Yamaha Dragstar 1100 - problem

miklavz

† 1962-2015
30. sep 2012
912
1
16
Za uvod upam, da bo vsaj kak odgovor koristen in ne bomo zašli v Alterjevske vode. Upam.
Torej, navedeni motor, letnik 2005, cca 60 kkm; pred pol leta mi je začel "butat nazaj" iz prednjega cilindra. Opazi kakor pri nizkih obratih kot tudi med vožnjo. Tudi pod zaugom, ko ga zalaufam hladnega, Pa še oteži zaganjanje motorja, saj en cilinder nazaj seka.
Če bi se to stalno dogajalo bi se verjetno rešitev našla.
Se pa ne dogaja stalno, enkrat ga prime, drugič ne. Včasih se pelješ par 100 km pa nič. Drugič spet začne to počet po par 100 km, zjutraj pa prede kot cukrček.
Nekega pravila ni; včasih se voziš po luknjah pa potem začne to počet, drugič pa spet ne.
Ker sem bil z njim po egzo državicah sem posumil na bencin. Porabil 3 flaške aditivov, spucal rezervoar - pa nič- Preveril fergazerje - pa so bili čisti.
Spucal kontakte na elektro sklopu in naprej, vse do špul; ni spremembe. Svečki sta obe enake barve, olja ne žre, vleče ko zmešan - če se mu ne zmeša...
Guglal po netu, ameri so se razpisali o problemu z vakum senzorjem - ali MAPu. Zveni logično, nekaj takega bi počel okvarjen MAP ali pa slab stik na njemu.
Samo hudiča, ne najdem tega senzorja. Pa mam motor čisto razkopan.
Torej, znalci, umetniki in simpatizerji: a se komu sanja, kje bi ta MAP bil (če sploh je na evro modelih) ali če ima ta motor kaj podobnega temu.
A je možen realen sum na kakšno drugo napako? Pa prosim preberite cel post, večino sem jih izključil.
Vnaprej hvala za realne in konstruktivne predloge, tistih tipa "zneb se teh jajc" pa prosim preskočite.
Lep dan in lepe praznike, Miklavž
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Dej mal bolj razloži kaj je to "butne nazaj". Kaj ni vžiga, je prezgoden, prepozen, nima kompresije ali kaj, trese? Ali so svečke OK?, kabli svečk? Stavri je lahko milion. Glede senzorja. kontaktiraj DELTA TEAM, pogovori se z mehanikom Boštjanom, sigurno ti bo znal svetovat, oz. povedat, če to sploh obstaja.
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik #488

Velikokrat nastane škoda tudi na benz pumpi, ker se tanka v eksotičnih državah, umazanija v benzu in kaj zapaca.

Tako da bi jaz tudi benz pumpo prečekiral ali menjal.
 

miklavz

† 1962-2015
30. sep 2012
912
1
16
OK, morda sem malo zavajajoče napisal - vžig je prezgoden, zato pihne nazaj skozi sesalni vod in zračni filter. Kot nekoč na starih avtomatikih in APNcih, če si prezgoden vžig nastavil. Saj je vleklo v višjih obratih, na štandgasu je pa trokiralo in nazaj sekalo.
Ja, bom poklical Boštjana jutri zjutraj. Al pa Jureta.
Glede benc pumpe in gorivnega sistema - zmes je pravilna (vidi opombo o stanju svečk), problem pa se pojavlja samo na prednjem cilindru. Ni konstanten in je težko namerno ponovljiv. Žal.
Če bi bil problem na obeh cilindrih bi se pač vžig prestavil za en zob - tudi to sem že doživel po popravilu starterja v Bosni. Je pač majster ob 10 zvečer, ko je sestavljal za en zob zgrešil.
Samo to ni to.
Še kak nasvet? Ozirom da imam gedore in šraufencegerje še v roki, umil se pa tudi še nisem.
LPM
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Ne gre za zmes, ampak pritisk pumpe, ki zaradi umazanije ne dovaja.
Pumpa ima odvod za vsak cilinder posebej, tako da lahko samo za sprednjega nagaja.

