Zagotavljanje delov po preteku garancije

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.460
1.920
113
Zanima me kako dolgo po preteku garancije je zdaj proizvajalec dolžan zagotavljati nadomestne dele za svoje naprave.

Gre za Philips FC7088, kupljen v 2019. Rabim nadomestne krtače( FC8054/02), za katere je bilo priporočeno da se menjajo na pol leta.

Tega seveda ni nihče počel, se pa zadevce sčasoma vseeno tolk zjebejo da jih je treba zamenjat.

No, zdajle sem ugotovil da se zadeve ne da več dobit. Nima je ne prodajalec, ne proizvajalec, ni je ne na ebayu in ne na amazonu, nikjer.

Dejansko to pomeni da lahk popolmoma delujoč aparat gladko zabrišem v smeti.

Kaj mi je narediti?
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.342
4.922
113

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.299
1.221
113
www.adriamedia.si
Zanima me kako dolgo po preteku garancije je zdaj proizvajalec dolžan zagotavljati nadomestne dele za svoje naprave.

Gre za Philips FC7088, kupljen v 2019. Rabim nadomestne krtače( FC8054/02), za katere je bilo priporočeno da se menjajo na pol leta.

Tega seveda ni nihče počel, se pa zadevce sčasoma vseeno tolk zjebejo da jih je treba zamenjat.

No, zdajle sem ugotovil da se zadeve ne da več dobit. Nima je ne prodajalec, ne proizvajalec, ni je ne na ebayu in ne na amazonu, nikjer.

Dejansko to pomeni da lahk popolmoma delujoč aparat gladko zabrišem v smeti.

Kaj mi je narediti?
Tri leta po izteku garancije (20. člen starega zakona, ki je takrat veljal)
Če je bilo garancije 1 leto, torej 4 leta od nakupa. Zdaj pa išči garancijo, da vidiš, ali si še znotraj tega ali ne.
 

scorpion

Majstr
25. apr 2008
2.050
206
63
Zanima me kako dolgo po preteku garancije je zdaj proizvajalec dolžan zagotavljati nadomestne dele za svoje naprave.

Gre za Philips FC7088, kupljen v 2019. Rabim nadomestne krtače( FC8054/02), za katere je bilo priporočeno da se menjajo na pol leta.

Tega seveda ni nihče počel, se pa zadevce sčasoma vseeno tolk zjebejo da jih je treba zamenjat.

No, zdajle sem ugotovil da se zadeve ne da več dobit. Nima je ne prodajalec, ne proizvajalec, ni je ne na ebayu in ne na amazonu, nikjer.

Dejansko to pomeni da lahk popolmoma delujoč aparat gladko zabrišem v smeti.

Kaj mi je narediti?

Piši jim na Phillips servis, če ga ni pri nas pa na original in jim j.... vse po spisku.
 

luciano

Guru
3. okt 2011
1.858
886
113
MB
18.člen

7. čas po preteku garancijskega roka, v katerem je proizvajalec dolžan zagotavljati vzdrževanje, nadomestne dele in priklopne aparate, ki mora biti vsaj trikrat daljši od garancijskega roka.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.861
3.487
113
Torej, če morajo zagotavljati nadomestne dele 3x dlje, kot je garancijska doba je to pri garancijski dobi 12 mesecev potem ravno 4 leta. Kar pomeni, da jim za povsem dober izdelek ni več potrebno zagotavljati nadomestnih delov. Kapitalizem in potrošništvo v vsem svojem sijaju. Kako producirati odpadke 2.0.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

kajpace

Guru
6. nov 2018
5.381
3.478
113
- za tvojim hrbtom...
hmpg.net
Torej, če morajo zagotavljati nadomestne dele 3x dlje, kot je garancijska doba je to pri garancijski dobi 12 mesecev potem ravno 4 leta. Kar pomeni, da jim za povsem dober izdelek ni več potrebno zagotavljati nadomestnih delov. Kapitalizem in potrošništvo v vsem svojem sijaju. Kako producirati odpadke 2.0.
Po izteku roka pač kupiš novo zadevo... Vem, blesavo, ampak sem sam doživel...
Iskal rezerni del za pumpo (vodno), mi je prodjalec rekel, da ne more, lahko pa mi da 30% popusta pri nakupu nove...
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.090
2.861
113
na žalost je tako, da ta zakonski rok v katerem ti morajo nuditi nadomestne dele velja, nikjer pa ne piše po kaki ceni, tako da oni lahko rečejo da ti seveda lahko dobavijo nadomesten del za,… par tisoč evrov in so zakonsko pokriti :bonk:
 
