Pred kratkim kupljeni Kia Ceed 2014 ob zaviranju nazaj (avto počasi iz garaže) zablokira. Popusti čez par sekund. Pri večji hitrosti mogoče ne bi zablokiralo, nisem prepričan. V smeri naprej težav z blokiranjem ni.
Mehanik je ob menjavi pnevmatik povedal da je na desnem zadnjem kolesu neki vijak do konca zategnjen kar pomeni da so zavorne ploščice obrabljene in jih bo potrebno zamenjat. Tudi test moči zavor pokaže da zadnje levo in desno kolo nimata enake moči. Blokiranje sem mu pozabil omeniti.
Po prebiranju foruma mislim da je težava v vodilu čeljusti in bo čiščenje/ponovno mazanje, težavo odpravilo.
Je poleg vodil čeljusti možen še kakšen drug vzrok?
Na forumu je pisalo da blokiranje povzročajo gumice. Katere? V tem setu vidim spodaj dve enaki gumici ki ne vem kam se jih namesti....mogoče na vodili?
set 1
Pomislil sem tudi da gre zaradi obrabljenih ploščic bat na čeljusti preveč ven in se zatakne. Vendar ali bi tudi v primeru bata blokada (po nekaj sekundah) popustila?
V zgornjem setu so samo gumice. V naslednjem setu je zraven bat. Nisem pa našel seta ki bi imel zraven vodili, vsaj za zadnje čeljusti ne.
set 2
Pred naročilom seta bom razmontiral in pogledal. Mogoče bo dovolj že če zamenjam zavorne ploščice ki sem jih že kupil.
Če pa bom razmontiral čeljusti me zanima na kakšen način cevko z oljem ločim od čeljusti. Je prisoten vijak?
Ali je cevko potrebno zamašiti da olje ne odteče?
Mehanik je ob menjavi pnevmatik povedal da je na desnem zadnjem kolesu neki vijak do konca zategnjen kar pomeni da so zavorne ploščice obrabljene in jih bo potrebno zamenjat. Tudi test moči zavor pokaže da zadnje levo in desno kolo nimata enake moči. Blokiranje sem mu pozabil omeniti.
Po prebiranju foruma mislim da je težava v vodilu čeljusti in bo čiščenje/ponovno mazanje, težavo odpravilo.
Je poleg vodil čeljusti možen še kakšen drug vzrok?
Na forumu je pisalo da blokiranje povzročajo gumice. Katere? V tem setu vidim spodaj dve enaki gumici ki ne vem kam se jih namesti....mogoče na vodili?
set 1
Pomislil sem tudi da gre zaradi obrabljenih ploščic bat na čeljusti preveč ven in se zatakne. Vendar ali bi tudi v primeru bata blokada (po nekaj sekundah) popustila?
V zgornjem setu so samo gumice. V naslednjem setu je zraven bat. Nisem pa našel seta ki bi imel zraven vodili, vsaj za zadnje čeljusti ne.
set 2
Pred naročilom seta bom razmontiral in pogledal. Mogoče bo dovolj že če zamenjam zavorne ploščice ki sem jih že kupil.
Če pa bom razmontiral čeljusti me zanima na kakšen način cevko z oljem ločim od čeljusti. Je prisoten vijak?
Ali je cevko potrebno zamašiti da olje ne odteče?