Pozdravljeni.
Vse uporabnike bi samo opozoril da je tale spletna trgovina en velik nateg, in bi prosil kogarkoli ki kaj ve o tej trgovini, naj me kontaktira na email: sebi.krajnc@gmail.com
Pri njih sem kupil prenosnik ki je totalna nekvaliteta. Takoj ob nakupu sem opazil napako in sem hotel vrnit prenosnik ampak seveda mi niso hoteli prevzeti v Mariboru, kot je to objavljeno na njihovi spletni strani. Ker je bila napaka lepotna in ker mi je gospod obljubil da se bo zadeva uredila ko pridem v Ljubljano, mu nisem nazaj poslal po pošti in sem mu verjel na besedo(seveda sem mu poslal mail na katerega mi ni odgovoril, in zdajle vem zakaj ni, in sicer da mu ne bi mogel dokazovat ta dogovor). No dva mesca po nakupu ko sem še par stvari opazil in poleg tega napajanje ni delovalo vredu sem jim prinesel prenosnik. Prenosnik mi prevzame, izpolni listek in pride 45 dni čakanja. 45.-i dan pride prenosnik nazaj NEPOPRAVLJEN brez dokumentacij. Ta isti dan jim javim stvarno napako na prenosniku in mi pošljejo dostavno službo ki prevzame prenosnik. Čez dva tedna dobim dve pismi, enega zaradi garancije drugega zaradi stvarne napake.
-O garanciji piše samo toliko da bi izdelek deloval ob normalni uporabi ok. (sumim da sploh ni bil na servisu)
-Stvarno napako mi zavrnejo češ da napajanje pri njih dela ok, lepotne napake pa niso stvar stvarne napake
Kličem jih naj mi pošljejo prenosnik, in mi povedo da je prenosnik na servisu(ki je seveda v tujini).Zakaj za boga pa so polsali v servis, če je po njihovem vse ok. Poleg tega sem pri stvarni napaki zahteval samo kupnino ali nov prenosnik. Seveda sem kasneje spremenil menje in sem zahteval samo kupnino saj mi je gospod rekel da ima celotna serija iste lepotne napake. A o teh napakah ne duha ne sluha na njihovi spletni strani.
Napake so lepotne v tem smislu da je gumb poševen, plastika pri ekranu je totalna nekvaliteta ter cel prenosnik je spet tak, da na eni strani je vredu spet na drugem pa skor več ko 1 cm narazen, kar se lepo vidi s prostim očesom. Mogoče bi še človek razumel če bi kupil prenosnik za 400 eu ampak ne za 1000 eu pa še od sonyja.
Toliko na kratko o tej trgovini in o njihovem delovanju, če se le da se jih izogibajte. Tole sem napisal na zelo kratko in veliko sem še izpustil o njihovem obnašanju in sodelovanju in kak se mi je smejal v telefon ter boljše da se ne vidi kaj mi je napisal v obvestilu kjer mi je zavrnil stvarno napako. Vso stvar sem predal inšpektoratu, in verjetno jih bom tožil, zato prosim kogarkoli ki kaj ve da se mi naj javi, saj sem brez prenosnika že več kot dva mesca pa pol.
Vse uporabnike bi samo opozoril da je tale spletna trgovina en velik nateg, in bi prosil kogarkoli ki kaj ve o tej trgovini, naj me kontaktira na email: sebi.krajnc@gmail.com
Pri njih sem kupil prenosnik ki je totalna nekvaliteta. Takoj ob nakupu sem opazil napako in sem hotel vrnit prenosnik ampak seveda mi niso hoteli prevzeti v Mariboru, kot je to objavljeno na njihovi spletni strani. Ker je bila napaka lepotna in ker mi je gospod obljubil da se bo zadeva uredila ko pridem v Ljubljano, mu nisem nazaj poslal po pošti in sem mu verjel na besedo(seveda sem mu poslal mail na katerega mi ni odgovoril, in zdajle vem zakaj ni, in sicer da mu ne bi mogel dokazovat ta dogovor). No dva mesca po nakupu ko sem še par stvari opazil in poleg tega napajanje ni delovalo vredu sem jim prinesel prenosnik. Prenosnik mi prevzame, izpolni listek in pride 45 dni čakanja. 45.-i dan pride prenosnik nazaj NEPOPRAVLJEN brez dokumentacij. Ta isti dan jim javim stvarno napako na prenosniku in mi pošljejo dostavno službo ki prevzame prenosnik. Čez dva tedna dobim dve pismi, enega zaradi garancije drugega zaradi stvarne napake.
-O garanciji piše samo toliko da bi izdelek deloval ob normalni uporabi ok. (sumim da sploh ni bil na servisu)
-Stvarno napako mi zavrnejo češ da napajanje pri njih dela ok, lepotne napake pa niso stvar stvarne napake
Kličem jih naj mi pošljejo prenosnik, in mi povedo da je prenosnik na servisu(ki je seveda v tujini).Zakaj za boga pa so polsali v servis, če je po njihovem vse ok. Poleg tega sem pri stvarni napaki zahteval samo kupnino ali nov prenosnik. Seveda sem kasneje spremenil menje in sem zahteval samo kupnino saj mi je gospod rekel da ima celotna serija iste lepotne napake. A o teh napakah ne duha ne sluha na njihovi spletni strani.
Napake so lepotne v tem smislu da je gumb poševen, plastika pri ekranu je totalna nekvaliteta ter cel prenosnik je spet tak, da na eni strani je vredu spet na drugem pa skor več ko 1 cm narazen, kar se lepo vidi s prostim očesom. Mogoče bi še človek razumel če bi kupil prenosnik za 400 eu ampak ne za 1000 eu pa še od sonyja.
Toliko na kratko o tej trgovini in o njihovem delovanju, če se le da se jih izogibajte. Tole sem napisal na zelo kratko in veliko sem še izpustil o njihovem obnašanju in sodelovanju in kak se mi je smejal v telefon ter boljše da se ne vidi kaj mi je napisal v obvestilu kjer mi je zavrnil stvarno napako. Vso stvar sem predal inšpektoratu, in verjetno jih bom tožil, zato prosim kogarkoli ki kaj ve da se mi naj javi, saj sem brez prenosnika že več kot dva mesca pa pol.
Nazadnje urejeno: