Pravi mojstri avtokleparji se ne bodo ubadali s slovenskimi strankami, ki jim je že nepredstavljiv strošek 250 EUR za barvo + delo, in to pri komplet barvanju! Ne, važno je, da ima en lokalni Janez v njegovi vasi ceneje. Ali pa gremo hitro v Bosno.
Naš družinski prijatelj je avtoličar/klepar že 20 let na svojem, drugače že z več kot 30 leti izkušenj, zmeraj hodi na dodatna usposabljanja, pozna materiale, sestavine, negativne/pozitivne učinke, ko ga kaj vprašaš, dobiš gore informacij, in je garantirano eden takšnih, ki ne izpustijo avta iz delavnice, dokler ni tip-top. Naši avti so bili zmeraj pri njemu in pri tej odločitvi vztrajamo še naprej. Po končanem delu lahko samo poklekneš pred avtom. Lahko si tudi naprdneš, da bi imel to in ono (recimo več prozornega laka za večji sijaj), on ti pa bo skladno s stroko skušal stvar spraviti v realnost. Skratka, fleksibilen tip. Folk vozi k njemu še tiste traktorje iz začetka 20. st. za veteranska srečanja, samo da bo, kot se šika. Najdejo se tudi kakšen 60's original vespe ... Finta je v tem, da človeka pač zanima vse, kar se pelje in se da pobarvat.
Dela popolnoma sam in nikoli še nisem slišal komentarjev strank v smislu "včasih naredi ok, včasih slabo", kot to slišiš za celo kopico drugih v tej branži. To meni nič ne pomeni. Jaz hočem vedeti že vnaprej, kakšna bo končna kvaliteta dela na mojem avtu. On takoj ve, kaj bo treba narediti in kako se tega lotiti. Lahko ti zadeve uredi samo lokalno (pikica za pikico) ali v celoti. Odvisno, kaj želiš.
Je pa res, da zaradi pomanjkanja na domačem trgu dela večinoma za tujce, ki se vozijo - ne boste verjeli - tudi iz Francije, Italije nekam bogu za hrbtom v eno vas, za katero ne bi vedel, da sploh obstaja. Slovenci pa pač grejo k šalabajzarjem.
Tudi kolegu sem hotel zrihtati barvanje pri temu človeku, pa ni hotel. Je šel raje k lokalcu, tako da mu zdaj po dveh mesecih na vratih zija tako velik žepek kita, da lahko vanj vstaviš 2-evrski kovanec. Važno, da je bilo 70 EUR ceneje. Avto pa vreden minimalno 14.000 EUR.