Uvoz iz Italije

sad

Guru
24. avg 2007
21.202
9.838
113
Kupim avto, dam overit pogodbo notarju (če kupim od koncesionarja je ok zgolj račun????), ker ni preizkusnih tablic si moram urediti prevoz s prikolico (ali se znajdem
evil.gif
), pripeljem zadevo v Slovenijo, grem na davčno skeširat DMV (čakam tudi kakšen teden, dva), grem na ugotavljanje istovetnosti (je še cca. 100 EUR?) in seveda še enkrat tehnični (da poberejo EUR-e) in potem lahko normalno registriram. Je po novem (od. 1.7 naprej) še kaj novega, kar nisem vračunal? Sem kje zgrešil? Katere dokumente se potrebuje iz Italije? V Nemčiji je neki ..shein, kaj pa v Italiji? Da ne bom imel potem težav z registracijo pri nas?

DMV si izračunam po temle? http://www.durs.gov.si/fileadm...Izracun_DMV.xls
Kje izvem katero EURO normo izpolnjuje in koliko g CO2 dahne avto ven?

Hvala.
 
Nazadnje urejeno:

B81

22. jul 2007
37.748
11.026
113
Greš na mobile.de, jih najdeš 20 enakih in pogledaš, kaj tam piše. Večina zmaga
smile-1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.202
9.838
113
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Pa saj to je bilo tvoje zadnje vprašanje
smile-1.gif
Pardon, sedaj razumem, hvala. Sem mislil, da mi predlagaš uvoz iz Nemčije
wink-1.gif
. Dobra ideja.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.479
449
83
Zgrešil si vsaj preizkusne tablice, ki jih poznajo tudi naši zahodni sosedje.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.202
9.838
113
Hm, lahko poveš kaj več.
Koliko vem namreč začasne v Italiji naj ne bi obstajale in je potrebna avtovleka.
 

B81

22. jul 2007
37.748
11.026
113
Evo iz foruma:

http://www.saabslo.com/index.p...50&catid=22


Postopek uvoza rabljenega vozila iz EU(iz Italije) od fizične osebe oziroma kako sem uvozil Saaba 9-3 l.2001 iz italijanske Gorice

1.Urejanje papirjev v Italiji

Potrebni so trije obvezno ORIGINAL dokumenti od prodajalca:
1. Kupoprodajna pogodba(overjena v Italiji – Dchiarazione die Vendita Verbale)
2. Prometno dovoljenje vozila
3. Potrdilo o lastništvu (Certificato di Proprieta, Certificate of ownership)

Postopek je naslednji:
Vozilo se odjavi iz prometa v Italiji(Autoklub in vrnejo se tablice)
Na upravi(občini ali notarju) se sklene in overi kupoprodajna pogodba ( v Italiji stane nekje cca. 35,00 EUR(uprava) pa do 100,00 EUR – notarji v Italiji nimajo fiksnih cenikov!).

2. Kupljeno vozilo se lahko v Slovenijo pripelje na več načinov:
1. Daš avto na prikolico in ga pripelješ v Slo
2. Z avtovleko (strošek od Gorizie do Lj cca. 130,00 EUR)
3. Dogovoriš se z lastnikom, da se avto najprej pripelje v Slo z Ita tablicami in se nato gre nazaj v Ita z drugim avtomobilom urediti vse prepise (tako sem naredil jaz)
4. V Ita urediš vse papirje in nato avto pripelješ brez Ita tablic(alternativna rešitev – veliko reskiraš in tako lahko nekaj prihraniš)

3. Urejanje papirjev v Slo

V Slo se gre na upravo(občino) najprej plačati DMV(davek na motorno vozilo) – potrebni so v 1. točki našteti obvezno ORIGINAL dokumenti na upravo(občino). Na izračun DMV se čaka dva delovna dneva. Ko izračunajo na upravi znesek DMV se položnica v tem znesku
( v mojem primeru 40,00 EUR) plača na banki ali na pošti. S plačano položnico se potem na upravi dvigne potrdilo o plačanem DMV.
Moje vozilo je bilo oproščeno EKO davka.

Za homologacijo so potrebni štirje original dokumenti:

1. Kupoprodajna pogodba
2. Prometno dovoljenje
3. Potrdilo o lastništvu
4. Potrdilo o plačanem DMV
Na LPP se vloži vloga za izdajo homologacije za vozilo. Na LPP se gre zjutraj (od 6:00 naprej), kjer se vozilo pregleda in nato se homologacijski list dobi še isti dan ob 14:00.
Strošek homologacije znaša 96,00 EUR.
Z vsemi dokumenti se nato lahko opravi še tehnični pregled vozila, zavarovanje in registracija vozila.