  • Jezen sem
Reactions: Hanzi

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.861
3.487
113
Po izteku roka pač kupiš novo zadevo... Vem, blesavo, ampak sem sam doživel...
Iskal rezerni del za pumpo (vodno), mi je prodjalec rekel, da ne more, lahko pa mi da 30% popusta pri nakupu nove...
In potem se čudimo od kje toliko smetja po vsem svetu in buzeriranje s plastenkami in slamicami... Pri hiši smo imeli tam nekje okrog 20 let star sesalec (Hyla). 2 leti nazaj so v isto ohišje vstavili novi motor in zadeva dela dalje. Seveda pa na zunaj ne izgleda kot nova. Seveda je ironija želela, da se je lani na vratih prikazala akviziterka (ličena firma) z novim modelom istega sesalca, ki ima malo bolje izvedeno čiščenje z vodo. Seveda tega od akviziterke naprej živ bog ne uporablja... dalje ne bom razlagal ampak živci so šli.

Je pa ironično Hyla tukaj kar dober primer kako nuditi podporo strankam tudi 20 let pozneje.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.460
1.920
113
18.člen

7. čas po preteku garancijskega roka, v katerem je proizvajalec dolžan zagotavljati vzdrževanje, nadomestne dele in priklopne aparate, ki mora biti vsaj trikrat daljši od garancijskega roka.
Garancija je bila 24 mesecev. Deli bi toraj morali biti na voljo do 2027 (2 + 3x2). Mamicu jim Philipsovo.

Njihov page gladko pravi "Ta izdelek žal ni več na voljo". Pa sploh ne gre za rezervni del. Gre za potrošni material, kot so npr, vrečke za sesalec.

Zdaj pa vprašanje za miljon dolarjev.
Na koga se lahko obrnem?
  • Prodajalca (Big Bang)?
  • Philips neposredno (kontakte skrivajo kot kača noge)?
  • Servis? Dvomim da bom od njih dobil karkoli drugega, kot "tega izdelka se ne da več dobit"
  • Tržni inšpektorat?
  • ZPS?
  • Cerkev?
  • Vlado?
In še enkrat. NE, ne bom kupil nove zadeve. Imam delujoč produkt za katerega je Proizvajalec dolžan zagotavljati dele.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.502
4.271
113
Prvo teži prodajalcu, ko se bo vdal bo poklical potnika in zadeva se bo premaknila upam.
V končni fazi, če ni dela ti morejo vrniti kupnino za izdelek.
Vem bodo smeti ampak ne na tvoj račun.
 
  • Všeč mi je
Reactions: luciano

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.460
1.920
113
Točno to me zanima. Če grem all-in, kdo je tisti s katerim imam jaz pravni odnos? Najbrž prodajalec.

Vem bodo smeti ampak ne na tvoj račun.
To me najbolj boli. Cel planet bomo zadušili v plastiki, ker se pač tavliki gladko poserjejo na vso regulativo. Verjamem, pa da niso računali, da bo katera od teh stvari sploh še v uporabi po petih letih, ker pač načrtno proizvajajo junk.

Me skoraj grabi, da bi začel neko civilno gibanje, ki bi se malo bolj resno lotilo 'right to repair' agende.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.947
11.062
113
Kaj pa tvoje mentalno zdravje?

pozabi, kupiš izdelek drugega proizvajalca pa je, ki se zna it bolj trajnostno.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.132
4.112
113
Ta sesalec/pomivalec ima tudi sestra in sem sam doktoriral z nakupom teh krtač. Stvar je očitno tako unikatna da še kitajci ne delajo več nadomestkov. Javi kako boš rešil če kaj.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.947
11.062
113
recimo
Spare parts and accessories
When you buy Miele original spare parts and accessories, you can be sure that these are precisely tailored to your appliance. Our spare parts are available for up to 15 years, but at least 10 years from the end of series production.
 
  • Všeč mi je
Reactions: CLIO15

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.947
11.062
113
mamo mi tudi, sem to še enkrat lani lahko kupil, in to je očitno to, potem gre vse skup v mlin očitno.