Volvo v60 cc vs passat alltrack..

5. apr 2015
1.422
740
113
.. Vs superb scout..

Letnik 2019-2020.. Do ene 75kkm.. Vsaj 190PS.

Nagibam se bolj k volvotu..

Šel bi v Nemčijo, kam pa..

Alter me je že lepo usmeril.. Naj me še tokrat:)

Superb je na žalost oz presenečenje dražji. In skoraj izpade iz "dirke".

Raje gledam bencinarje?

Cmon alter, dont dissapoint :D

Budget do 35k recimo.

Žena je drugače tudi z malim srečna :D

Uglavnem namigi, nasveti, izkušnje,.. Ne bi ravno ankete bom pa preštel..

Hvala in lp,
R
 

raners

Majstr
4. mar 2008
2.839
449
83
Glede Volvota se mi zdi, da ga ne popravlja in servisira kr vsaka druga delavnica, kot to skoraj zagotovo drži za VW passat.. Tak da za vzdrževanje (in morebitno reševanje kakih težav) bi verjetno s Passatom prej (in verjetno tudi ceneje) zrihtal kakšne morebitne težave.. ;)

Pač vzdrževanje VW na splošno je pri nas se mi zdi vredu rešeno, ker ni problem pri delih, kar pa dvomim, da velja tudi za volvo..

Sam imam VW passat Alltrack 2017 in je super avto.. ;) Ampak vsake oči imajo svojega malarja..

Imam pa tudi več kolegov, ki so z Volvotom tudi ZELO zadovoljni.. ;)

Drugače pa vsedi se v oba, če imaš kje možnost, pelji oba in potem se boš lažje odločil.. ;) Pa izberi podobne specifikacije testnih avtov (da neboš vzel pasata 240km in volvo 150km, ker to potem nista podobna avta). To govorim zato, ker sem imel prej pasata 150km (2016) in sedaj alltrack 240km (2017) in čeprav sta oba passata iste generacije, bi rekel, da ko se pelješ, sta to kar precej različna avta.. :D
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.140
316
83
To govorim zato, ker sem imel prej pasata 150km (2016) in sedaj alltrack 240km (2017) in čeprav sta oba passata iste generacije, bi rekel, da ko se pelješ, sta to kar precej različna avta.. :D
Zaradi razlike v kilometrih ali vzdrževanosti (zanemarjenosti avta)?

Jaz sem na mojem mondeu zadnjih 20.000 km menjal:
- sklopka + vztrajnik. Sedaj nič več ne niha ko spelujem.
- vzmetenje. Bilo preventivna menjava ampak se vseeno pozna. Ko zapremzam na križišču avto nič več nič ne zaniha.
- antigripante - pred vsakim tankanjem dolijem 1 dcl antigripante. Izgnilo je bučanje motorja in traktorski zvok in motor teče zelo gladko in tiho.
- diski in ploščice.

Lahko rečem, da se sedaj avto pelje tako, kot takrat ko je bil nov. Ima 220 000 km. Sem že razmišljal o menjavi, ker me je cukanje (nihanje - v pospešku), bučanje in tresenja motorja (sploh v prostem teku) močno motilo. Sedaj avto dela zopet res lepo.
 

raners

Majstr
4. mar 2008
2.839
449
83
ozze, zaradi moči avta in dodatne opreme (aktivno vzmetenje, boljši sedeži, itd...). No, je pa tudi imel precej kilometrov manj, ja.. Pač avtorju teme sem hotel povedat, da naj primerja podobno opremljenega volvota in passata, ker že če primerjaš passata iste generacije (slabše opremljenega in dobro opremljenega), je občutek (vožnje, udobja, itd) lahko drugačen.. ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic in ozze

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.459
438
83
Glede Volvota se mi zdi, da ga ne popravlja in servisira kr vsaka druga delavnica, kot to skoraj zagotovo drži za VW passat..
Jaz nisem nikoli vozil Volvota, mi je bil pa ze od nekdaj simpaticen in kandidat za (naslednji) nakup.

Zal je imel Volvo v preteklosti smolo z zastopniki in posledicno uradnimi serviserji. Med lastniki se je izoblikovalo mnenje, da za Sveda obstaja samo en zaupanja vreden servis. Ki sicer ni del uradne mreze, imel pa je edini od zunanjih dostop do tovarniske baze in je tudi lahko vpisal servisni pregled v digitalno knjizico: Tomaz Zupan iz Blagovice


Lociran je v centru Slovenije, ob AC, in v teoriji je to idealna lokacija za pokrit celo drzavo. V praksi pac ne, iskreno povem, da je bil pri meni to edini zadrzek pred nakupom recimo par let starega avta razreda kot ga kupuje op.
 
