Wohr Multiparker 730

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
...ali kako se parkira v Budimpešti :

http://www.woehr.de/en/projekte/budapest_m730/index.htm
cheer.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Nobel, čeprav se sprašujem, kako to zgleda, ko je gužva.
Pa 200 forintov je kar ugodna cena, v LJ nimaš nikjer tako ugodno parkirne hiše za noben čas.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
ja saj maš 10 vstopnih mest, in predstavljam si, da je vstopno mesto dostopno takoj, ko se avto odstrani in ne šele, ko se dokončno sparkira
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Sistem uporablja tudi "pametno" tehniko in je bolj kot naključnim obiskovalcem namenjen rednim strankam ... se tudi nauči kdaj katera stranka rabi avto in ga prej "pripravi"!

Sicer pa imaš podobne boxe tudi že pri nas, samo so za privat uporabnike in jasno manjših dimenzij (do 10 avtov)!
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Ni potrebe....dolgoročno gledano se izplača. Miru, tišine in čistoče na površju pa ne moremo oceniti kakopak.
smile-1.gif
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Joshua pravi:
Noben se pa ne vprasa koliko stane tak sistem

ti se pa vprašaj, kolk manj zasede prostora, kot klasična parkirna hiša v centru velemesta + nad zemljo ni ničesar razen izhoda in uvoza...
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
No, glede zasednja placa enako velja za ostale podzemne parkirne hiše. Je pa res, da je manj izkopa. Ampak potrebna mehanika in njeno vzdrževanje dvomim, da upraviči ceno manjšega potrebnega izkopa, seveda pa zavisi od lokacije. Sem pa prepričan, da bomo take garaže videli tudi pri nam, ko se začnejo take stvari graditi, njihova cena pade, zanesljivost pa zraste.

Seveda pa je tukaj tudi vprašanje okvar, ki jih pri klasični parkirni hiši ni (razen rampe, ampak to se lahko reši mimogrede). Se ena paleta nekje zatakne in lahko blokira kar lepo kapaciteto PH.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Citat:
Uporabnik keber pravi:
No, glede zasednja placa enako velja za ostale podzemne parkirne hiše. Je pa res, da je manj izkopa. Ampak potrebna mehanika in njeno vzdrževanje dvomim, da upraviči ceno manjšega potrebnega izkopa, seveda pa zavisi od lokacije. Sem pa prepričan, da bomo take garaže videli tudi pri nam, ko se začnejo take stvari graditi, njihova cena pade, zanesljivost pa zraste.

Seveda pa je tukaj tudi vprašanje okvar, ki jih pri klasični parkirni hiši ni (razen rampe, ampak to se lahko reši mimogrede). Se ena paleta nekje zatakne in lahko blokira kar lepo kapaciteto PH.

Kot je bilo že omenjeno ima ta stvar smisel kjer ni druge opcije. Pri nas se recimo pod kongrescem gradi garažna hiša, ker so za to pogoji.

Nekje v sredi stare ljubljane pa ne moreš kopat kar vsepovprek (sicer ni ravno dober primer ker se v lj koplje povsod), placa ni, garaže pa rabiš. Eno podrto hišo obnoviš in spraviš vanjo ta sistem. Na 100m2, v dve etaži tako lahko stlačiš 50 vozil .. kar je pa ekonomsko precej upravičeno. Pri nas je sicer takih lokacij malo, ampak neka metropola, ki ima "stari del" velik nekaj km2 in ne par 100m2 kot je to v lj, pa je le upravičeno zgraditi tak sistem.

Skratka še enkrat, rešitev je draga, ampak v določenih območjih ekonomsko upravičena!

Razlog zakaj je na Japonskem to klasika pa mislim da je logičen, tam še ljudje živijo na tak način (dobesedno v boxih)!
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Ni bilo nedavno govora o neki inovaciji pri nas?
Neka navigacija v PH, da ne iščeš ko mutec prazen prostor (posebej, ko jih je le še nekaj).

Baje imajo pri bolnici v Mariboru.