Vracilo blaga

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.129
12
38
Kako je zdej s tem? Lahko v 8 dneh vrnes zadevo in dobis vrnjen denar? Kaksen clen? Nocejo vrnit > varstvo potrosnikov? Nekdo je kupil bedarijo in sem posledicno vpleten in bi rad zadevo nazaj, enako denar.

LP
 

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
7.900
640
113
Vračilo denarja je zakonsko določeno samo pri nakupih na daljavo. Torej pri TV, spletni in kataloški prodaji.
Drugače je pa samo dobra volja trgovca če zadevo vzame nazaj.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.263
4.845
113
Samo še dobra volja prodajalca... razen če si kupil preko spletne trgovine, tam pa lahko vrneš.
 

Tjasa

Fizikalc
10. dec 2007
4.403
0
36
A na računu spodej kej piše, da je možna vrnitev blaga v tok in tok dneh?

Lej, ne glede na to kaj kdo reče... Ti bod sam prjazn do prodajalca in mu povej točno, zakaj ti zdej ta zadeva ne odgovarja več, govor v normalnem tonu, bod človeški ne glede na vse. Aroganco izklop 100%.

Verjem, tko se največ doseže in mislm da bi ti tko moglo uspet. Men zmer če se mi kej takega naredi. Tud če je prodajalka ledena gora.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
To pol njemu nebo ratal k je skos brihtn
grin1.gif
 

philips

Guru
Osebje foruma
Administrator
17. avg 2007
9.856
686
113
Če ti bo vrnil denar, je to dobra volja prodajalca. Ponavadi se da zmenit, da za ta denar vzameš kaj drugega v tisti trgovini.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.958
2.256
113
če je bilo blago z napako potem ja drugačr pa je bila to njihova dobra volja... 8 dnevni rok za vračilo blaga brez obrazložitve namreč že dolgo ni več v veljavi... in edino prav je tako ker so ga pokvarjeni kupci grdo zlorabljali...
 
Nazadnje urejeno:

netko

Guru
25. jul 2007
6.958
2.256
113
kdo mu je kriv da je kupil bedarijo... najboljše da kar ministrstvo vpleteš... seveda da nočejo vrnit denar kot da so mu držali pišolo na glavi in ga prisilili da kupi bedarijo... hvala bogu da je ta člen odpravljen... kakšno varstvo potrošnikov društvo za mentalno zdravje potrošnikov bi bilo treba poklicati, pa določenim tudi orenk pregled narediti
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
In glede tega vsaka čast BigBangu... sem se zajebal in kupil neko komponento, pa so vrnili v bonih (itak se zmer kakšna tehnična drobnarija rabi) brez vprašanja. Sem pričakoval več komplikacij.

Imam pa eno vprašanje glede spletnih trgovin... V pogojih piše, da se embalaže ne sme poškodovati, čeprav je embalaža taka, da se je ne da drugače odpreti kot prestričt (narisano gor). Je taka embalaža drugače tretirana?
 

Telefunken

Fizikalc
23. jul 2007
1.909
0
36
Ja po eni logiki mi morala biti, ker če ne, ne moreš niti predmeta ven spravit in preizkusit...
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.958
2.256
113
za spletne nakupe velja 15 dnevno vračilo mislim da isto tudi za kataloško prodajo. resda je govora o nepoškodovani embalaži vendar pa tukaj pač na žalost ne gre drugače če je pvc zalit in ga moraš odrezat ga boš pač odrezal
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.081
137
63
okolica mesta
Citat:
Uporabnik Tjasa pravi:
A na računu spodej kej piše, da je možna vrnitev blaga v tok in tok dneh?

Lej, ne glede na to kaj kdo reče... Ti bod sam prjazn do prodajalca in mu povej točno, zakaj ti zdej ta zadeva ne odgovarja več, govor v normalnem tonu, bod človeški ne glede na vse. Aroganco izklop 100%.

Verjem, tko se največ doseže in mislm da bi ti tko moglo uspet. Men zmer če se mi kej takega naredi. Tud če je prodajalka ledena gora.

Kaj pa v primeru da ti ne uspe? Al boš rekla da ni blo takega primera
smirk-1.gif
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.263
4.845
113
Tukaj imajo pa spletne trgovine težavo, vsi sicer napišejo da morabiti embalaža nepoškodovan ampak jih to ne zavaruje pred tem. Če se ti da zajebavati jim lahko vrneš artikel tudi brez embalaže seveda z vsemi pritiklina ki pašejo zraven k artiklu.

Vsekakor se bodo razburjali ampak ti nemorejo nič če je izdelek nepoškodovan...

To je pa slaba stran internetnega poslovanja
evil.gif
 

AfterEight

Fizikalc
16. sep 2007
1.217
0
36
Jaz sem imel enkrat kar veliko težav, da sem uveljevljal garancijo s poškodovano embalažo. Po daljšem prepričevanju in nekaj smrtonosnih pogledih mi je sicer uspelo prepričati prodajalca v Big Bangu, da je artikel vzel nazaj. Čisto po nepotrebnem komplicirajo...
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.263
4.845
113
Ti govoriš o uveljavljanju garancijie ali vračilu/zamenjavi nepremišljenega nakupa?
 

Francoz

Pripravnik
Citat:
Uporabnik netko pravi:
če je bilo blago z napako potem ja drugačr pa je bila to njihova dobra volja... 8 dnevni rok za vračilo blaga brez obrazložitve namreč že dolgo ni več v veljavi... in edino prav je tako ker so ga pokvarjeni kupci grdo zlorabljali...

Pri meni je šlo za slušalke. Ki so bile seveda zapakirane. Ki so doma špilale dvakrat slabše od tistih, ki sem jih kupil pred 15. leti v Münchenu in ki sem jih takrat lahko preizkusil med najmanj 20-imi demo slušalkami, priključenimi na vsaj tri različne zvrsti glasbe.

Nič mi namreč ne pomaga, če piše na embalaži, da imajo slušalke frekvenčni obseg od 3 hercev do 30.000 hercev, če pa mi (mogoče) manjkajo srednji, ali visoki toni... Ali, če sem že tako gluh, da te (kao) kvalitete ne slišim.
Želim pač imeti slušalke, ki mi bodo (seveda SUBJETIVNO) dobro predvajale vse meni pomembne frekvence...
Prav zato v Nemčiji lahko v večjih trgovinah že 20 let slušalke preizkusiš...

Kot rečeno: 5 zvezdic za Bing Bang.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik Garfildd pravi:
Ti govoriš o uveljavljanju garancijie ali vračilu/zamenjavi nepremišljenega nakupa?

Nepremišljen nakup se lepše sliši ... khm... "izdelek, ki ni tak, kot je zgledal v reklami"
grin1.gif


Glede garancije ti nimajo kaj jokat glede embalaže
wink-1.gif