Ven meče varovalko

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.569
1.091
113
Titograd
Torej, včeraj bil v avtopralnici, zjutraj hočem it od doma, dam kontakt, ko neha s predgretjem pa vse skupaj ven vrže, ne prižge se nobena lučka na števcih, dela pa avtoradio pa stropna luč, ugotovil sem da je šla 40A varovalka v motornem prostoru, sem dal novo noter, evo spet ven vrglo, pa niti lučk ni prižgalo. Mogoče voda zaradi avtopralnice?

Skratka, ravno ob pravem času me zajebava.

Pozna kdo kakega dobrega avtoelektričara v Mariboru? pa da bi slučajno mel čas.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Zaradi slabega kontakta ne kuri varovalka, prav tako ne direktno zaradi vode. Lahko posledično - npr. zaribala el. servo pumpa.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.569
1.091
113
Titograd
Nimam serva. Zdaj sem avto postavil na toplo, v motor pa obrnil tudi ventilator ki laufa na polno. Sicer res da sem včeraj bil v pralnici samo nisem bil prvič in še nikoli nisem imel kakih težav.

Mam sicer v knjigici za kaj je kera varovalka, ampak samo za varovalke pri vozniku ter sovozniku, za te velike v motornem prostoru ne piše za kaj je katera.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
a si imel avto zunaj?
lahko ti ja kaj takega zamrznilo da ne more pognat in pol ven mece varovalko(verjetno je vecji porabnik ce je 40a varovalka).Probaj potisnit avto v toplo garazo in ga pusti noter cez noc potem zamenjaj varovalko)
Jaz sem recimo enkrat zunaj pral avto in pozabil vgasnit brisalce(vgasnil sem jih s tem da sem odvzel kontakt),cez pol ure mi je prav tako kurilo varovalke ker so bili brisalci primrznjeni na sipo, nisem pa vedel da so vklopljeni.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.569
1.091
113
Titograd
Avto je bil v garaži ki pa je odprtega tipa, nima vrat tako da mraz komot pride poleg. Glede na to da so mi vrata zamrznila da sem jih komaj uspel odpreti in da so šipe bile dobesedno pribite gor bi znalo biti ja.

Nauk za drugič: poslušaj vremensko napoved in pred napovedanim hudim mrazem ne peri avta
smile-1.gif
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.569
1.091
113
Titograd
Zdaj sem bolje pogledal, 40 A varovalka ki jo je skurlo ima na pokrovu varovalk oznako IGN (ignition?), 50A EFI, 30 in 80 pa imata neke črke in številke.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Nekaj po moje ne more obrnit. Kaj bi to bilo, pa ne vem. Štarter direktno nima varovalke, ima pa jo npr. elektromagnet na štarterju za vklop štarterja (v bistvu je to to, kar gre preko ključavnice).
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Hja, kaj pa vem. Ugibam na splošno. Niti ne vem kateri tip avta imaš.
Če si s hudičem mislil elektromagnet - ta je pa del štarterja.
Ker si pisal o lučkah in gretju - pomeni da je dizel. Ali varovalko skuri še predno obrneš ključ za vžgat? Ne vem kaj dizli v takem trenutku štartajo, a je kak webasto vgrajen ali kaj drugega. Pumpa ni na štrom, kaj bi lahko bilo pa ne vem.
Sicer je možno, da ti kje naredi kak kratek stik - mogoče ventil za odpiranje/zapiranje nafte ali kako bi mu rekel. Vendar to ni direktno povezano s pralnico.
V povezavi s pralnico/vodo je treba najti nekaj kar miga in za to rabi štrom. Drugače pa napiši model avta, mogoče bo pa kdo našel in pripel elektro shemo.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.569
1.091
113
Titograd
Punto 55 l. 97, je pa bencinar, nima webasta. Elektro shemo mam jaz v knjigici od avta, samo nisem štromar in je ne znam brati
smile-1.gif
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Čakaj, potem je pa druga pesem. Malo se potrudi in poišči v shemi to 40A varovalko, nato pa malo poglej kam peljejo povezave.

