Vprašanje glede zavornih čeljusti, cilinderčkov...

sniper007

Pripravnik
22. jul 2007
712
0
16
Zanima me, kaj vrača te cilindrčke nazaj, po tem ko stisne glavni cilinder ? Stisnjen zrak, ali je notri kakšna vzmet ?

sa400643.jpg
 

Vaio

Fizikalc
22. jul 2007
1.223
0
36
A niso to fiksni vijaki?Zavorni cilinder je samo eden in to med tema dvema vijakoma, če sem prav videl.
 

sniper007

Pripravnik
22. jul 2007
712
0
16
to ko je obrkoženo z rdečo sta dva cilinderčka na koncu pa sta protirašne gumice in nato vijaki
 

Touge

Pripravnik
8. maj 2008
130
2
18
To niso cilindrčki, ampak drsna vodila zavornih čeljusti. Nazaj pa zavorni bat vračajo vibracije med diskom in zavornimi ploščicami. Ni pa nobene vzmeti ali stisnjenega zraka v njih....samo malo masti
wink-1.gif
 

sniper007

Pripravnik
22. jul 2007
712
0
16
aja ok. kako se pa reče tistmu kjer se zavorna ploščica premika (kjer ima prst na sliki) ?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.376
5.651
113
Pa ne kjerekoli masti.......ampak mora bit brezkislinska mast (da ne naje gumic) za vodila/bremze.........al pa lahko je še kopperpasta (bakrena mast)
 

Touge

Pripravnik
8. maj 2008
130
2
18
Ja res je, da mora biti v teh drsnih vodilih mast, ki ne nažira gumic, ponavadi silikonska mast.

Tisto kjer je prst, pa je ležišče zavorne ploščice (pad retainer). Ta ležišca pa se namažejo z bakreno mastjo.
 

sniper007

Pripravnik
22. jul 2007
712
0
16
to vem ja da mora biti posebna mast, sam imamo tole za tista vodila:

96365d1206040115-750-101-master-cylinder-rebuild-ate-hydraulic-clutch-lube.jpg


mi pa ni jasno, zakaj nekateri namažejo še pod "pad retainerjom" z bakreno mastjo ?

SA400641.jpg
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.376
5.651
113
To kar kažeš so plehki........zato so tm da ploščice lepše tečejo po plehku...kakor pa po grobem odlitku čeljusti...

In pa tudi zato da ko se nehaš premikat naprej in greš v rikverc ne bi ploščice ropotale v ležišču....ker bi se gor pa dol vozile ko bi se disk začel vrtet u kontra smer...

Če boš menjal ploščice ročno z pilo pobrusi ušesa od novih ploščic da se ne zatikajo v čeljustih...da se ti naujo kje zataknle pa postran zbrusle na disku k jih ne bo vrnil...preša ponavad grdo odštanca
 

sniper007

Pripravnik
22. jul 2007
712
0
16
OK še ena stvar. Danes em še zadnje čeljusti razdru in namazal. Opazil sem, da zadnje diske drži samo en vijak, druga luknja pa je prazna. In to na obeh zadnjih kolesih. Ker sem avto kupil rabljen nvem kaj so prej počenli...

Verjetno to ni OK, in morata biti na vsak disk dva vijaka ?
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
disk drži en vijak?
Eni nimajo niti enega to je samo vijak ki drži disk ko se sname kolo
 

sniper007

Pripravnik
22. jul 2007
712
0
16
a je to res, da je potrebno ko menjaš zavorne ploščice in moraš nazaj notr porint zavorni cilinder odpret pokrovček za zavorno tekočino ?
 

yamahafazer

Fizikalc
15. mar 2010
1.599
68
48
ja logično da ga moraš not porinit, ker drugače ne boš novih (debelejših) zavornih ploščic not spravo
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.145
4.128
113
Citat:
Uporabnik sniper007 pravi:
a je to res, da je potrebno ko menjaš zavorne ploščice in moraš nazaj notr porint zavorni cilinder odpret pokrovček za zavorno tekočino ?

Cilinder porineš nazaj, za to obstajajo posebna orodja. Ni pa potrebe da bi odpiral pokrovček za zavorno ker se bo gladina dvignila manj kot 1mm in je vseeno če ne odpreš!
grin1.gif
(če bi delal brez posebnega orodja potem bi načeloma če že, losal hidravlično cev s čeljusti in cilinder porinil nazaj ko v njem ni olja -> samo potem ti ostane odzračevanje itd.)
 

pediater

UDBA
18. jul 2007
11.892
0
36
43
Samo nasvet.

Ča nimaš pojma, se ne igraj z zavorami. Šraufaj cel avto, žlajfe pa pelji k mehaniku.
 

sniper007

Pripravnik
22. jul 2007
712
0
16
jest prej prašam pol pa nardim...

mehankarjem pa ne zaupam več nič, ker sam gledajo kako te bojo čim bol obral in ko kej zafukajo in ne dela mi začne da je to naklučje nardijo pa 5x slabš ker za svoj avto se pač sam najbolj potrudiš
 

sniper007

Pripravnik
22. jul 2007
712
0
16
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Cilinder porineš nazaj, za to obstajajo posebna orodja.

vem, ga uporabljam, c-clamp kako se reče po slovensko temu ne vem

zanimal me je sam če je med tem nujno odpret pokrovček ker sm nekje videl, da je šu prvo odpret ta pokrovček pol je pa nazaj porinu cilinder
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.627
722
113
Recimo če menjaš vse 4 in je bilo vmes zavorno olje dolito, ti lahko potem, ko stisneš bate, olje ven steče in potem imaš vse umazano,
če pa odpreš in vmes preveriš nivo, si pripravljen, da višek olje odstraniš (v lekarni kupiš šprico)
wink-1.gif