.o.o. je podjetje, ki se ukvarja z razvojem tehnologij navidezne resničnosti (VR - virtual reality). Poganja nas želja, da uporabnikom omogočimo gladko izkušnjo poglobitve v vsebino, pri čemer uporabljamo najsodobnejše tehnološke rešitve. Obstoječi kolektiv sestavljamo sproščeni, prijazni in delovni ljudje, ki stremimo k samoizpopolnjevanju. V podjetju resnično damo poudarek na dobro počutje, fleksibilen urnik in udobno delovno okolje. Nahajamo se v Ljubljani v Tehnološkem parku.
Sodelavec v oddelku tehnične podpore bo delal na naši platformi za predvajanje specializiranih VR vsebin in bo odgovoren za pomoč naročnikom pri reševanju težav, prav tako pa bo z uporabo svojih znanj in veščin pomagal razvojni ekipi pri izboljševanju izdelka.
Želimo, da je naš novi sodelavec prijazen in strokoven glas našega podpornega oddelka, da je pripravljen vestno in samoiniciativno delati, se hkrati zabavati in se pridružiti celotni ekipi pri ustvarjanju najbolj impresivne VR izkušnje, ki jo trenutna tehnologija omogoča!
Naloge:
https://infomediji.talentlyft.com/jobs/technical-support-specialist-dhF
Sodelavec v oddelku tehnične podpore bo delal na naši platformi za predvajanje specializiranih VR vsebin in bo odgovoren za pomoč naročnikom pri reševanju težav, prav tako pa bo z uporabo svojih znanj in veščin pomagal razvojni ekipi pri izboljševanju izdelka.
Želimo, da je naš novi sodelavec prijazen in strokoven glas našega podpornega oddelka, da je pripravljen vestno in samoiniciativno delati, se hkrati zabavati in se pridružiti celotni ekipi pri ustvarjanju najbolj impresivne VR izkušnje, ki jo trenutna tehnologija omogoča!
Naloge:
- Reševanje težav in pomoč strankam preko pisnih kanalov v angleškem jeziku
- Poustvarjanje prijavljenih težav in poročanje razvojni ekipi o morebitnih hroščih
- Priprava odgovorov na najbolj pogosta vprašanja
- Delo s sistemom tehnične podpore, npr. Zendesk
- Podajanje predlogov in idej o izboljšavah izdelka
- Sodelovanje z razvojno ekipo pri uvajanju novih lastnosti izdelka, spremljanje in reprodukcija hroščev ter poročanje o le-teh
- Spremljanje in preizkušanje VR rešitev, ki se pojavljajo na trgu
- Samoiniciativnost in želja po sodelovanju
- Volja do izobraževanja
- Odgovornost in natančnost
- Prijaznost in potrpežljivost
- Strast do sodobnih tehnologiji
- 1 - 3 leta izkušenj na podobni poziciji
- Odlično poznavanje Windows in Android okolja
- Osnovno poznavanje Web tehnologiji, podatkovnih baz in funkcioniranja web okolja
- Poznavanje dela v sistemih za tehnično podporo, direktne izkušnje s sistemi kod so Zendesk ali Webhelpdesk so prednost
- Spremljanje trendov v razvoju računalniške strojne opreme
- Dobro znanje angleškega jezika
- Dovzetnost za nove tehnologije
- Izobrazba tehnične smeri predstavlja prednost
- Zaposlitev za nedoločen čas, s 6-mesečnim poskusnim delom
- Plačilo v skladu z izkušnjami in znanjem
- Možnost dodatnega izobraževanja in izpopolnjevanja
- Možnost napredovanja
- Fleksibilni delovni čas
- Team building in druženja
- Obiskovanje relevantnih konferenc in dogodkov
- Sproščeno in udobno delovno okolje v Tehnološkem parku v Ljubljani
https://infomediji.talentlyft.com/jobs/technical-support-specialist-dhF