I
Izbrisan uporabnik #488
Danes sem testiral tudi navigacijo Wayteq, ki jo je posodil zastopnik:
http://www.wayteq.si/trgovina/...3283082923.html
Tu si poglejte suhoparne podatke o napravi, BT podpira marsikaj, a ga nisem testiral, ker nimam slušalk BT.
Na navigaciji je bil nameščen testni iGO/Primo s prirejenim skinom za motoriste (večje ikonice za rokavice, popiljeni meniji, barvne sheme itd.)
Dejansko gre za kitajski generični izdelek, katerega v tovarni po naročilu opremijo z logotipom "distributerja".
Eden takšnih je Xrider.
Kot prvo privabi cena, ki je 120 EUR brez kartografije. Če si "spreten", to ni moteče, ker imaš veliko izbire, ki pa je žal prirejena le za avtomobile ipd., za motorna kolesa komaj kaj najdeš (govorim o skinih in moto funkcijah).
Gori je bil tale skin (predelan in preveden v slo)
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/387181/iGO-Primo-24-Motorcycle-Edition-1.html
Samemu programu (Primo) ni kaj očitati, poznana zadeva, deluje kot, zemljevidi enaki kot na Garminu, a za načrtovanje poti je potrebno uporabiti programje konkurence ali odprta google orodja (npr. Tyre).
Oziroma si rute narediš s "čimerkoli", nakar jih preprosto prekonvertiraš v format za igo/primo s tem programom http://www.routeconverter.de/downloads/en in naložiš na napravo.
Jaz sem ruto naredil z Garmin Mapsource, poleg sem imel vzporedno še napravo Garmin Oregon, ruta na obeh je bila identična, vodila sta identično.
---------------------
Pred leti sem že imel kitajsko 3,5" navigacijo, tudi bolj za test in ni mi ostala v lepem spominu, zaradi slabe vidljivosti na soncu, praktično se ni nič videlo in je bila zato neuporabna.
Zato sem se testa lotil s "predsodkom" in prvi vtis je bil spomin v preteklost.
Naprava je na direktnem soncu nevidna.
Poleg je za primerjavo Garmin Oregon 600, ki ima reflektiven ekran in prav obožuje sonce. Takšnega ekrana nimajo niti v Zumo modelih.
No, v avtu je zadeva že dokaj normalno vidljiva, osvetlitev seveda na 100%, xrider se hvali na škatli s 700NIT (high brightness display). Ne vem, nisem te stroke, verjamem le očesu.
Zadevo sem montiral v priložen nastavek s senčnikom, ne na idealno mesto na krmilu ali drugje, ker za test se mi ni dalo vsega šraufat.
Priloženo je napajanje 12V na čik vtičnico ali direkt na aku, jaz sem preizkusil čik vtičnico, lepo dela in polni.
Naprava na baterijo deluje dobre 3 ure, ko pokaže da je še 40% baterije kaj kmalu javi, da je konec zabave. Kitajske fore, znane iz kitajskih telefonov.
--------------------
No kako je z vidljivostjo. Zjutraj, ko je oblačno itd. je vidljivost povsem spodobna, problem nastane le, če sonce sveti direktno v napravo=ekran, kar je v bistvu redko, saj imaš napravo montirano pokončno, torej se slabo vidi le ko je sonce v "hrbet".
Na testu nekak, kljub soncu in napačni montaži potem nisem zaznal, da se ne bi nič videlo na ekran, skratka bilo je uporabno, ni bilo pa idealno.
Ne vem zakaj kitajci ne razmislijo o reflektivnem ekranu (tudi zumo ga nima), ker to je fantazija.
Morda bo kdo omenil, da kaj med vožnjo itak ne smeš gledat, da je glavno, da ima BT in da slišiš ukaze, ampak na te fore jaz ne padam, hočem tudi videti.
Navigacijo lahko izkoristiš s hitrim pogledom tudi za pogled "naprej", kakšni ovinki sledijo, serpentine ipd.. Primo v tujini na ekranu kaže tudi opozorilne table, zelo kul opcija, za našo državo jih še ni. Tako mi je v Italiji kazalo ikono z žabami, zanimivo da table ob cesti ni bilo...
Set za montažno, ki je poleg omogoča cevno namestitev, žal nisem izmeril nastavka na ohišju, ki se odvije, a dozdeva se mi, da je zadeva RAM kompatibilna, kar razširi možnost montaže.
Plastika za montažo se mi je zdela krhka, kot da mi bo ostal v roku (prejšnja kitajska je imela solidno kovinsko), no bojazen je bila odveč, plastika marsikaj prenese.
Med testom se je naprava 1x resetirala, krivec testni software Primo, no po resetu je delala spet normalno naprej brez izgube podatkov. Sicer pa glede vodenja nimam nobenih pripomb.
Zaključek:
+poceni (?)
+komplet
+vododporna (nisem testiral)
+BT po vseh specifakcijah
-slaba vidljivost na direktnem soncu
-nima namenskega softwera za motoriste, če nisi spreten pri tem, bo težava (torej ni out of the box kot premium znamke)
-morda ne tako kvalitetni materiali
.
tu sem snemal zadevo v akciji, kamera žal ne pokaže prave vidljivosti ekrana zaradi filtrov, ker sicer se je vidlo ok
pa še en video od blizu
http://www.wayteq.si/trgovina/...3283082923.html
Tu si poglejte suhoparne podatke o napravi, BT podpira marsikaj, a ga nisem testiral, ker nimam slušalk BT.
