Triglav - nadomestni avto

gas

Fizikalc
23. jul 2007
2.237
54
48
V ponedeljek sem peljal avto na popravilo (kasko). KO so avto podrli so vidli, da so določene stvari poškodovane (niso bili napisane na zapisniku). Narejene je bil še dodatni ogled in priznanih dodatnih 6 ur dela.
Seveda ker teh delov ni na zalogi bo avto na popravili namesto 2 dni cca 7-10 dni. Nadomestni avto pa je priznan za 3 dni in bi mogel plačati razliko sam. Ampak to se mi ne zdi prav, ker za moje pojme je bla napaka cenilca ker ni videl teh poškodb. Seveda pa sedaj o tem nočejo nič slišat, da bi imel avto lahko dalj.... na žalost pa brez avta ne gre...

A majo vse zavarovalnice tak način dela?
 

Pongo

Pripravnik
19. jul 2007
644
0
16
Obišči stran
Vse zavarovalnice imajo enako.

Kolikor ur je popravila, toliko časa pripada nadomestni avto.
Če imaš asistenco lahko še po asistenci koristiš nadomestni avto.(klasična asistenca do 48 ur, asistenca plus do 96 ur)

Edina varjanta da se rešiš takšnih zagat je novi komfort paket z avtomobilsko asistenco komfort, ki nudi nadomestni avto toliko časa, kolikor se tvoj popravlja oziroma do takrat ko svoj avto popravljen prevzameš.
 

gas

Fizikalc
23. jul 2007
2.237
54
48
Mah, jeza me to da moras dodatno plačati za nadomestni avto
smile-1.gif
 

Mare2

Guru
18. avg 2007
5.004
-1.289
113
Za napisano je definitivno kriv tudi cenilec. Če zamenjaš zavarovalnico, ponavadi istemu cenilcu ne boš več šel, razen če bo škoda iz ZAVAROVANJA AVTOMOBILSKE ODGOVORNOSTI.

Sicer pa za druge in drugič dajem nasvet:

S cenilnim zapisnikom se oglasiš na servisu, s serviserjem (ponavadi je to sprejemnik, ki se mu ne da uleči pod avto, da pregleda poškodbe - zato zahtevaj dvig avta, če je potrebno) temeljito preglejta in naj on dokončno ugotovi, kaj je treba zamenjat in takoj naroči dele ob takojšnjem obvestilu zavarovlnice. Torej ta pregled, obvestilo cenilcu in naročilo delov naj se zgodi že ob prvem prihodu na servis.
smile-1.gif
 

gas

Fizikalc
23. jul 2007
2.237
54
48
Problem je bil da je bil skrivljen nosilec hladilnika (tega je napisal), seveda pa ni videl hladilnika klime
frown-1.gif


Najbolj me boli odnos, po 13 letih zavarovanja najmanj 2 avtomobilov, naletiš na tak odnos.....konkurenca čaka,..generali skoz nekaj klice :_)
 

01481

cifra
15. maj 2007
5.306
0
36
68
Ljubljana
Ne mešaj jabolk s hruškami.
ne-ne-1.gif



Nademestno vozilo se dodeli na osnovi normiranega časa popravila s strani tovarne in če je bilo priznano za videno 21 ur, ti je cenilec priznal vozilo za 3 dni ( 3 dni a 8 ur), če se je dodatno ugotovilo še za 6 ur popravila, bi ti lahko največ priznal še za 1 dan, če si ga o tem obvestil (vohati sigurno ne more) in če je avto zaradi logistike servisa obstal pri njih, naj pač sami priznajo in plačajo nadomestno vozilo za čas med zavarovalnico in popravilom ali pa naj imajo dele na zalogi v Sloveniji in ne v tujini.

In pazi, vse zavarovalnice imajo enako, z izjemo nove TRiglavove asistence COMFORT PLUS, kjer dobiš nadomestno vozilo za VES čas popravila in ne za normirani.

Tako, da ne glede na to, kje si zavarovan, ne boš ničesar prebral, če si drugače z njimi zadovoljen.

Boš razumel?
grims-1.gif
 

gas

Fizikalc
23. jul 2007
2.237
54
48
hehe čakal sem te
smile-1.gif


gre se zato da če bi vaš cenjeni cenilec se spravil normalno pogledat, bi videl da je hladilnik tudi poškodvan in teh problemov ne bi bilo.

KOt sem pa že napisal sem pa razočaran nad odnosom. Pač sem se sprijaznil da bom moral najeti avto, ampak z odnosom kot sem ga bil pa deležen se pa pač ne morem.

A boš lahko razumel, da je odnos problem in ne vaši pogoji.
 

01481

cifra
15. maj 2007
5.306
0
36
68
Ljubljana
Itak sem vedel.

Samo povej mi, kako bi se cenilec spravil gledat tvoj avto? Oblekel kombinezion in zlezel pod avto. Vzel garnituro orodja in razdrl pol avta ali kako drugače?

