Zamenjava avtoradia v P307 ... par vprašanj

zmiguc

Pripravnik
4. sep 2007
75
1
8
Rad bi zamenju radio in sicer mam 307ko s ta novim radiem (Blaupunkt RD4).
Zdaj me pa zanima... če dam en drug radio zgubim en kup nastavitev od BCja. (OK, sj itak jih skor ne rabim, no razen ure ) Kaj je boljš, da potegnem na novo kabel (+)(-) direkt iz baterije (oz. prosm predlagajte od kje) al naj dokupm konektor iz fakra na iso. Ko bi blo za uro štelat bi pa momentalno spet un šrot od originala prklopu, poštelu kar je pač za poštelat in ga nato odklpu pa dau nazaj bolšga gor. Vendar sm slišu da pol BC ne prepozna več originala, je to res se je to komu zgodilo.
Kako naj ukrepam .......

LP
 

elo

Dr. Rodilnik
4. sep 2007
1.630
4
38
malo tukaj malo tam
jaz sem tudi razmišljal o menjavi, predvsem na račun .mp3 podopore.
nato pa sem ugotovil, da mi razen .mp3 originalni avtoradio v bistvu nudi vse tiste stvari, ki jih od avtradia pričakuješ, plus še to, da dejansko z njim upravljaš BC. tudi obvolanske komande delujejo samo na ta avtoradio...
vse skupaj je tudi dovolj diskretno vdelano v armaturo in nezanimivo za tatove. kupil sem raje etui za CD-je in ostal pri originalu.

če pa rabiš nevemkakšne obrnljive ekrane, dvd,...,... go for it...

jaz vglavnem sploh ne bi menjal avtoradia. moje mnenje, ne preveč zamerit...
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.548
434
83
307 ma vse naprave med sabo povezane z FULMUX žico, tako se tudi radio prižge ko odpreš vrata itd. - zato je treba pazit pri montaži, kako vlečenje kablov posebej odpade
kolegu sem pred leti vgradil ALPINE CDA-9812RB + vmesnik za obvolanske komande(da se dokupit tudi vmesnik za orig. display samo potem podatke pač vidiš na dveh displayih:) - čemu???), do danes deluje BP

bogve če obstaja tudi za P307 orig. radio emulator CD changerja kot npr SOLISTO za VAG avte ki emulira changer in ima interni spomin, pa še preko USB se da muziko gor nalagat (predvaja tudi MP3) ter prikazuje imena na orig. displayu

http://www.passatplus.de/umbauten/solisto/index.htm

http://www.solisto.de/
 

zmiguc

Pripravnik
4. sep 2007
75
1
8
Zakaj ne pride v poštev če povlečes kabel direkt iz baterije na radio, in iz radia na zvočnike?
Seveda prej originalen radio in zvočnike odklopiš, tko da original prklop od radia , ostane prazen in ni nč gor, a ne tega računalnik prepozna kot da ni nč gor prklopljeno??
LP
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.548
434
83
ne se igrat s tem, avto je precej "pameten" zaradi fulmux mreže tko da to odsvetujem
 

zmiguc

Pripravnik
4. sep 2007
75
1
8
Se pravi da ti svetuješ dokup konektorja in iztaknit original in gor (prek vmesnika) prklopit nov.
Sam neki me zanima a se ti je že zgodilo da si iz bilo katerega vzroka (npr. za nastavit uro) hotu dat nazaj original radio, pa ga avto ni prepoznal oz bi ga blo treba na servisu vklopit (oz.nastavt na št šasije če sem nekje prav prebral).
K konetktor mam, sam na servis bi ga (peugeot) mogu nest da mi taprav (+) kabl najdejo (fakra vmesnik in je za več avto napravljen da sam daš kamor pač mora bit) in gor vtaknem nov.
Samo me malo bega, da pol naj ne bi več originaln delu ...
jezen.gif

Če vem da bo normalo delu in ga lahko sam po mili volji gor in dol dajem ni ovir ....
Na tem originalnem je namreč en par parametrov od bcja ki se jih da štimat , res je da večinoma jih ne rabiš ravno vsak dan(diagnostiko avta, vklop zadnjega brisalca ob vstavljenem rikvervcu, ni lih da štimaš vsak dan to ... sam npr datum pa uro to pa že pride večrat prav .. no vsaj enkrat letno ... zdaj pa da moram na servis sam da mi datum pa uro naštelajo
stupid-1.gif
ne vem no ... zato tok gnjavim na forumu

LP
 

Skiny

Alternativni tehnik
15. okt 2007
48
0
6
KK
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
ne se igrat s tem, avto je precej "pameten" zaradi fulmux mreže tko da to odsvetujem

Nisem iz foha, zato zgolj z uporabo "kmečke logike"
grin1.gif
sklepam podobno kot @zmiguc. Torej, če pustiš multiplex linijo pri miru in potegneš fazo in maso neposredno iz akumulatorja ter direktno povežeš zvočnike, naj bi bilo vse v redu. Težava je lahko edino, kje dobiti "prekinljivi" plus za ugašanje radia ob odvzemu kontakta.

V čem je torej tovrstno sklepanje napačno oz. kaj gre lahko narobe?

Res pa je, da sem na lastne oči videl, da P206 nima posebej označenih MUX kablov in je nevarno stikati po inštalaciji, če res ne veš kaj delaš, medtem ko ima npr. moj BMW (vsaj pri radijskem konektorju) jasno in z lepo vedno nalepko na žici označeno MUX linijo.

LP, Skiny
 

zmiguc

Pripravnik
4. sep 2007
75
1
8
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
obrazložitev?

Kupu sm konektor fakra=>iso, mal sm ga pregledu in zazdelo se mi je da so kabli pomešani glede na avto kable in sm se odloču da peljem kar na (pežo) servis, da mi tam pogledajo, sj majo dokumentacijo, če pa že zajebejo, naj tud rešjo
grims-1.gif
...
No, kr sm uspel zvedet od majstra ki je delu ....
Žice na konektorju so ble res lih kontra glede na avto, in ko je montiru, je vzel samo stalni tok in nič drugega, je pa tud res gledal da je ta "bsi" kontakt vn spustil, kontakt mi je potegnu pa čik vžigalnika tko da rešeno
Originaln radio pa normalno dela bilokdaj ga nazaj not vtaknem, radio ma namreč kot varovalo vneseno št. šasije avta in deluje samo na določenem vozilu, za ga dat v drug avto ti morjo na servisu drugo št. vpisat ...
LP