Vzdrževalec / polnilec akumulatorja

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.464
441
83
Tole zimo bodo avtomobili bolj ali manj stali, zato sem razmišljal, da bi si omislil akku polnilec, ki bi ga občasno priklopil in preprečil praznjenje.

Tako za avtomobile (različne jakosti, benz in dizel) kot za motorje in brez odstranjevanja akkuja iz vozila. Slednje se nanaša na motor, ki ga vsaj enkrat mesečno peljem na "vzdrževalno" vožnjo.

Ima to smisel? Če ga ima, kaj kupiti? So te stvari "pametne" ali jih je treba prednastavit glede na tip akkuja? Rabim torej nekaj kar pokrije vsa zgoraj navedena vozila.
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.526
894
113
Tole zimo bodo avtomobili bolj ali manj stali, zato sem razmišljal, da bi si omislil akku polnilec, ki bi ga občasno priklopil in preprečil praznjenje.

Tako za avtomobile (različne jakosti, benz in dizel) kot za motorje in brez odstranjevanja akkuja iz vozila. Slednje se nanaša na motor, ki ga vsaj enkrat mesečno peljem na "vzdrževalno" vožnjo.

Ima to smisel? Če ga ima, kaj kupiti? So te stvari "pametne" ali jih je treba prednastavit glede na tip akkuja? Rabim torej nekaj kar pokrije vsa zgoraj navedena vozila.
Lidl/hofer za 15 eur
 

backo123

Pripravnik
18. dec 2012
49
11
8
Kako je s tem polnenjem akumulatorja, če je le ta v vozilu? A je ok, da se polnilec priklopi na akumulator v vozilu; a je nujno potrebno odklopiti akumulator od instalacije pred polnenjem? Seveda predpostavljam, da se obvezno upošteva postopek priklopa in odklopa polnilca (najprej priklopiš sponke na accu , pol vklopiš polnilec, ...).
Ziher je edin, da se instalacija odklopi oziroma aku ven vzame pred polnenjem... Kaj pa v primeru, da imamo AGM akumulator, če se ga odklopi, a lahko računalni kaj zmede (koda); verjetno si zapomni history ali?

Maš pameten polnilc, pameten avto, aku s kodo, nakonc pa same jajca...

Imam npr. Lidlovega; kakšna je vaša praksa?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.108
9.754
113
V navodila od avta poglej in se jih drži 100%.
Običajno ne smeš minusa direkt na aku priključit, temveč na kos, ki je za to namenjen.
Z Lidl/Hofer varijantami nimam izkušenj, s CTEKom filam vse akuje priključene PO NAVODILIH OD AVTA, nobenih težav. Pa seveda na priključenem akumulatorju se ne da programa regeneracije, ker lahko hitro postane zelo drag špas :).
Brat je sicer kupil Hofer ali Lidl varijanto, pa samo stoji v predalu in vedno vzame mojega CTEKa. Razloga pa ne vem in me tudi ne zanima :).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Kako je s tem polnenjem akumulatorja, če je le ta v vozilu? A je ok, da se polnilec priklopi na akumulator v vozilu; a je nujno potrebno odklopiti akumulator od instalacije pred polnenjem? Seveda predpostavljam, da se obvezno upošteva postopek priklopa in odklopa polnilca (najprej priklopiš sponke na accu , pol vklopiš polnilec, ...).
Ziher je edin, da se instalacija odklopi oziroma aku ven vzame pred polnenjem... Kaj pa v primeru, da imamo AGM akumulator, če se ga odklopi, a lahko računalni kaj zmede (koda); verjetno si zapomni history ali?

Maš pameten polnilc, pameten avto, aku s kodo, nakonc pa same jajca...

Imam npr. Lidlovega; kakšna je vaša praksa?
[/QUOTE

Za odklop odvisno od avta. Eni rabijo računalniški vpis, eni samo vprašajo če je akku nov ali ne. Tako ima recimo megane. Sam filam motor z ctek, brez odklopa. Polnim ga preko 12v cigaretne vtičnice, ker je akku težko ven vzet. Se pravi cigaretna 12v vtičnica je vezana na stalni tok in ga polnim z tem adapterjem, ali je pri priklopu vtaknjena v 220V ali ne in se vkljči pozneje je vseeno.


