Da če želiš imeti v NULO NULO, moraš po 3000 prevoženih km ponovno centrirati.
Je pa še nekaj, niso vse mašine za centriranje enake, imaš pa tudi vulkanizerje, ki mašino nastavijo tako, da že pri 20g uteži pokaže, da je OK.
Če želiš v nulo moraš k pravemu vulkanizerju, v Lj. je to npr. B&S na Dolenjski cesti , kjer imajo tudi centrirno mašino "za reklamacije" , ki zna ustvariti tudi pritisk tal na gumo, ob enem platišče premeri z laserjem, zna celo najprej samo platišče pogledati in nato še skupaj z gumo, nato delavcu pove, kako naj gumo obrne glede na platišče, da bo najmanj uteži in ne nazadnje zna uteži postavljati po želji tudi samo za krake platišča, da se jih ne vidi . Žal je takih mašin v Ljubljani malo, no tam je ena taka in en mlajši dečko tam res obvlada, če mu daš pa še za malico pa se res noro potrudi, posebej če prideš v času, ko ni ravno pretirano strank. Da ne omenim, da so eni redkih, ki ti tudi dromelne očistijo in pobarvajo z prinešenim sprejem, da je pogled na litko še lepši. Pa ja nisem vulkanizer in nimam povezav z njimi, sem pa njihova stranka.