Na navigaciji je bil nameščen testni iGO/Primo s prirejenim skinom za motoriste (večje ikonice za rokavice, popiljeni meniji, barvne sheme itd.)
Dejansko gre za kitajski generični izdelek, katerega v tovarni po naročilu opremijo z logotipom "distributerja".
Eden takšnih je Xrider.
Kot prvo privabi cena, ki je 120 EUR brez kartografije. Če si "spreten", to ni moteče, ker imaš veliko izbire, ki pa je žal prirejena le za avtomobile ipd., za motorna kolesa komaj kaj najdeš (govorim o skinih in moto funkcijah).
Gori je bil tale skin (predelan in preveden v slo)
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/387181/iGO-Primo-24-Motorcycle-Edition-1.html
Samemu programu (Primo) ni kaj očitati, poznana zadeva, deluje kot, zemljevidi enaki kot na Garminu, a za načrtovanje poti je potrebno uporabiti programje konkurence ali odprta google orodja (npr. Tyre).
Oziroma si rute narediš s "čimerkoli", nakar jih preprosto prekonvertiraš v format za igo/primo s tem programom http://www.routeconverter.de/downloads/en in naložiš na napravo.
Jaz sem ruto naredil z Garmin Mapsource, poleg sem imel vzporedno še napravo Garmin Oregon, ruta na obeh je bila identična, vodila sta identično.
---------------------
Pred leti sem že imel kitajsko 3,5" navigacijo, tudi bolj za test in ni mi ostala v lepem spominu, zaradi slabe vidljivosti na soncu, praktično se ni nič videlo in je bila zato neuporabna.
Zato sem se testa lotil s "predsodkom" in prvi vtis je bil spomin v preteklost.
Naprava je na direktnem soncu nevidna.
Poleg je za primerjavo Garmin Oregon 600, ki ima reflektiven ekran in prav obožuje sonce. Takšnega ekrana nimajo niti v Zumo modelih.
No, v avtu je zadeva že dokaj normalno vidljiva, osvetlitev seveda na 100%, xrider se hvali na škatli s 700NIT (high brightness display). Ne vem, nisem te stroke, verjamem le očesu.
Zadevo sem montiral v priložen nastavek s senčnikom, ne na idealno mesto na krmilu ali drugje, ker za test se mi ni dalo vsega šraufat.
Priloženo je napajanje 12V na čik vtičnico ali direkt na aku, jaz sem preizkusil čik vtičnico, lepo dela in polni.
Naprava na baterijo deluje dobre 3 ure, ko pokaže da je še 40% baterije kaj kmalu javi, da je konec zabave. Kitajske fore, znane iz kitajskih telefonov.
--------------------
No kako je z vidljivostjo. Zjutraj, ko je oblačno itd. je vidljivost povsem spodobna, problem nastane le, če sonce sveti direktno v napravo=ekran, kar je v bistvu redko, saj imaš napravo montirano pokončno, torej se slabo vidi le ko je sonce v "hrbet".
Na testu nekak, kljub soncu in napačni montaži potem nisem zaznal, da se ne bi nič videlo na ekran, skratka bilo je uporabno, ni bilo pa idealno.
Ne vem zakaj kitajci ne razmislijo o reflektivnem ekranu (tudi zumo ga nima), ker to je fantazija.
Morda bo kdo omenil, da kaj med vožnjo itak ne smeš gledat, da je glavno, da ima BT in da slišiš ukaze, ampak na te fore jaz ne padam, hočem tudi videti.
Navigacijo lahko izkoristiš s hitrim pogledom tudi za pogled "naprej", kakšni ovinki sledijo, serpentine ipd.. Primo v tujini na ekranu kaže tudi opozorilne table, zelo kul opcija, za našo državo jih še ni. Tako mi je v Italiji kazalo ikono z žabami, zanimivo da table ob cesti ni bilo...
Set za montažno, ki je poleg omogoča cevno namestitev, žal nisem izmeril nastavka na ohišju, ki se odvije, a dozdeva se mi, da je zadeva RAM kompatibilna, kar razširi možnost montaže.
Plastika za montažo se mi je zdela krhka, kot da mi bo ostal v roku (prejšnja kitajska je imela solidno kovinsko), no bojazen je bila odveč, plastika marsikaj prenese.
Med testom se je naprava 1x resetirala, krivec testni software Primo, no po resetu je delala spet normalno naprej brez izgube podatkov. Sicer pa glede vodenja nimam nobenih pripomb.
Zaključek:
+poceni (?)
+komplet
+vododporna (nisem testiral)
+BT po vseh specifakcijah
-slaba vidljivost na direktnem soncu
-nima namenskega softwera za motoriste, če nisi spreten pri tem, bo težava (torej ni out of the box kot premium znamke)
-morda ne tako kvalitetni materiali
.
tu sem snemal zadevo v akciji, kamera žal ne pokaže prave vidljivosti ekrana zaradi filtrov, ker sicer se je vidlo ok
pa še en video od blizu