Ok, nova kola imajo cudne simptome. Narejenih dobrih 2k km. Avto dela ok, vlece lepo, ni frke. Vozim ga lepo, mrzlega ne tiscim pa tudi sicer gre redko preko 2500 obratov, niti ni neke potrebe. Je pa en hec, ki me skrbi. Random postane avto zejen. Overall je poraba se vedno nizka, ampak ima pa momente, ko poraba svigne v nebo. To pomeni, da ko stoji avto pri miru pupa cez 5L na uro, ko se vozi pa je pri umirjeni voznji poraba 8, 9, 10 litrov. To traja kaj vem kaj, pol urce, urco. Ce avto ugasnem sredi te dogodivscine jo masina nadaljuje naslednji dan, ko je masina ogreta. Nato kar naekrat spet vse po starem. Pri teh simptomih je avto opazno nemirnejsi ter malce glasnejsi in tudi po stropnih luckah, ce gorijo se vidi da nekaj porablja energijo, ker rahlo zmigajo. Avto v prostem teku ima malenkost visje vrtljaje, ki malenkostno nihajo. Aja, pa ko avto ugasnem iz masine prihaja vonj po necem zasmojenem podobno kot malce prikurjena plastika al kaj vem kaj. Na 1500 km je bil na preventivnem pregledu, kjer kao niso nc ugotovil. Lucka se ne prizge nobena, nobenih errorjev, nic.
To je to, se je kaksnemu lastniku tu dogajalo kaj podobnega, se komu priblizno sanja kaj bi lahko bilo, je to normalno? Po navodilih sem gledal, da se naj bi poraba sicer zvisala pri samociscenju tistega DPF al kaksnega filtra, samo sem v dvomih, da je to to, ker se ne prizge lucka. Najvecja jeba pa je, da se to dogaja, ko nisem v blizini servisa, nimam casa etc. Ker ko se avto obnasa normalno dvomim, da lahko kaj ugotovijo. Torej, kaksne ideje?
To je to, se je kaksnemu lastniku tu dogajalo kaj podobnega, se komu priblizno sanja kaj bi lahko bilo, je to normalno? Po navodilih sem gledal, da se naj bi poraba sicer zvisala pri samociscenju tistega DPF al kaksnega filtra, samo sem v dvomih, da je to to, ker se ne prizge lucka. Najvecja jeba pa je, da se to dogaja, ko nisem v blizini servisa, nimam casa etc. Ker ko se avto obnasa normalno dvomim, da lahko kaj ugotovijo. Torej, kaksne ideje?