Vožnja s akumulatorjem pramajhne kapacitete

politropa

Zelenc'
29. avg 2007
19
0
1
štajerska
Obišči stran
Pri nakupu rabljnenega vozila je bil menjan akumulator. (pri testni vožnji je avto težko vžgal...) Po menjavi je avto relativno normalno vžigal (presedlali smo iz bencinerja na diesla..malo se je poznalo..), sedaj pa po dobrih 2 tednih od nakupa avto vedno težje vžiga. Če je pred 2 tedni bilo potrebo verglat kakšne pol sekunde, je sedaj to že dve sekundi ali tri. To se mi ne zdi prav in bi rad zadevo spravil v neko normalno stanje, če je problem sedaj, ko je zunaj vsaj 15 stopinj, kako bo šele, ko bo zunaj -15 stopinj....
Prva stvar, ki sem jo ugotovil, je da so v avtomobil namestili akumulator premajhne kapacitete, posledično ima precej nižji tudi kratkostični tok. Navodila zahtevajo akumulator DIN 57217, in če malo pogledamo je to akumulator z 74Ah kapacitete, sedaj če gledam razne proizvajalce, imajo ti akumulatorji kratkostične tokove okoli 650 do 750A. V avtomobilu je trenutno montiran 55Ah akumulator z 420A kratkostičnega toka.

Če je tukej kakšen avtoelektričar, ki ima izkušnje...naj pove, koliko ima to vpliva na zagon vozila? Altenator ima 125A.

Hvala za odgovor

Lesy
 
4. jun 2008
328
0
16
Oberkrain
Kaj tezko obraca, ali se samo motor pocasi zazene? Lahko ima avto kje skrit porabnik energije, lahko alternator ne polni dovolj, ali pa je kaj narobe z vbrizgom..

Drugace se ne spoznam na energijske vrednosti aku-jev, ampak imam pod pokrovom motorja vedno tak aku, kot ga priporoca proizvajalec, ali se rajsi en odtenek mocnejsega.
Sicer nimam izkusenj z dizli, ampak sem imel v dokaj mocnem avtu, aku z nekimi malimi amperi, pa je delal brez problema vec kot pol leta, potem pa sem avto prodal.

Drugace pa reklamacija na servis, ali pa reklamacija na aku, saj ima mislim da 2leti garancije.
 
Nazadnje urejeno:

politropa

Zelenc'
29. avg 2007
19
0
1
štajerska
Obišči stran
Gre za Mitsubishi Carismo 1,9 DID 85kW, altenator ima 125A. Proizvajalec priporoča vsaj 72Ah.

Glede tega, kako vergla....kaj pa vem pomoje se prepočasi zažene, premajhen zagonski tok. Bom pa jutri šel do avtoelktričarja in bo premerli zadevo.
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
405
83
Kras
www.mtl.si
Vsekakor najprej pravi akumulator noter spravit, potem pa naprej. 55 akumulatorji so dobri za 1.0 mlinčke ne pa za traktorje.
grin1.gif
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.534
71
48
Kranj
Jaz imam tovarniško 45Ah in 1.6 mašino. Avto po štirih letih vžiga normalno le stropna lučka, če jo pozabiš ne zdrži celo noč
confused-1.gif
. Bo treba pred zimo menjat za kaj močnejšega.
 

politropa

Zelenc'
29. avg 2007
19
0
1
štajerska
Obišči stran
Akumulator menjan z VESNA 75Ah, 680A toka po EN....vendar, avto še vedno ve vžge dovolj hitro. Saj vžge, samo ko je hladen vregla med 2 in 3 sekunde preden vžge, altenator mi je elektičar preveril in je rekel da polni več kot zadovoljivo.
Kje naprej iskati težavo problemtičnega vžiga?

Hvala za odgovore

Lesy

Aja, vse pohvale AVTO ELEKTRIKI Tojnko Ivan s.p. iz Šentjurja, če bi bili vsi mehaniki in serviserji takšni, bi bilo naše življenje lepše.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Lahko s testerjem (če ECU to omogoča). Drugače pa jih lahko preprosto odšraufaš in preveriš s kakšnim polnilcem akumulatorjev oziroma kar z akumulatorjem vozila. Maso daš na ohišje svečke, plus pa na kontakt zadaj. Če zažari je OK, drugače je fuč. To moraš narediti za vsako svečko posebej seveda.