Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
razloži to vsem tistim, ki so ta klump kupili in jim je mašine poslalo v večna lovišča
To sem razložil že veliko ljudem, vključno s tem, da sem to napisal tudi tukaj na Alterju že kar nekajkrat. Pa še na nekaterih forumih sem tudi to omenjal in priložil nekaj ''dokazov'' na to temo. Tako da ne ti mene trepljat po rami.
Vse kar je potrebno je, da ob nakupu tega klumpa vkalkuliraš v nakupno ceno še do 250 EUR za menjavo ojničnih ležajev. Novi so namreč takšni kot morajo biti in si zadevo rešil doživljensko. To je vse.
Če pa greš kupit rabljen avto glede na barvo in znamko, pa je... ga, enkrat imaš srečo, drugič pa ''srečo'' in nabašeš na zaribanje motorja. Pameten človek se bo pred nakupom pozanimal določene zadeve in ustrezno ukrepal.
Pa še to: ribanj 1.9TDI motorjev je še vedno relativno malo, glede na to, koliko jih je v obtoku. So pa, zato pa je fajn naredit zgornji izredni servisni poseg. Tukaj je pa še fotka teh problematičnih zadev, zamenjanih pri 90.000km:
Tako da, sedaj pojdi pa potrepljat po rami tiste, katerim je ribnil 1.9TDI motor in jim povej, da je včasih le bolje vložit 250 EUR, pa potem ni treba 1,5k EUR. Tistim, ki jim je pa v garanciji ribnil motor, so pa itak garancijsko zamenjali motor.
Aja, pa še to: tukaj pa tudi zamerim VAG serviserjem, ki seveda o tej napaki nič ne vedo, čeprav do sedaj mi je še čisto vsak serviser povedal, da pa so že imeli v obdelavi vsaj en tak motor. Tako da se je potrebno pozanimat tudi malo okrog, ne samo verjet serviserjem.