Pri nakupu rabljnenega vozila je bil menjan akumulator. (pri testni vožnji je avto težko vžgal...) Po menjavi je avto relativno normalno vžigal (presedlali smo iz bencinerja na diesla..malo se je poznalo..), sedaj pa po dobrih 2 tednih od nakupa avto vedno težje vžiga. Če je pred 2 tedni bilo potrebo verglat kakšne pol sekunde, je sedaj to že dve sekundi ali tri. To se mi ne zdi prav in bi rad zadevo spravil v neko normalno stanje, če je problem sedaj, ko je zunaj vsaj 15 stopinj, kako bo šele, ko bo zunaj -15 stopinj....
Prva stvar, ki sem jo ugotovil, je da so v avtomobil namestili akumulator premajhne kapacitete, posledično ima precej nižji tudi kratkostični tok. Navodila zahtevajo akumulator DIN 57217, in če malo pogledamo je to akumulator z 74Ah kapacitete, sedaj če gledam razne proizvajalce, imajo ti akumulatorji kratkostične tokove okoli 650 do 750A. V avtomobilu je trenutno montiran 55Ah akumulator z 420A kratkostičnega toka.
Če je tukej kakšen avtoelektričar, ki ima izkušnje...naj pove, koliko ima to vpliva na zagon vozila? Altenator ima 125A.
Hvala za odgovor
Lesy
Prva stvar, ki sem jo ugotovil, je da so v avtomobil namestili akumulator premajhne kapacitete, posledično ima precej nižji tudi kratkostični tok. Navodila zahtevajo akumulator DIN 57217, in če malo pogledamo je to akumulator z 74Ah kapacitete, sedaj če gledam razne proizvajalce, imajo ti akumulatorji kratkostične tokove okoli 650 do 750A. V avtomobilu je trenutno montiran 55Ah akumulator z 420A kratkostičnega toka.
Če je tukej kakšen avtoelektričar, ki ima izkušnje...naj pove, koliko ima to vpliva na zagon vozila? Altenator ima 125A.
Hvala za odgovor
Lesy