VN Avstralije 2011

fittipaldi00

Pripravnik
10. sep 2007
380
9
18
circuit_map_aus.jpg


Dolžina kroga : 5303 m
Število krogov : 58
Dolžina dirke : 304,574 km

Rezultati 2010

1 Jenson Button McLaren-Mercedes
2 Robert Kubica Renault
3 Felipe Massa Ferrari
4 Fernando Alonso Ferrari
5 Nico Rosberg Mercedes GP
6 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes
7 Vitantonio Liuzzi Force India-Mercedes
8 Rubens Barrichello Williams-Cosworth
9 Mark Webber RBR-Renault
10 Michael Schumacher Mercedes GP

Zadnji zmagovalci

2010 Jenson Button McLaren-Mercedes
2009 Jenson Button Brawn-Mercedes
2008 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes
2007 Kimi Räikkönen Ferrari
2006 Fernando Alonso Renault
2005 Giancarlo Fisichella Renault
2004 Michael Schumacher Ferrari
2003 David Coulthard McLaren-Mercedes
2002 Michael Schumacher Ferrari
2001 Michael Schumacher Ferrari

Spored 2011

Prosti trening 1 Pet 02:30
Prosti trening 2 Pet 06:30
Prosti trening 3 Sob 04:00
Kvalifikacije Sob 07:00
Dirka Ned 08:00

P.S.: Končno
cheer.gif
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
a se lahko gremo stavnice, da mal popestrimo?
grin1.gif


drugače pa komaj čakam, samo upam, da sem v nedeljo zjutraj frej. nnnnnjaaawwww ...
grin1.gif


res me zanima, kaj v dirkalni praksi pomenijo nove gume, kaj bo prinesel zadnji wing, predvsem pa - kako lahko pomaga KERS.
smile-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.927
6.977
113
Zamisli si kobajašija kako se sili na ravnini in uporabi KERS+wing na polno, hkrati pa ima zid le par m od sebe
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Sej ne bom več težil.
grin1.gif
majke mi... ti bom pa samo dal par primerov iz tematike šport, kjer je vse skupaj še bolj nevarno (ali pa je bilo);

NASCAR, INDY, Rally, downhill, 56732847289 različnih moto-sport dirkanj po svetu, kjer za besedo VARNOST niso in tudi ne bodo slišali in še in še....

Nevarno je bilo v F1 pred mnogimi leti. Pa v raznih 700 konjev+ avtih v rally-ju tudi.
grims-1.gif
 

fittipaldi00

Pripravnik
10. sep 2007
380
9
18
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
a se lahko gremo stavnice, da mal popestrimo?
grin1.gif

Glede na vse neznanke
17758-icon_confused.gif
bo tole čista brca v temo... ampak recimo, da dirko končali v naslednjem vrstnem redu :

1.Alonso
2.Webber
3.Rosberg
4.Schumacher
5.Button

Pa da vidimo...
grims-1.gif
 

DOHC

Majstr
4. sep 2007
1.931
396
83
Ja jst sm dost podobnga mnenja.

1. Webber
2. Alonso
3. Vettel
4. Button
5. Hamilton
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.927
6.977
113
Čista loterija...dajmo rajši avte, je vsaj mogoče kaj več možnosti da se zadane
smile-1.gif
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
1. ? (Schumacher?)
2. ? (Schumacher?)
3. ? (Schumacher?)
4. ? (Schumacher?)
5. ? (Schumacher?)
6. ? (Schumacher?)
...
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Kaj ne tako hitro? Jebemumaterpizdakurachudičevutripizde, sej že skora 3/4 leta delajo na avtu...
rolleyes-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.927
6.977
113
To je res ja, a testiranja so omejena in velikokrat se izkaže, da je praksa čisto drugačna, kot teorijo. Zakaj pa so lani bili tko v pisdi, ker dejansko drugje kot na dirkah niso mogli testirat, kar pa...je krneke. Poglej sezono 2009, ko je brawn vse preseneil s DD, skoraj celo sezono so potrebovala moštva, da so jih ujela, čeprav so vsi vedeli kaj v bistvu so DD in kako jih posnemati.Ali pa lani, f-duct, določena moštva ga sploh niso imela, spet drugim pa ni deloval tako kot mora...
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Ja kar ne.. isti qurac, isti princip, v praksi vse isto.. Problem je bil, ker je bilo ostalo so-so... Toyotin motor z 70 konji manj, slab aero, itd..