Torej,
Če se peljete iz ljubljane v MB na M@ omrežju, boste zamenjali 3 centrale in malo morje baznih postaj. Med preklapljanjem med baznimi postajami, telefon zaseda signalizacijske kanale. Ker je tudi planerjem in radijskim inzenirjem mobilnih operaterjev jasno da ljudje po avtocesti ne vozijo 50km/h, imajo bazne postaje ob avtocestah pogosto vec signalizacijskih kanalov, kot pa običajno. Če se promet poveča (ob konicah), bazna postaja sama iz govornih kanalov "kreira" signalizacijske in se tako prilagodi potrebam.
@Utisevalec:
Kar si napisal je v diametralnem nasprotju z dejanskim stanjem. Ob avtocestah bazne postaje pogosto delujejo z manjšo močjo kot kje drugje in imajo tako doseg manjši. Telefon nikoli ne "igra tenisa" med centralami (ko mi bos povedal kje ti je uspelo svoj telefon pripraviti do preklopa med tremi centralami (čeločiš med BP in centralo) v sloveniji te častim pivo), prav tako ne "igra tenisa" med baznimi postajami. Namreč BSC-ji (base station controllerji) ki nadzirajo bazne na določenem območju, sledijo preklopom posameznega aparata. In ko zaznajo željo po stalnem preklapljanju mu to onemogočijo in določene bazne postaje (na podlagi meritev) dodajo na penalty listo kandidatov za handover in zato telefon tja ne preklopi.
To karti dozivljas v hribih, pa je interferenca. Signal bazne postaje lahko potuje zelo daleč. Bazne ki delujejo na 900 MHz lahko delujejo do 35km dalec v extended načinu pa še dlje, vendar se zaradi geografskih značilnosti slovenije ta način delovanja ne uporablja. Zato se pri planiranjunove bazne postaje upošteva sosednje celice. Nova bazna bo delovala na drugačni frekvenci kot sosede, da se ne bodo motile med seboj. Na hribu, kjer imašdober razgled pa vsi ti signali pripotujejo do tvojega telefona. In običajno loviš tudi čez 15baznih postaj od tega skoraj nobena nima unikatne frekvence BCCH kanala. Zato ti tam ne deluje kot bi moralo. In telefon ne igra nobenega tenisa.
Vsekakor je rešitev za vlake repetitor. Ne zaradi hitrosti ampak kot je ze coolpower napisal zaradi slabega prehoda signala v vlak. Tudi v marsikaterem podjetjuv sloveniji se odlocijo za repetitor. cene naj bi bile od 400 eur naprej. paziti je potrebno le, da se repetitor montira strokovno (obicajno je najbolje da ga montirajo delavci operaterja) ker drugace lahko moti delovanje samega omrezja.
V slednjem primeru se to opazi, na terenu se pojavi bel kombi s črnimi šipami in v pol ure se pojavijo delavci operaterja z inspektorjem. Inspektor napise kazen, repetitor pa je potrebno izkljuciti. =)