Pred 20 leti sem imel avto s turbo polnilnikom.
Takrat sem točno vedel, kdaj avto "brcne". Naj bi se takrat vklopil turbo. S tem je bilo verjetno mišljeno, da začne avtomatika spuščat zrak pod večjim - določenim - tlakom v sistem.
Danes nič ne čutim, kdaj avto brcne - Astra gtc j
Turbo se začne vrteti takoj pri vžigu. In se vrti ..... in stiska zrak, odvisno od vrtljajev.
Ali ta komprimiran zrak tudi takoj pride v sistem in pripomore k delovanju ali je zopet potrebno št. vrtljajev - posredno ustrezen tlak - da se stvar čuti? Pustimo waste gate pri miru!
Takrat sem točno vedel, kdaj avto "brcne". Naj bi se takrat vklopil turbo. S tem je bilo verjetno mišljeno, da začne avtomatika spuščat zrak pod večjim - določenim - tlakom v sistem.
Danes nič ne čutim, kdaj avto brcne - Astra gtc j
Turbo se začne vrteti takoj pri vžigu. In se vrti ..... in stiska zrak, odvisno od vrtljajev.
Ali ta komprimiran zrak tudi takoj pride v sistem in pripomore k delovanju ali je zopet potrebno št. vrtljajev - posredno ustrezen tlak - da se stvar čuti? Pustimo waste gate pri miru!