Trženje spletnega prostora

Kinimod

Serpico
4. dec 2007
1.839
0
36
45
SV SI
V 14 dneh bo zagnana spletna stran, ki bi z malo sreče lahko imela kar dober obisk. Zanima me kako se lotiti prodaje oglasnega prostora. Kakšne so pričakovane cene glede na število obiskovalcev, na prostorsko umestitev oglasov itd.

Se je sploh smiselno ukvarjat s tem, ali obstajajo kakšne firme, ki za določen % tvoj prostor tržijo?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Da bi imela stran takšen obisk, da bo lastno trženje šlo, sicer dvomim, ampak lahko ponudite podstran, kjer bo kaj več napisanega + kontakt in itak vidite, če je interes.

Drugače pa se pač vključi stran v sisteme, kateri že laufajo: toboads, httpool, adpartner, etc...
 

tis

Fizikalc
25. jul 2007
5.423
0
36
Kinmod... želim vam uspeh pri zagonu spletnih strani. Upam, da boš tudi nas opozoril nanje.

Kar se pa trženja tiče je pa zadeva relativno kompleksna.
- Za nove strani to niti ni smiselno, saj so prihodki marginalni. Bolj bi se vam splačala izmenjava oglasov z kako drugo stranjo
- Trženje se splača, ko imate merljivo obiskanost. V kolikor pa imate zelo dober obisk in še podatke o uporabnikih (demografija, interesi, ...) se pa celo da dobro prodat.

V drugem primeru je lastno trženje lahko zelo uspešno. Če drugega primera ne dosežete pa kot je dejal darjan; vključite se v kakega od sistemov.
 

kavboj

Fizikalc
30. avg 2007
2.219
0
36
Kot prvo boš s tem ko boš zagnal stran šele na začetku. Potem se delo (optimizacija strani) šele začne. In da boš prišel do takšne obiskanosti, da boš lahko tržil oglasni prostor je potrebnih več let trdega dela. Lahko ti povem primer. Blog had.si ima po teh podatkih okol 60k-100k mesečno obiska in je enkrat sam povedal, da potegne iz tega mesečno 200€. Slovenija je mala in je zato težje pridit do denarja kot v globalnem merilu ampak je pa na globalni ravni temu primerna večja konkurenca.

Tudi jaz ti svetujem, da se vključiš v eno od naštetih oglaševalskih mrež.
 

medak

Pripravnik
18. jul 2007
730
0
16
www.potopisnik.si
Jaz bi dal roko v ogenj, da bi Had lahko potegnil iz bloga veliko več, ampak ga ne trži. Če pogledaš boš videl, kakšne oglase ima na strani. Toboads in SMO in kakor veš, iz te moke je zelo malo denarja.
 

kavboj

Fizikalc
30. avg 2007
2.219
0
36
Citat:
Uporabnik medak pravi:
Jaz bi dal roko v ogenj, da bi Had lahko potegnil iz bloga veliko več, ampak ga ne trži. Če pogledaš boš videl, kakšne oglase ima na strani. Toboads in SMO in kakor veš, iz te moke je zelo malo denarja.

Verjetno bi lahko ampak težko. Ker tudi, če pogledaš strani, ki so nad hadom, nimajo gor oglasov.

Citat:
Uporabnik darjan pravi:
zakaj bi bilo to zanimivo za trženje?

To je bistveno vprašanje s strani naročnika.
 

medak

Pripravnik
18. jul 2007
730
0
16
www.potopisnik.si
Na blogih se ne trži samo oglasne pasice ampak tudi druge stvari. Dobre povezave in sponzorirani članki. Glede na to, da je najbolj obiskan slovenski bloger in da se ukvarja s tovrstnimi stvarmi, mislim, da mu nebi bilo problem prodat prostora na strani.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Sicer bloga ne poznam, a verjetno dobi zadeve na test zastonj in potem v članku omeni, kje je dobil, etc?
 

medak

Pripravnik
18. jul 2007
730
0
16
www.potopisnik.si
Ne ne, ne pravim da to on dela, ampak samo, da je blog mogoče tržiti na več načinov.

Drugače pa Kinimod: naredi spisek strani in podjetij za katere misliš, da bi jih zanimalo oglaševanje na tvoji strani. Nato pipravi en lep PDF z vsemi specifikacijami in podatki in začni pošiljat naokoli. Prvo pošlješ, nato pa jim začneš težit po telefonu
smile-1.gif
.
 

Kinimod

Serpico
4. dec 2007
1.839
0
36
45
SV SI
Nekaj takega sem mislil, ja.