4. Na kaj je potrebno biti pozoren pri nakupu in uvozu vozila iz Italije

Paziti je treba, da so vsi navedeni dokumenti O.K. in original.
Dogovarjati se je treba tako, da so v Italiji uradne ure kadar se pride na prevzem vozila.
Slabost nakupa v Italiji je ta, da oni menda nimajo začasnih registrskih tablic kot v Nemčiji, zato je treba vozilo iz Italije pripeljati na prikolici. Posledično to pomeni tudi, da je vozilo v Slo nekaj dni brez tablic( za homologacijo in tehnični pregled nimaš tablic na vozilu – spet je treba uporabiti prikolico ali drugo alternativno rešitev s tablicami). Paziti je treba tudi, da na avtomobilu niso kakšne vidne predelave. Saabi z vključno NG900 naprej naj bi vsi opravili homologacijo če le niso bili predelani ali poškodovani.
Nakup vozila pri prodajalcih v Italiji je verjetno veliko lažji(nimam izkušenj).

No kot vidiš, nakup v Italiji je preprost in relativno poceni. Jaz sem se za nakup vozila v Italiji odločil zato, ker pač željenega letnika, modela in barve Saaba(črn 9-3 l.2001-02 SE) na slovenskem tržišču pač ni bilo. Avto še vedno lepo deluje in do zdaj se vozi brez napak zato ne gre verjeti temu, da so vsa vozila iz Italije zanič!
Dober nakup!

Je pa res 2 leti stara tema, morda je zdaj kaj novega...
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.479
449
83
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Hm, lahko poveš kaj več.
Koliko vem namreč začasne v Italiji naj ne bi obstajale in je potrebna avtovleka.

Žal nimam pojma, še manj izkušenj. Bo povedal kak znalec, ampak da ne obstajajo pomojem ni res. Zakaj se jih izvozniki ne poslužujejo pa je drugo vprašanje. Recimo prvi link na guglu najde tole, kjer nekdo opisuje svojo izkušnjo in med drugim piše:
Citat:

4. Prevoz avtomobila lahko poteka na več načinov.
- en način je ta, da nabaviš preizkusne tablice in se tako z avtom potem pripelješ po Italiji v Slovenijo. Ne vem če te preizkusne tablice veljajo za Slovenijo - naj me kdo dopolne. Slaba stran tega prevoza je visoka cena preizkusnih tablic.

- drug način je, da avto pripelješ na prikolici - tudi ta način je kar drag

- v mojem primeru mi je lastnik pripeljal avtomobil v Slovenijo takoj čez mejo. Ja vem kaj boste rekli, najdi mi Italijana, ki bo pripeljal avto iz Napolija. V mojem primeru je bil avto iz Udin in stvar se je dalo tako urediti. Prodajalec iz avtomobila v Sloveniji vzame registrske tablice in za vsak slučaj naredi še forografijo, da jih je res odstranil... just in case
 

Silvio

Pripravnik
11. okt 2007
689
1
16
Še moje lanske izkušnje... (lani maja)

Račun je bil dovolj, vendar overjen, neoverjenega so mi zavrnili že na LPP.

Preizkušnje neke imajo, dobiš samo eno kartonasto tablo in si fina tarča za policaje, saj si spredaj brez tablice. V Italiji je bilo za policaje dovolj, v Sloveniji pa me niso ustavili, čeprav sem se vozil 2 dni, sem pa imel v sloveniji narejeno zavarovanje za tistih par dni, in tisti Ita karton na zadnji šipi, kateremu so se na LPP čudili, kot da ga 1. vidijo in mi odsvetovali vožnjo.

Še cca 1 leto prej pa sem dobil človeka, ki vozi avte iz Ita in mi ga je naložil v Milanu in dostavil v Ljubljano za 150€.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Če je od firme je dovolj račun, če je od fizične osebe pa mora biti kupoprodajna overjena.

To se naši kar sproti zmišljujejo, nekaj bo nekje ok drugje pa ne.
bonk.gif
 

Silvio

Pripravnik
11. okt 2007
689
1
16
Pri meni račun od firme ni bil dovolj... Sem moral kontaktirat Fabriciota (parkrat na teden seveda) in čakat 1 mesec, da mi je poslal še overjeno kopijo
crazy1.gif


@sad tablica ne vem več točno koliko je bila, pomoje cca 100€ + zavarovanje za 3 dni, ki sem ga sklenil v Sloveniji pred nakupom.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
To so te nategovali naši slovenceljni.

Nazadnje so me prepričevali, da ni treba tud pri fizični osebi met overjene kupoprodajne. Zdaj mi že en čas ni uspelo kupit avtomobila.
tongue-1.gif