Keč je v tem, da so karavani cenejši(!) od kombilimuzine (Berline), vsaj včasih so bili. Zakaj tako mi ni čisto jasno, mogoče zaradi izvora - Break in Classic sta nastajala v Turčiji.
Servisno tudi če ima, gre samo do 180k
In redkokateri lastnik je šel kupovat novo. Rje avto ne bi smel imeti, kar se tega tiče je kot dan in noč v primerjavi s predhodnikom R19. Takole 300k km ni nič posebnega za tak avto, motor b.p., sklopka nič čudnega če je še prva, malenkosti, ki *lahko* grenijo življenje so pokanje izpušnega kolektorja in crkovanje vžigalnih tuljav, ostalo klasika. No, meni je odletela tudi jermenica glavne gredi, kar se tudi dogaja pogosteje, kot bi bilo treba.
Break ima 4x diske, zadnji so zbundlani skupaj s ležajem in posledično dražji od običajnih. Zadaj ima torzijo (vsaj do MY 2000, za kasneje nisem zihr) in posledično veliko prostora (širina) v prtljažniku. Problemov z menjavo žarnic (
) kot pri nasledniku tukaj ni.
Toliko iz glave, imo sila hvaležen avto in racionalen nakup, ako ti francozi odgovarjajo - recimo mehkoba vsega, od podvozja do sedežev. Redno menjaš Elfovo sintetiko za 5€ in avto ma da oddela pol milijona
Aja, še to: do MY 2000 (nekje do jeseni 2000) ima servisni interval 20k km / 2 leti, novejši imajo skrajšanega na 15k km / 1 leto. Menjalnik mora biti 1A, če ne bo tekoč ob priliki menjaj olje - Elf Tranself (in čisto nič drugega!!!!), točne oznake gradacije ne vem iz glave, strošek 25€.