Vlečna kljuka v ok. LJ

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.085
6.932
113
pri taščici
Nekako kolebam da bi namontiral kljuko na avto.
Sedaj je samo vprašanje kam?
NA
A6 Q l.99 ali
Meriva 04/05
Nekako mi bolj diši na A6 zaradi moči, ampak ta avto ni "moj"
wink-1.gif

Kdo v okolici LJ dela in montira ugodno kljuke. (kogovšek, kos....)?
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Fiksno, snemljivo?

Za kako Westfalio ti verjetno ni... ampak če ti je, je tu Šeško

Cenejša bo na vsak način za Merivo..
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.085
6.932
113
pri taščici
fiksno,
itak baje sedaj ni več obvezna snemljiva
za tistih nekaj voženj letno bom pa že tisti dve matici odšravfal, (ali pa tudi če gor ostane kak dan)
res je westfalia bo najbrž draga....
pri sešku je za merivo cca 70 evrov cenejša.
samo A6 ima 2x več konjev pa Q pogon. pa daljša medosna....sem imel priliko se vozit v astri in stari omegi s isto prikolico.
Omega kljub nekajkrat več prevoženih sploh ni vedela da ima kaj zadaj, astra se je pa skoz nekaj "guncala"
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Ne vem kaj boš vozil, Jaz sem s tamalo Pongratz vozil tudi po 500kg starega železa (strojni deli) na Surovino, je blo treba kar malo mislit zraven. Vožnja bi bila sigurno bolj na izi z Audijem, ampak fiksna kljuka zgleda dost grdo...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.085
6.932
113
pri taščici
Hehe,sem že vozil tudi jaz kaj težkega (kamnoseštvo) tako da približno vem kako se obnaša.
Zato tudi vem da prikolico velik avto bolje prenaša kot majhen.
A ni tudi "fiksna" kljuka "snemljiva"
Samo da je ta fora da moraš pri fiksni vzeti ključ v roke odšrafvat dve matici in izbiti štifte.
Snemljiva pa to opravi po hitrem postopku z eno roko brez orodja.
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Po mojem vedenju je sedaj "dovoljena" spet tista stara fiksna kljuka. Ker itak ne štrli več kot 10 cm iz avta....
 

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.384
172
63
Da se malo prišlepam na to temo
smile-1.gif


Torej na avto bom montiral kljuko. Kakšen je postopek za vpis v homologacijski kartonček in kje se to čim prej naredi.
Ali je možno, da to na podlagi papirjev, ki jih zahtevajo naredijo takoj na šalterju? V poštev pridejo lokacije na razdalji NM - Ljubljana z okolico.

In še to, kako se vam obnesejo Bartoojeve kljuke in na kaj je treba pazit. Izbral sem ga na podlagi cene in izkušenj nekaterih tukaj, še vedno pa si lahko premisli če mnenje ni več tako dobro.
Če ima kdo njegovo kljuko na Octavii 2 se priporočam za kakšno fotko kako to zgleda.

Lp MF
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Evo, iz prve roke. Na novega Modusa so mi namontirali kljuko kar na servisu - Bartoljevo. Dobil potrdilo o strokovni vgradnji. Z njim sem se odpeljal na AH Real, kjer sem zapeljal avto na kanal. Izpolnil sem vlogo, oddal potrdilo o strokovni vgradnji in homo-lomo kartonček. Preglednik je pogledal avto (avto nad kanalom). Skopiral mi je potrdilo o strokovnji vgradnji in vlogo. Potem sem čez nekaj dni dobil klic, naj se oglasim po homo-lomo in plačal sem 33 EUR.

Takoj dvomim, da ti bodo kje naredili vpis v homologacijski kartonček.
Isti postopek lahko opraviš tudi na LPPju (ne vem pa kakšen je postopek tam).
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
zakon je, k je mekani natovoril na tpv8 paleto ceglov, original zapakirano, pa 500kg cementa, v prtljažnik pa še 500kg. in je to v objemu noči odpeljal na bajto. na cesti nobene policije, na klancu do bajte nbenga vozila. če bi bil, bi bila štala, ker speljal več ne bi.
pride mekani do bajte, ves navdušen na dobro izpeljanim poslom, prav žarel sem od zadovoljstva. dvorišče visi za recimo..10%. viličarja itak nikjer, mekanemu s ene da rzlagat prikolce, ura je enajst ponoč. hvala bogu, da sem imel tako s podpornim kolesom. lepo odvijem kolo, zadev za šalo dvigne prikolico, še celo avto se je začel na kljuki dvigovat. ke je bila rit že fino v zraku, odklopim elektriko in sivereno odpnem prikolico. avto pade nazaj dol...prikolica pa ni imela ročne bremze in ne, nisem jo podkajlal. to je bil rokenrol.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.261
3.902
113
Prejšnji teden govoril s Šeškom. Homologacijski kartonček pustiš tam, počakaš kakšen teden in iz LPP-ja ti ga pošljejo domov po pošti. Se pravi nobenega skakanja po LPP-jih,....

