Evo iz foruma:
http://www.saabslo.com/index.p...50&catid=22
Postopek uvoza rabljenega vozila iz EU(iz Italije) od fizične osebe oziroma kako sem uvozil Saaba 9-3 l.2001 iz italijanske Gorice
1.Urejanje papirjev v Italiji
Potrebni so trije obvezno ORIGINAL dokumenti od prodajalca:
1. Kupoprodajna pogodba(overjena v Italiji – Dchiarazione die Vendita Verbale)
2. Prometno dovoljenje vozila
3. Potrdilo o lastništvu (Certificato di Proprieta, Certificate of ownership)
Postopek je naslednji:
Vozilo se odjavi iz prometa v Italiji(Autoklub in vrnejo se tablice)
Na upravi(občini ali notarju) se sklene in overi kupoprodajna pogodba ( v Italiji stane nekje cca. 35,00 EUR(uprava) pa do 100,00 EUR – notarji v Italiji nimajo fiksnih cenikov!).
2. Kupljeno vozilo se lahko v Slovenijo pripelje na več načinov:
1. Daš avto na prikolico in ga pripelješ v Slo
2. Z avtovleko (strošek od Gorizie do Lj cca. 130,00 EUR)
3. Dogovoriš se z lastnikom, da se avto najprej pripelje v Slo z Ita tablicami in se nato gre nazaj v Ita z drugim avtomobilom urediti vse prepise (tako sem naredil jaz)
4. V Ita urediš vse papirje in nato avto pripelješ brez Ita tablic(alternativna rešitev – veliko reskiraš in tako lahko nekaj prihraniš)
3. Urejanje papirjev v Slo
V Slo se gre na upravo(občino) najprej plačati DMV(davek na motorno vozilo) – potrebni so v 1. točki našteti obvezno ORIGINAL dokumenti na upravo(občino). Na izračun DMV se čaka dva delovna dneva. Ko izračunajo na upravi znesek DMV se položnica v tem znesku
( v mojem primeru 40,00 EUR) plača na banki ali na pošti. S plačano položnico se potem na upravi dvigne potrdilo o plačanem DMV.
Moje vozilo je bilo oproščeno EKO davka.
Za homologacijo so potrebni štirje original dokumenti:
1. Kupoprodajna pogodba
2. Prometno dovoljenje
3. Potrdilo o lastništvu
4. Potrdilo o plačanem DMV
Na LPP se vloži vloga za izdajo homologacije za vozilo. Na LPP se gre zjutraj (od 6:00 naprej), kjer se vozilo pregleda in nato se homologacijski list dobi še isti dan ob 14:00.
Strošek homologacije znaša 96,00 EUR.
Z vsemi dokumenti se nato lahko opravi še tehnični pregled vozila, zavarovanje in registracija vozila.
4. Na kaj je potrebno biti pozoren pri nakupu in uvozu vozila iz Italije
Paziti je treba, da so vsi navedeni dokumenti O.K. in original.
Dogovarjati se je treba tako, da so v Italiji uradne ure kadar se pride na prevzem vozila.
Slabost nakupa v Italiji je ta, da oni menda nimajo začasnih registrskih tablic kot v Nemčiji, zato je treba vozilo iz Italije pripeljati na prikolici. Posledično to pomeni tudi, da je vozilo v Slo nekaj dni brez tablic( za homologacijo in tehnični pregled nimaš tablic na vozilu – spet je treba uporabiti prikolico ali drugo alternativno rešitev s tablicami). Paziti je treba tudi, da na avtomobilu niso kakšne vidne predelave. Saabi z vključno NG900 naprej naj bi vsi opravili homologacijo če le niso bili predelani ali poškodovani.
Nakup vozila pri prodajalcih v Italiji je verjetno veliko lažji(nimam izkušenj).
No kot vidiš, nakup v Italiji je preprost in relativno poceni. Jaz sem se za nakup vozila v Italiji odločil zato, ker pač željenega letnika, modela in barve Saaba(črn 9-3 l.2001-02 SE) na slovenskem tržišču pač ni bilo. Avto še vedno lepo deluje in do zdaj se vozi brez napak zato ne gre verjeti temu, da so vsa vozila iz Italije zanič!
Dober nakup!
Je pa res 2 leti stara tema, morda je zdaj kaj novega...