Na Fordu sem dal obnovit injektorje, ker je avto kadil, ko lokomotiva.
Avto sedaj lepo prede, ampak dim je ševedno prisoten med 1500-2200 vrtljaji.
Ko pohodim do konca pri 1500 vrtljajih, avto začne kaditi in slabo vleče. Šele pri 2200 neha kadit, hkrati pa tudi začne dobro vlečt.
Pregledal sem elektronski turbo aktivator in se zdi ok, nič ni umazano znotraj. Ročica variablnih lopatic se lepo giblje. Le v eni točki se čisto rahlo zatakne.
Imam namen še pregledat cevi naprej od turba.
Kaj lahko še preverim preden gre turbo na servis?
Ford Mondeo mk3 TDCI 115km.
lp
Avto sedaj lepo prede, ampak dim je ševedno prisoten med 1500-2200 vrtljaji.
Ko pohodim do konca pri 1500 vrtljajih, avto začne kaditi in slabo vleče. Šele pri 2200 neha kadit, hkrati pa tudi začne dobro vlečt.
Pregledal sem elektronski turbo aktivator in se zdi ok, nič ni umazano znotraj. Ročica variablnih lopatic se lepo giblje. Le v eni točki se čisto rahlo zatakne.
Imam namen še pregledat cevi naprej od turba.
Kaj lahko še preverim preden gre turbo na servis?
Ford Mondeo mk3 TDCI 115km.
lp