V osnovi popišejo vidne poškodbe in naročijo, da ko bo avto odprt, če se bo še kaj pojavilo naj ga s servisa obvestijo, da bo priznal dodatna dela.

Pozabljaš ali pa namerno molčiš. TVOJ problem je, da servis ni imel dela na zalogi in ne komunikacija s cenilcem, saj vsak polpismen mehanik ali šef servisa obrne telefon in obvesti cenilca o dodatnih delih, brez da bi TI ali kdo drug skakal okoli ali to vedel.

Kar se pa odnosa tiče imaš pa itak prav. Stranke imajo vedno prav tudi če nimajo.
wink-1.gif
 

gas

Fizikalc
23. jul 2007
2.237
54
48
Po besedah servisa se je videlo da je hladilnik poškodovan. TO so njihove besede
smile-1.gif
Jest kot laik nisem videl kaj je zvito/polomljeno.

Se strinjam problem je da hladilnika ni na zalogi. Tudi nosilca ni bilo pa so ga naročili in če bi to na začetku vedeli/videl si danes nebi dopisovala tukaj.

Sej so obvestili cenilca, za dodaten ogled ki je bil opravljen (sem napisal gor).

Cifra dej mi predlagaj kaj naj v tem primeru naredim? Najamem avto plačam 150 eur za dodatnih 5 dni? Rečem servisu naj mi sestavijo avto, ga odpeljem drugam? pripeljem za dva dni nazaj ko bodo imeli dele in v tem primeru plačam nadomestni avto?

Drugače pa ti vidiš iz vaše strani, jest pa iz moje,........ verjetno pa da imava vsk po svojo prov
smile-1.gif
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.213
1.384
113
Naslednje leto zavaruj še comfort plus, in teh problemov ne boš imel. Je pa Triglav edina zavarovalnica s takšnim zavarovalnim programom. In jaz sem pri Triglavu samo zaradi asistenčne ponudbe... No pa zaradi B kombinacije :D
 

01481

cifra
15. maj 2007
5.306
0
36
68
Ljubljana
Predlagaj servisu, da ti častijo avto, lahko tudi pol oni, pol ti, vse je bolje kot nič. Drugo leto pa comfort plus in ne bo težav. Druge pomoči žal ni.
 

gas

Fizikalc
23. jul 2007
2.237
54
48
Hvala za nasvet samo ne pride v poštev. Drugo leto pa druga zavarovalnica.

Hvala vseeno.
 

Pongo

Pripravnik
19. jul 2007
644
0
16
Obišči stran
Če imaš asistenco še po asistenci koristi 2 ali 4 dni avto, pa 2 dneva po I kombinaciji, ostalo pa doplačaš ali pa se zmeniš da servis časti. Če je kaj vreden servis to ni problema.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Samo v razmislek... A misliš da bo pa pri Generaliju (ki ga omenjaš) kaj drugače? Če bereš redno ta del foruma, potem veš, da se pri Generaliju niti ne splača vzeti asistence, če imaš starejši avto...

Drugače pa soliden servis ti sam brez vprašanj časti nadomestni avto za vmesni čas...
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
KSZ:

Asistenca PLUS pri Triglavu je super stvar... cenilec mi je priznal avto za 2 dni...zadeva se je malce zavlekla na servisu tako da sem poklical na Asistenco in so rekli da 96ur mi lahko še krijejo.

Prolem rešen. Avta pa nisem imel od servisnega podjetja ( zaradi guzve z nadomestnimi vozili bi predolgo cakal na popravilo) , tako da lepo AVIS Rentcar , potem pa oni izstavijo racun direktno na Triglav.Pa se avto ti pripeljejo kamor rečes, odpeljejo od tam kjer reces. Ni da ni.
 

gas

Fizikalc
23. jul 2007
2.237
54
48
Roberto: Generali je samo ena opcija..... mah bomo vidli,.. se bo mogel agent mal bolj potrudit :)

Drugače je pa servis dal avto ze za dva dni, torej čas ko so oni čakali robo........ mah sej ni važno je kar je, ena grenka izkušnja, ki pa me je nekaj naučila
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
V tvojem primeru se mi zdi ravnanje zavarovalnice čisto lepo po predpisih, le tvoj servis ni dovolj fleksibilen.
Zavarovalnica ti je dala nadomestni avto za toliko časa kolikor traja popravilo po normativih, če pa servis ne zrihta v tem času je pa njegov problem.
Prejšnji mesec so mi popravljali poškodbe od toče in zavarovalnica je priznala nadomestni avto za dva dneva. Na servisu se je malo zavleklo nato je bil vikend, v ponedeljek sem imel cel dan službo in niso nič komplicirali rekli so samo :"pa pridite v torek".
Jaz vidim največjo težavo pri tvojem servisu.