Bo pa za razliko od Hada stran precej bolj ozko specializirana, kar se tiče potencialnih oglaševalcev oz. zelo široko, kar se tiče potencialnih obiskovalcev.

Npr., če bi se kdo odločil narediti portal na temo orodja, bi se najbrž lahko nadejal, da bo kak Stihl (spet npr.) zainteresiran na tem portalu oglaševati bolj kot na kakem blogu, tudi če bi ta portal imel manjše število obiskovalcev. Ampak kot pravim - nimam izkušenj, samo predvidevanja
wink-1.gif
 

kavboj

Fizikalc
30. avg 2007
2.219
0
36
Priporočam ti, da se najprej ne fokusiraš tok na oglaševanje ampak na kvaliteto strani, vsebine, optimizacije... Če ti bo šlo dobro, bojo tud € prišli s časom.
wink-1.gif
 

Kinimod

Serpico
4. dec 2007
1.839
0
36
45
SV SI
Itak
smile-1.gif


Ampak sčasoma bo treba tudi o tem razmišljat, pa je fino, če bo takrat že kaka informacija na lagerju. Bom pa se itak na Alterju pohvalil, ko bo stran online in boste lahko sami pokomentirali, če sploh lahko pričakujem interes oglaševalcev.
 

tis

Fizikalc
25. jul 2007
5.423
0
36
Citat:
Uporabnik Kinimod pravi:
Nekaj takega sem mislil, ja.

Bo pa za razliko od Hada stran precej bolj ozko specializirana, kar se tiče potencialnih oglaševalcev oz. zelo široko, kar se tiče potencialnih obiskovalcev.

Npr., če bi se kdo odločil narediti portal na temo orodja, bi se najbrž lahko nadejal, da bo kak Stihl (spet npr.) zainteresiran na tem portalu oglaševati bolj kot na kakem blogu, tudi če bi ta portal imel manjše število obiskovalcev. Ampak kot pravim - nimam izkušenj, samo predvidevanja
wink-1.gif

Vsekakor je to pravi pristop a potrebuješ predpogoj, katerega sem že navedel: argumente. In kaj so tvoji argumenti? Statistika obiska strani (unique) in profil uporabnikov.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Pa v začetku bo potrebno fajn pod ceno it, oz ponudit zastonj storitve. Kakšen mesec dni zastonj oglaševanja ni slab način za pridobivanje novih naročnikov.
 

medak

Pripravnik
18. jul 2007
730
0
16
www.potopisnik.si
S tem pa se popolnoma ne strinjam. Kvečjemu izmenjava banerjev, da bi pa zastonj oglaševal pa še nisem slišal in ga tudi nebi sam nikoli izvajal. Zakaj le?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Zato da se naročnika prepriča, da je pravilna izbira oglaševati tam.

Kako bo nova stran, brez referenc, brez izpiska letnega prometa, prepričala nekoga, da bo vložil denar v oglaševanje?

Vsaj naročnik išče tisto, ki mu bo prinašalo uspeh, in verjetno da zaradi tega ne bilo več takih, ki bi rekli, ja zdaj bom pa en mesec fraj, potem pa jebeštrga gleda...ampak bodo z veseljem plačali, če bodo videli da je res efekt.
 

medak

Pripravnik
18. jul 2007
730
0
16
www.potopisnik.si
Na spletu se stvari dogajajo veliko hitreje kot v real worldu. Tukaj ni potreben letni izpis ampak bo zadostoval že nekaj mesečni. Referenc sploh ne rabi, edino če ne ponuja svojega izdelka, ampak potem verjetno nebi oglaševal sorodnih stvari.

Ne vem če se ukvarjaš s spletnim mojsterstvom (tudi jaz nisem profi, ampak samo amatersko), ampak nikoli nisem še slišal/prebral, da bi kdo oglaševal zastonj. Izmenjava banerjov, povezav da, a nisem še našel takega, ki bi dal kaj zastonj.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.958
6.987
113
Ampak nova stran niti par mesecev statistike nima. Zakaj ne bi v tem času parih mesecev ponudila zastonj oglaševanje, na tak način si tudi lastniki lahko naberejo primerne izkušnje in bodo zadevo ležje vodili, ko se začne "za res".

www.ceneje.si je zadeva, ki je v začetku bila popolnoma zastonj, potem pa so postopoma začeli, z bannerji, potem pa še z zaračunavanjem linkov.

Je pa res, za vključiti v tobads in podobne sisteme verjetno ni potrebno nobene reference, itak se konec meseca obračuna promet in se dobi izplačilo v višini le-tega.