VAG mi občasno ne užge - elektronika?

Runo

Guru
11. avg 2013
2.031
704
113
Za delo uporabljamo passat l99. Zgodilo se je, da mi hudič že dvakrat ni hotel užgati. Ključ dam notri, pumpa zapoje, počakam, da ugasnejo vse lučke in obrnem - vžge. Grem recimo po material v Merkur, vse ok, pridem do avta, postopek isti kot prej, avto vergla, a ne upali. Poskusim 10x isto - nič. Nato postopam okoli njega, kadim čik, ga odklepam s ključem, daljincem, ugasnem radio, pritiskam na gas (bv, vem), pomikam šipe gore-dole, dokler se hudič ne odloči in upali. Enkrat sem imel v bližini mehanika, ga poklical, ta je prišel, se vsedel v avto (avto se je, jasno, usral majstra) in takoj upalil. Mehanik me je gledal kot da sem padel z lune. Smo dali avto na računalnik, a ta ni pokazal nobenih nepravilnosti.

Drugi simptomi, zaradi katerih sumim, da je kriva elektronika:
- el. šipe se včasih zelo počasi pomikajo gor-dol
- levi smerokaz včasih utripa z 2xtno hitrostjo (kot pri starem fičotu)
- daljinec mi ga včasih ne odklene, ampak se zgolj prižgejo vsi 4 smerokazi
- med verglanjem se na armaturi pojavi ikona za ABS

Se komu sanja, kaj bi to lahko bilo?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
390
83
Kras
www.mtl.si
A je ta motor že tisti problematičen glede toplega vžiga, ki se ga je s preprogramiranjem rešilo?
Koliko je akumulator star?
 

böc

Majstr
1. avg 2007
2.390
451
83
Če prav razumem imaš probleme pri toplem motorju. Baterija ? Kdaj je bila na zadnje zamenjana?
 
Nazadnje urejeno:

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.398
232
63
Imel podoben primer na starejšem VAGu. Odpovedoval (postopoma) je senzor pozicije glavne gredi. Ko sem ga zamenjal z drugim, so težave izginile.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
A je to una fora kot jo zgoraj opisujejo.....slab accu ali pa štarter pa ne zavrti glavne gredi nad ( po spominu 260) obrati/min kar je MIN da odpre šobe za vbrizg....

probaj najprej za foro z dobrim accujem...če ne pa remap te "blokade"
smile-1.gif
 

Runo

Guru
11. avg 2013
2.031
704
113
Stari 1.8 z 92 kw. Poznam jih nekaj s 300k+ kilometri, ki še vedno delujejo bp. Tudi turbo verzije.

Rezervni ključ je tokrat deloval. Kljuse je zaštartalo. Nimam ravno veliko informacij, se pa zahvaljujem glede predlogov o bateriji, akumulatorju in senzorju za pozicijo glavne gredi.
..
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.222
5.660
113
Aha bencinar.... Tisto kar sem pisal (pa še kdo drug) velja za dizelsko verzijo!!!

Imel sicer podobno težavo pri korejcu! Je bla pa zaradi tega ker je bilo ležišče glavne varovalke v kabini pri nogah zjahano...in se mi je random dogajalo da ko sem kdaj kak makedam al pa luknje pojahal....mi je varovalka na cca pol leta rahlo vn skočila in ni bilo dobrega stika

Tko da kadar mi je začel avto srat pri vžigu sem odprl uno omarco z varovalkami pri nogah ( vw ma lahko drugje) in vse varovalke malo notri potisnil in je delovalo za s5 cca pol leta
smile-1.gif


Enako odpri škatlo z varovalkami v motorju.....un največji rele z plehnatim pokrovom je rele od štarterja...čez njega gredo velki tokovi....in mu s časom osmodi kontakte....pazljivo snami pleh dol ( je ob robu zapigan).....1x prepogni en papirček in parx potegni med kontakti da spucaš grafit iz njih.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
390
83
Kras
www.mtl.si
Huh, sem avtomatsko predvideval, da gre za dizla.
Potem zna biti pa res kakšen senzor, ampak akumulator bi še vedno prej preveril.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.043
113
Kako pa se VW obnaša, če avto posumi, da je "predmet kraje". Pežo mi je enkrat samo verglal, klical tovarniško asistenco in operater mi je rekel, da skoraj gotovo vozilo ne prepozna ključa. No, čez par minut je vžgal in v 10-ih letih mu to ni več padlo na pamet.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Huh, sem avtomatsko predvideval, da gre za dizla.
Potem zna biti pa res kakšen senzor, ampak akumulator bi še vedno prej preveril.