Če je bencinar - a ti bencinska pumpa zalaufa? Da ti ni voda prišla na dno in zmrznila, zato bencinska pumpa ne štarta in skuri varovalko?
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.569
1.091
113
Titograd
Eh qrc, za vlečno kljuko je samo shema to mi nič ne pomaga. Bom poiskal na netu in prilepil če jo najdem.

Odklopil sem altenator pa vseeno kuri varovalko, tak da to ni. Do ajnlasera ne pridem nikak ker nimam primernega orodja ker je precej kablovja poleg.Ne vem kak se oglasi pumpa, v bistvu se ne sliši nič sploh, ne da sploh kontakta, skratka tema.

Moja logika, če bi zmrznila voda v pumpi bi pol zdaj mogla laufat, avto je že 24 ur v ogrevani garaži.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Potem pa je nekje res ratal stik. Če ne drugega - ta 40 A varovalka sicer pelje na par koncev, prav veliko pa po mojem ne. Malo poglej, kam vse peljejo kabli ki so za varovalko. Lahko da en pelje na ključavnico.
Ali ti jo sedaj skuri tudi če ne poskusiš vžgat ali zdrži, dokler ne obrneš ključa?

Pumpa - pisal si, da je prvič varovalka crknila šele, ko so ugasnile lučke, drugič pa takoj. Upam da ni prvič pumpe skurilo in je v pumpi nastal kratek stik, tako da sedaj takoj skuri varovalko. Sicer je malo čudno, ker običajno bi morali porabniki biti varovani selektivno, glede na oznako varovalke, ki si jo navedel, bi lahko tudi bila namenjena izključno motorju - računalniku in pumpi.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
malo poglej v katero gre tisti kabel ki ima 40A varovalko, ker to je nek malo vecji porabnik
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.569
1.091
113
Titograd
Dokler je na miru ima mir, kak ključ obrnem na prvo pozicijo pa gre, kaj šele da bi ga dal v pozicijo da bi ga vkurblal.

Sem šel gledat, žal ne morem ugotoviti kateri kabel je za katero varovalko, vse skupaj je v plastičnem ohišju in potem iz njega samo kabli, gredo pa na ventilator motorni, altenator (ki ni kriv ker je pri odklopljenem tudi šla varovalka), ajnlaser, pol na eno stvar ki je zgoraj med požarno zaščito in zračnim filtrom in ne vem kakse ji reče, en kabel pa gre proti armaturi in vstopa približno v višini volana.

V glavnem, ta varovalka ima oznako IGN, ena poleg ima oznako EFI (ni tukaj gor ravno ravno pumpa? ), ter ena ki ima J1-A in J1-B
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Kaj vse ima punto na prvi poziciji (če se razumeva - to še ni kontakt, da bi lučke posvetile, ali je?).

Če je to res prva pozicija, tukaj običajno zaštarta radio, ventilator kabine, ventilator kilerja, pri fiatih če se ne motim pa tudi luči.

Če crkne šele, ko daš kontakt, je pa v igri še veliko več stvari. Bo treba kar nekaj razdret in pomerit - začel bi pa kar pri ključavnici oz. kablovju okrog ključavnice ter ohišju ostalih varovalk.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.569
1.091
113
Titograd
Citat:
Uporabnik Samojed pravi:

Če je to res prva pozicija, tukaj običajno zaštarta radio, ventilator kabine, ventilator kilerja, pri fiatih če se ne motim pa tudi luči.




Ja tukaj crkne, tudi luči se prižgejo. Zdaj luči ter ventilatorja ne delajo. Radio pa imam vezan drugače, da niti ključa v ključavnici ne rabim.
 
Nazadnje urejeno:

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.215
1.386
113
Z ventilatorji je vse ok ?
pa z lučmi ?

Malo preveri če se vrtijo ali so zaštekali.