Ko sem izpuh popravljal in popravil, sta se mi periodično pojavljali napaki U0301 in U0322. To sta zelo splošni napaki, tudi Volvo VIDA ju baje težko definira, ko sem vozil avto k izpuh majstrom, ni bilo nobenemu nič jasno. Ker me je grizlo in ker rad vozim družino po celi Evropi in se ne bi ukvarjal s temi jajci 2k km proč od doma sem iskal in iskal. In upam, da tudi našel. Testi mi zaenkrat kažejo prav. Napake se ne pojavijo več. Upam, da to drži, ker je zadeva DIY bi vam rad delil, če boste vi imeli težavo s svojo makino.
Volvo V60 ima varovalke (in releje) na štirih koncih. Star 6 let in pol in ima ene 201k km. Vse varovalke oksidirane, nekatere celo rahlo rjavele. Releji vsi ok in lepi konektorji, brez oksidacije. Lokacije:
- hladni del motornega prostora ECU
- topli del motornega prostora, akumulator
- notranja oprema avta, pod sovoznikovim predalom, CEM enota
- v prtljažniku, zadnje luči, vtičnica.
Kupil celo armado prevelikih varovalk standardne velikosti. Ok. Kupil kontakt sprej in z zobno ščetko očistil vse varovalke. Ker ima avto veliko opreme je varovalk blizu 100, 3 ure mi je vzelo glancanje, sploh težko dostopna CEM enota, nisem znal podreti sovoznikovega predala, nekje se mi je še šramf, dva skril.
Vse omenjeno sem sčetkal in fajn prešprical s kontakt sprejem. Avto je po daljših vožnjah (tresenje, rock'n'roll po cestah) DTC clean. Juhu. Upam, da je to to.
Volvo V60 ima varovalke (in releje) na štirih koncih. Star 6 let in pol in ima ene 201k km. Vse varovalke oksidirane, nekatere celo rahlo rjavele. Releji vsi ok in lepi konektorji, brez oksidacije. Lokacije:
- hladni del motornega prostora ECU
- topli del motornega prostora, akumulator
- notranja oprema avta, pod sovoznikovim predalom, CEM enota
- v prtljažniku, zadnje luči, vtičnica.
Kupil celo armado prevelikih varovalk standardne velikosti. Ok. Kupil kontakt sprej in z zobno ščetko očistil vse varovalke. Ker ima avto veliko opreme je varovalk blizu 100, 3 ure mi je vzelo glancanje, sploh težko dostopna CEM enota, nisem znal podreti sovoznikovega predala, nekje se mi je še šramf, dva skril.
Vse omenjeno sem sčetkal in fajn prešprical s kontakt sprejem. Avto je po daljših vožnjah (tresenje, rock'n'roll po cestah) DTC clean. Juhu. Upam, da je to to.