Bi bilo dobro tudi to preveriti.
 

miklavz

† 1962-2015
30. sep 2012
912
1
16
Ta motor ima fergazerje. Iz pumpe gre samo ena cevka ven. Vplinjača sta vezana in potem vršita interno dostribucijo.
Cevka gre prvo v vplinjač, ki napaja prednji cilinder.
LPM
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.474
5.766
113
če ma vsak cilinder svoj fergazer potem z enim fergazerjem nekaj ne štima.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.265
5.642
113
Potem ce se da zamenjaj frgazarja in eliminiraj to napako ce bo nato pokal drug cilinder..
 
I

Izbrisan uporabnik #15304

Če si iz Lj ali okolice bo Servis Primec pravi naslov za take probleme.
 

miklavz

† 1962-2015
30. sep 2012
912
1
16
Problem rešen, našel map senzor in lokacijo, kjer je dobival napačne podatke; zelo enostavno - cca 2 cm izza odjemalnega mesta senzorja je šelna, kjer je prehod vplinjača v motor. Iz nekega razloga je set vplinjačev bil izzven osi ter je prednji občasno imel špranjo, kjer je vlekel "fouš" zrak. Tako je poleg tega, da je bila zmes bolj siromašna tudi senzor dobival napačne podatke o pretoku/podtlaku zraka. Premaknil je vžig, posledica je pa bila kot je bila.
Vsem se zahvaljujem čeprav bi lahko nekateri pametni prebrali prvi post in potem malo pomislili preden podajo predlog.
In ne, pumpa nima veze; tudi brez pumpe in samo z bencinom, ki se nahaj v vplinjačih motor čisto OK deluje.
In ne, vplinjačev se ne da zamenjati.
In ne, če v rezervoarju niti v filtrih ni sledu trdih delcev/smeti jih tudi v pumpi ne bo. Sploh ne pri motorju, ki ima 1100 ccm.
Vseeno hvala, lepo bodite.
M
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
lepo da si zrihtal in brez nepotrebnih stroškov. Lepo, da si zadevo obelodanil na forumu, se lahko še drugi marsikaj naučimo.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Da nimas ti Ducatija?
evil.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Toliko se baje kvarijo samo ducatiji in ostala italjanska prevozna sredstva.
 

miklavz

† 1962-2015
30. sep 2012
912
1
16
He he he; lej, če z motorjem prevoziš letno 20 kkm je za pričakovati, da se bo nekaj odlosalo, zlomilo, pokvarilo. Je pač del zgodbe. Za nepredvidene primere je tu asistenca na cesti.
Seveda, če sediš v naslonjaču pred televizijo se ti kaj takega ne more pripetiti. Ali pa če sediš pred monitorjem.
Tudi italijančki se ne kvarijo prav vsi po vrsti; Moto Guzzi, npr. Ducati je druga pesem in namenjen drugačni uporabi.
Ne pravim, da je Yamaha čudež tehnike; ima mnogo "vgrajenih" napak. Res pa je tudi, da japončki, ko so ga načrtovali niso menili, da se bo kdo z njim toliko vozil po takšnih cestah.
Saj se ve - chopperji so za pot do gostilne in nazaj.
By the way, kaj pa ti voziš?
LPM
 

miklavz

† 1962-2015
30. sep 2012
912
1
16
Oh Snecko, vem; sem bral njune potopise; tudi tale chopper bo še nekaj prevozil. Moram pa še potopis iz Turčije dat gor; nekak se mi ne ljubi. Krajših poti pa sploh ne opisujem. Letos pa Armenija, če bo vse po sreči; mrbit na pomlad Sicilija in Tunizija.
No, problem rešen; pozabil pofotkat ko sem mel vse dol sneto. Zanimivo je, da ima na MAPu za nastavit korekturo - kot predvžiga.
LPM