Bartolj, Hernec, Avtoshop,......večinoma montirajo iste kljuke, ki jih dela Bartolj. Če imaš kljuko cel čas gor ni panike, če jo jemlješ dol si vsakič do komolcev usran, mene poleg tega moti še to da izgledajo ultračeško. Nazadnje sem imel na passatu original Westfalio na ključ in od takrat ne kupim nobene druge kljuke več.

Za 500kg 10x na leto peljat je popolnoma vseeno na kater avto jo namontiraš.

@Benady: taka Pongratzova kot jo imaš ti (če me spomin ne vara, 500kg, brez zavor
grin1.gif
) pelje krepko čez tono. Samo po luknjah je treba previdno.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Lepo. Torej šmuglajo nekako. To je popolnoma isto kot bi šel temnit na DrGlass (pa čisti špegu na vseh šipah), potem bi pa organ niti avta ne pogledu?

Comon, sam sem vgradil kljuko na AH Real in sem moral kljub vsemu zapeljati avto na d njihov kanal kjer si je ogledal montažo. Že zaradi reda radi...
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.261
3.902
113
Jaz tukaj ne vidim nobenega šmuglanja. BTW: Isto je blo pri Turnšku za Eibach. Čez en teden sem dobil kartonček po pošti. Pa LPP avta ni videl.
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Citat:
Uporabnik jello pravi:
@Benady: taka Pongratzova kot jo imaš ti (če me spomin ne vara, 500kg, brez zavor
grin1.gif
) pelje krepko čez tono. Samo po luknjah je treba previdno.

Možno, ampak so že pri nekaj čez 500kg vzmeti čisto stisnjene, pol gre pa kot gumiradl (kmečki voz brez vzmetenja)
smile-1.gif
 

skorpy

organizatorka
18. jul 2007
7.801
0
36
41
pa da se še jaz malo prišlepam, kje naj dobimo rabljeno kljuko za renault 5?
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
na A6 je ne mores odvit zaradi oblike odbijaca, obstajajo samo take da se vidi nosilec ko je sneta in tipa Westfalia ki se ne vidi prakticno nic ko je sneta. Problem Westfalije je cena ji je 3x vecja od obicajne(ca 500 eur)
Je pa sestica absolutno boljsa za vleko prikolice zaradi medosne razdalje in nizjega tezisca, ker ce bos vozil kaj tezjega bo merivo sukalo pri bremzanju
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik softi pravi:
zakon je, k je mekani natovoril na tpv8 paleto ceglov, original zapakirano, pa 500kg cementa, v prtljažnik pa še 500kg. in je to v objemu noči odpeljal na bajto. na cesti nobene policije, na klancu do bajte nbenga vozila. če bi bil, bi bila štala, ker speljal več ne bi.
pride mekani do bajte, ves navdušen na dobro izpeljanim poslom, prav žarel sem od zadovoljstva. dvorišče visi za recimo..10%. viličarja itak nikjer, mekanemu s ene da rzlagat prikolce, ura je enajst ponoč. hvala bogu, da sem imel tako s podpornim kolesom. lepo odvijem kolo, zadev za šalo dvigne prikolico, še celo avto se je začel na kljuki dvigovat. ke je bila rit že fino v zraku, odklopim elektriko in sivereno odpnem prikolico. avto pade nazaj dol...prikolica pa ni imela ročne bremze in ne, nisem jo podkajlal. to je bil rokenrol.





preden sem do konca precital mi je bilo jasno kaj se je zgodilo
hysterical-1.gif
 

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.384
172
63
Evo kljuka je zmontirana
cheer.gif


Vzel pri Bartolju, cena za Octavio 2 z elektroniko vred je bila 245 evričev. Montaža je bila narejena v dobri uri. Na koncu ti izda potrdilo o strokovni montaži in to je to.

Šel na LPP oddal vlogo, plačal 19 evrov, se zapeljal če TP kjer so pregledali način vgradnje in preverili številke, papirje oddal tetki na šalterju, homologacijsko cerado pa dobim če dva do tri dni (po tetkinih besedah).