Utripanje pozicijske žarnice ko je avto ugasnjen

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Ko je avto prižgan sveti ta majhna žarnica spredaj v luči normalno, ko ga ugasnem utripa, niti ne zasveti veliko, komaj opazno, kot bi za 0.001 sekunde dal kontakt, ponoči se vidi pa še to se komaj kaj opazi. Utripa recimo 1x do 2x na sekundo, v dokaj enakih intervalih. Kot kakšna lučka za alarm
stupid-1.gif
 

Scorp84

Pripravnik
5. jan 2009
466
3
18
Dokler vse dela, bi pustil pri miru. Ker je vmes dosti elektronike in lahko kak tranzistor posilja releju napacen signal, lahko pa tudi rele ne deluje pravilno. Lahko probas z zamenjavo zarnice in pogledas ce bo spet utripalo.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.059
5.657
113
Citat:
Uporabnik Matko pravi:
bilo bi lažje, če bi napisal model avtomobila...

Pa sej etak vso "zabavno" elektroniko kitajc dela
grin1.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.546
433
83
ideja je, da en od sistemov ne zaspi oz. krmilnik s tem preverja delovanje žarnice (ne vem pa, zakaj, ker bi moglo it vse v stanje spanja)
jaz bi najprej s testerjem prečesal napake v ecu-ju (body, lights) in od tam naprej

"utripanje" led luči se dostikrat ne vidi s prostim očesom, se ga pa da preverit, da posnamemo s kamero
gre za LED žarnico?

za več boš moral pa napisat za kater avto gre
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.059
5.657
113
zmaga.gif


Sem ravno mesec nazaj hotel odpret temo z opazanjem tega fenimena...

Gledal sem kolesarsko tekmo Paris-Nica...in so mel fotofiniše v upočasnjenem posnetku...

Od vseh avtov z ledicami (mini...megane...focus...superb) so ledice na pocasnem posnetku utripale edino superbu...vsem ostalim so svetile normalno...

Drugace ko se je posnetek odvijal z normalno hitrostjo so ledice na superbu svetile normalno...

Kaka razlaga?
 

Scorp84

Pripravnik
5. jan 2009
466
3
18
Prvo probaj z menjavo, mogoce je sam problem z upornostjo same zarnice. Nato pa isci napako naprej oziroma dobrega elektricarja, ce je motece. Lahko pa das led zarnico, samo ne bo glih legalno, nebi pa smelo vec utripati.
 

Scorp84

Pripravnik
5. jan 2009
466
3
18
Ce se komaj opazi, pa se utripanje, nebi smelo kaj dosti porabiti. Prej ti vezje porablja oziroma rele, kot sama zarnica.
Vecina avtomobilov ima sprednjo in zadnjo luc na isto varovalko, preveri kaksno je stanje z zadnjo lucjo, ce isto utripa. Prav tako preveri ce sta na isti varovalki.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.170
7.017
113
Citat:
Uporabnik SpidiGonzalez pravi:
Avto je saab 9-3 letnik 2006, žarnica je ta mala halogenka. Kaj lahko probam, poleg zamenjave?
Bivsi sodelavec je imel na enakem avtu enake simptome ampak na obeh sprednjih luceh. Nam se je takrat zdelo badass
smile-1.gif
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Masa luči je zagotovo dobra? Seveda se strinjam z zgoraj napisanim, najprej tester...
 

Odisej

arhivar
Osebje foruma
Administrator
2. sep 2007
7.645
9
113
Alter.si
www.skodelica-s-sliko.com
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
PWM

https://en.wikipedia.org/wiki/Pulse-width_modulation

Ko je avto prižgan je vsaka ledica, ki ne sveti s polno močjo modulirana s PWM signalom. Njemu se prižiga ko je avto ugasnjen, ergo nima to tu veze.

Jst bi prej posumil eno drugo zadevo in sicer: ali to kar utripne je ledica, in ali je prav da je tu ledica? Če je bila v avtu na tem mestu mišljena navadna žarnica/halogenka, si našel težavo. (vsaj, v klasičnih inštalacijah se izkaže, "da je včasih v dratu dovolj štroma", da se začne ledica spontano prožit - pokuri potencial, ki se nabere na žici; za razliko od navadne žarnice, ki prevaja ves čas, ne glede na napetost na nitki, ledica do neke napetosti ne prevaja, ko se "napetosti" nabere dovolj, se prižge in ker je te energije v žici zelo malo, takoj ugasne)