Z dolžnim spoštovanjem. So pravila igre in če jih kršiš za seboj potegneš določene posledice.
Napisal si: in iz enega AO cca 1000 eur škode (in padec iz začetnega 14 v 17 PR) v vseh 30 letih skupaj kar je razumeti, da si na tem avtu imel prvo škodo, prej pa v 30 letih nič. Izgleda da to ne drži in gre za avto katerega ste prvič zavarovali in ŽE povzročili škodo. Normalno je, da zato padete v malus in prav nič drugače ne bo na nobeni drugi slovenski zavarovalnici.
Kar se neurja tiče, pa vsaka šola nekaj stane. Tudi meni se je dogodilo oziroma hotelo nekaj podobnega. Dekle, ki me je iz Generalija nagovarjalo na prehod k njim je dobila domačo nalogo, da mi pripravi ponudbo.
Stanovanje v Ljubljani (požarno zavarovanje) je ocenila na (primi se za mizo) celih 7900 e; (ja prav si prebral.) Dejanska vrednost bi bila pa najmanj 10 x višja. In ob škodi bi se dogodilo kaj?
Npr. poškodba strehe v višini 2000 e bi cenilec moral ravnati na sledeč način:
- dejanska vrednost objekta 79.000 evrov
- zavarovalna vrednost objekta 7.900 evrov
razmerje 1:10
Nastala škoda: 2.000 evrov
odškodnina v razmerju plačane premije 1:10 = nagradno vprašanje>koliko - žal samo 200 evrov. Sramotno kajne?
In kaj naj potem s tako polico počne cenilec. Joka, smeji ali kaj? Zanj je samo eno, za takšno vsoto je plačana premija in to je ZGORNJI limit izplačila odškodnine in če vsi delajo prevale okoli zavarovalnice. Nisem aroganten in žaljiv a dostikrat se dogodi, da ko je potrebno plačati premijo so VSI ta pametni doktorirali iz zavarovalništva in sami postavljajo zavarovalne vsote (mnogo ceneje) ob škodi so pa vsi, razen njih, krivi ...
In kot sem napisal, se bo pač potrebno poglobiti v zavarovanje (ne v premije) in imeti zavarovano tako kot je potrebno ali pa še vedno slepo zaupati neznanju določenih ljudi, ki pa niso sinonim za samo eno zavarovalnico ampak si podajajo roko v VSEH zavarovalniških hišah. V veliki meri tudi zaradi pogoltnosti meneđmenta ki hoče vedno več in več novih zavarovancev, premije itd. in ljudje pač prodajajo po svojih najboljših možnostih da bi ustregli šefom in da bi prepričali zavarovanca da so ONI za najmanj denarja najboljši. Za kar pa itak vemo, kot pravijo Američani: No free lunch. Ever.
In tako se vse skupaj vrti v Sloveiji.
Ko se bodo pa ljudje začeli bolj odgovorno obnašati tudi do zavarovanj in jih ne bo osnovno vodilo čim MANJ plačati tedaj tudi do takšnih ekscesov ne bo prihajalo.
Poznam veliko primerov, ko z dobrim zavarovanjem izplačilo odškodnine ni bilo problematično, niti v višini niti v temeljih, a to so že zgodbe za kakšen drug post.
In ja, VSE zavarovalnice zahtevajo (za prenos BONUSA) potrdilo prejšnje zavarovalnice, da je temu res tako.