10 let in ni problemov
 

baldrick

Fizikalc
27. mar 2012
951
24
28
Lidl/holfer ne priporocam imel motorja yuasso priklopljeno in je prebilo vzdrževalec in je šel tudi akumulator. Kupite raje nekaj kvalitetnega.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Tako je. 10 let nazaj se mi je zgodilo enako. Akku izven motorja v kurilnici in celo zimo priklopljen na Lidl polnilec. Spomladi ni več kresnu. Potem nabavil CTEK in ga kr na motorju filam. Brez problema.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.464
441
83
Lidl / Hofer trenutno itak ne prideta v postev. Sicer sem lidla ravno zgresil, v ponudbi so ga imeli v zacetku novembra. Ampak po specih sodec noben izmed dveh ne bi bil primeren. Povsod je min kapaciteta visja od tiste pri yuassi, tako da cisto verjamem, da je kdo skuril akku na motorju
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.264
5.642
113
Lidl/holfer ne priporocam imel motorja yuasso priklopljeno in je prebilo vzdrževalec in je šel tudi akumulator. Kupite raje nekaj kvalitetnega.
Imam tudi jaz Lidlovega......sem vzdrževal mali 4Ah acu od mopeda......sem opazil da kislina še vedno brbota kljub temu da je nafilan....tolk o tej varnosti da ga lahko skos gor pustiš....

Tebi je potem zgleda povrel....
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi in sad

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.264
5.642
113
Vzrok, me zanima ker včasih naredim ravno to. Je*i ga, sem pač but...
Različni programi različno delujejo.....in včasih spuščajo višje/nižje tokove v accu (pač da osvežuje, vzdržuje.....) In če maš kleme gor potem pač to ne gre samo v accu ampak tud v sistem (Radio, ECU, Uro, kar je pač na stalni napetosti). Bolj modern avto imaš več je tega....
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
regeneracija mora biti akku vedno odklopljen, dofilavanje in vzdrževanje pa ne. Izjema neki benflovi can bus sistemi, za te je pa poseben polnilec.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.464
441
83
Ok CTEK je očitno referenca na tem področju.

Ampak ker sem ravno Gorenc in ker imamo black friday, a bi mi lahko priporočili tudi tole za pol cene:

Za avtomobile med 50-80Ah in hondo z 6Ah bo menda OK? Navodila so v stilu Ikea, če filam zunaj v tem času izberem mode s snežinko? Vsaj v opisu produkta piše "Cold weather charging mode that protects batteries in cold temperatures".


1606652800339.png


Dodaten plus je, ker oni CTEK-ar nima prave spletne trgovine, ne pozna kartic, paypala etc.

:sprasujemse:
 
Nazadnje urejeno:

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Ok CTEK je očitno referenca na tem področju.

Ampak ker sem ravno Gorenc in ker imamo black friday, a bi mi lahko priporočili tudi tole za pole cene:

Za avtomobile med 50-80Ah in hondo z 6Ah bo menda OK? Navodila so v stilu Ikea, če filam zunaj v tem času izberem mode s snežinko? Vsaj v opisu produkta piše "Cold weather charging mode that protects batteries in cold temperatures".


Poglej priponko 39147

Dodaten plus je, ker oni CTEK-ar nima prave spletne trgovine, ne pozna kartic, paypala etc.

:sprasujemse:
Ja z tisto snežinko polniš na hladnem ali tudi AGM/GEL na sobni temperaturi, ker je voltaža povečana na 14,7 V. Vsaj CTEK ima tako.

Kle mal pod tehnične podatke poglej

 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.464
441
83
Jest pa štrom nisva najbolj na ti :confused:

Zato sprašujem tukaj za mnenje. Vidim da CTEK mali akku od motorja polni z 0,8A, Ring pa z 2A. Omenjeni Oxford je tudi na 0,8A tako da me malo skrbi, da je 2A preveč za malo Yuasso?

Pri močnejših avto akkujih je zgodba obratna, CTEK 5A, Ring 4A, Oxford 3,6A.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Sej, maš tud tamali ctek 3,8, ki ti isti akku z 3,8 polni in ne z 5. Razlika je v hitrosti polnjenja. Je pa res, da je pri vseh program za male akku do 32Ah hitrost 0,8. Ne vem zakaj. To bi lahk kaš štromar več o tem povedal.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.108
9.754
113
Ok CTEK je očitno referenca na tem področju.

Ampak ker sem ravno Gorenc in ker imamo black friday, a bi mi lahko priporočili tudi tole za pol cene:
Zgoraj imaš napisane PRAKTIČNE reference od noname polnilcev, ampak ti bi še vedno šparal.
Poglej, koliko je ena baterija, potem si pa zračunaj ali se ti splača tvegat. Sam imam isto CTEKa (v bistvu 2) že 6 let, bp.

To je tista, ko folk uporablja za snemanje z Iphoni za jurja en nosilec iz aliexpressa za 2 EUR, ker je pač treba šparat. Namesto, da bi kupil tistega za 20 EUR in pozabil nanj, ker je doživljenski.