Tudi meni je všeč ideja o senzorju.

Simptom lučke za ABS, ki se prižge za trenutek med verglanjem pomeni, da je napetost akumulatorja pri tem padla pod določeno mejo. To načeloma ni nič tragičnega (so avti, kjer je vsa elektrika v tovarniških vrednostih, pa to počnejo vsako zimo - vendar tega pojava na VAG ne poznam), vsekakor pa običajno ne bi povzročalo, da vroč avto ne bi vžigal, dokler se ne shladi.

Po drugi strani pa: če je akumulator že star (ali pa je znamke Topla), bi bilo dobro preveriti njegovo napetost pri ugasnjenem motorju. (Ko si že pri tem, pa še pri pri prižganem motorju.)
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.129
4.103
113
Lučka za ABS se prižge zaradi padca komunikacije z ABS modulom, ta se odklopi pri 10.5V. Pri daljšem vrtenju štartanja je to lahko normalno.

1.8 z zajlo na gasu se "uradno" toplega vžiga z dodajanjem malenkosti gas-u, piše tudi v navodilih!
grims-1.gif


(načeloma bi dober motor moral vžgati tudi brez gasu, malce bolj zatrese oz. dalj verglaš, ampak če ima kljuse že pol miljona kilometrov je potrebno upoštevat da rabi malce več spodbude da pride k življenju)
 

Runo

Guru
11. avg 2013
2.031
704
113
Citat:
1.8 z zajlo na gasu se "uradno" toplega vžiga z dodajanjem malenkosti gas-u, piše tudi v navodilih!

Mehanik mi je rekel, da ni potrebno pritiskanje, ker že sama pumpa dovolj potegne.

Novi simptomi (le-ti se menjavajo, včasih eno, včasih drugo):
- odklenem avto z daljincem, smerniki se prižgejo, avto se ne odklene. odklene šele v drugem poskusu
- prej se mi niso hotele prižgati nočne luči, tako da sem rabil po temi voziti z dnevnimi (kar pomeni no-go dolge)

Kaj se dogaja s tem hudičem? Akomulator je pa resda že star. Kljuse počasi leze proti 200k in je napram ostalim, ki sem jih vozil, odlično ohranjen.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Če ugibam, bi rekel isto. Glede na vse napisano na forumih pa ne verjamem, ker ta avto ne zataji. To se dogaja zgolj francoskim in korejskim znamkam, tako da bo popravilo sigurno drago. Razen če upoštevamo nasvete za ostale znamke - potem je lahko vzrok senzor na glavni gredi, izredno slab akumulator ali slab stik na klemi oziroma masi do motorja.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.676
390
83
Kras
www.mtl.si
Menjava akumulatorja s kakšnim iz drugega vozila je brezplačna, tako da to bi lahko že par dni nazaj naredil...
wink-1.gif

Še malo testiraj, pa te bo še kje zares pustil. Po možnosti točno takrat, ko se ti bo najbolj mudilo.
grin1.gif

Drugače je pa tako forumsko mehankanje zelo nehvaležno in bo najbolje, da beštijo zapelješ do enega konkretnega mehanika, pa ti bo lahko on bolj natančno povedal, kaj se dogaja s hudičem.
evil.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
Citat:
Uporabnik Runo pravi:
Novi simptomi (le-ti se menjavajo, včasih eno, včasih drugo):
- odklenem avto z daljincem, smerniki se prižgejo, avto se ne odklene. odklene šele v drugem poskusu
dvigni tepih pred vozdnikovim sedežem, not maš eno škatlo za računalnikom. poglej če ni kaka voda tam.