5. apr 2015
1.422
740
113
Hvala za odgovore. Bolj se k V60cc nagibam, malo tudi izgled vpliva. Zdej gledam enga z 35kkm za 35k, kar naloudan.. Kaj pa so lahk razlogi avtov ki imajo malo km glede na letnik? Tak me malo skepticizem daje :D

A6 allroad je rahlo out of price range. Pa da nima 150kkm.. Bi potem tudi kak 520d touring prislel v poštev npr..
Pa laično mislim, da so audi, bmw dražje vse od zavarovanj, vzdrževanj, delov,.. Seveda mi je pa jasno glede primerljivih tipov avtov. Npr cena novega za kasko..

Glede servisov pa sem bral o tem g. Zupanu, upam da še obratuje haha.

Ja torej uradni servisi volvotov so no go ali kako?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.296
1.921
113
Z Volvotom definitivno ne bos pihnil v prazno. Ker se dobro peljejo, zmetani so vkup z logiko, kot se zagre, motorji dobri. Tako da nimas kaj falit. VW je pac VW..ljudski voz, najbolj poznan.
Za redne servise ti ga bo marsikdo lahko posravfal ( zdaj kako je z novejsimi nisem na tekocem). Uradni je pa drag ko pacek..za V40, D2, vem da je na 30 jurjev redni skoraj 500 ojrotov.
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.399
1.404
113
Volvo V60 ali V60CC je na mojem radarju že kako leto. Bom pa ga verjetno šel iskat v lastni režiji na Švedsko, ker je veliko večja izbira pa tudi cene se mi zdijo boljše kot pri nas. Bo pa zgleda končna izbira normalna izvedenka in ne CC, ker je vseeno kar drag če iščeš do 3 leta stare.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic
5. apr 2015
1.422
740
113
Ta s švedsko je kar dobra poteza ja. Kakšne pa so potem cenejše cene kot npr v Nemčiji.. 10 20%? Ali je bolj želja it na Švedsko pa obenem kaj lepega domov pripeljati :D

Pa mislim da bom tega zupana malo poklical ker če kdo kaj ve kaj pogosto crkuje, bo tale tapravi naslov.. Za lažjo orientacijo kaj pazit pri nakupu.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.641
1.250
113
Vožnja je res drug svet. Ima pa ceno zadaj. D3 150KM je premalo za V60 in 1,7t - 1,8t, kolikor ima napolnjen s tekočinami in šoferjem, rezervoar ima 70l. Ko sem ga vozil v Rim in nazaj smo imeli rekord v porabi 4,2, če se ne motim, preko 1.500km smo naredili z 1 rezervoarjem. Ko vlečem prikolico je poraba 10l. Izpuh ne gre na kratke vožnje, okoli 100k km pričakuj zabit EGR hladilnik, ne glede na način vožnje, ker kljub nadgradnjam VEA motorjev, motorji rahlo kurijo olje (Castrol 0W-20). Zadeva je baje ista na celotnem VEA dizel rangu, nima veze ali ima adblue, 1 ali 2 turbini - 190KM D4 motor in dalje s pomočjo elektro motorjev.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.641
1.250
113
Izvoli, moja odiseja. Kupil s 159k km, uspešno zabasal med korono, zdaj sem na slabih 200k km, diplomiral iz auspuha. Za 3 leta starega sem dal 13k, nov je bil okoli 55k. Za želene km boš dal med 20 in 25k.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.971
2.263
113
D4 V90 do 220000 ni imel z egrjem nobenih tezav ravno tako o porabi olja ne morem govoriti, je pa res da se ne drzim cikla 30000 ampak v skrajni sili 25000 vecinoma pa blizje 20000
 
5. apr 2015
1.422
740
113
Tudi to premlevam.. D4/5,ali T5..delam pa do 25kkm letno, od tega ene 10% avtocest, če.

Kljub novejšim tehnologijam dizel ni za te ture? Bolje bencinar?
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.971
2.263
113
zakaj pa nebi bil dizel za 25000km... dizel je lahko tudi za 10000 km če jih narediš 100 krat po 100...
avtocesta ni faktor, če delaš svojo letno kilometrino pretežno z vožnjami vsaj 40km v enem kosu z dizlom ne boš imel pregovornih egr dpf težav ostalo pa tako in tako ni nič drugače kot pri bencinarju
 
5. apr 2015
1.422
740
113
Tam v enem kosu najbolj pogosto 25km..tam tam je.

Sicer dela en po 100 v enem kosu pa se ravnotako mu zabasalo. Sicer okrog 200kkm in na passatu.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.917
11.049
113
jaz mam mal oko na AWDjih T6 ali T8 recharge. ceprav vem da si lahko hitro jamo skopljem.