Touran 2.0 tdi izgublja hladilno

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
620
18
18
Pozdrav!
Touran 2.0 TDI letnik 2011 prevoženih 130kkm počasi izgublja hladino tekočino. Cca 1x na mesec oz po 1500km jo je treba doliti slab liter, takrat se prižge opozorilo. Vožnje so po 30km, zelo kratkih ni. Poraba, zmogljivosti in ostalo delovanje normalno.
So kakšne poznane težave pri teh motorjih? Malo sumim, da bi lahko puščal webasto, ki se vklopi pri nizkih temparaturah ob zagonu. Prej se to ni dogajalo (poleti, jeseni). V mašino sem gledal ampak se itak nič ne vidi.

lp
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.241
3.890
113
Bolj kot gledanje v mašino bi znal kakšen mehanik pomagat. A pumpa je bila menjana al čakaš do 210k na velik servis?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
620
18
18
K mehaniku bo treba v naslednje pol leta, ko bo velik servis. Če se prav spomnim je ta na 210kkm ali 8 let (torej letos). PA me vseeno v naprej zanima če so poznane težave al je samo vodna črpalka bolj škart
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.241
3.890
113
Saj sta samo dve varianti, ali jo kuri ali pa pušča. A EGR si že kdaj menjal, lahko pušča tam.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
620
18
18
Kolikor vem ni bilo nič menjano, imava pa avto šele dobro leto. Gledam slike tega EGR, pa to so spet nekej zakompliciranega sestavili pri holcvagnu, ne morš verjet
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.915
6.075
113
Pušča ti hladilna, ti boš pa čakal še pol leta ker "kao" takrat je servisni interval... Pa nisi resen no. Raje ne odpiraj teme tukaj, pa se pelji do mehankarja.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.241
3.890
113
A zgodovino avta poznaš? Ker če je ne, je prva stvar ki jo narediš velik servis. Sploh pri 8 let starem dizlu s 130k (tukaj bi spustil kakšen sarkazem, ampak predvidevam da je odgovor na prvo vprašanje da).

Ja, za EGR menjat je pri tem motorju po standardu 5-6 ur dela (pri nekaterih avtomobilih pa 4 šraufi in 5 minut). Če boš peljal k šalabajzerju bo toliko časa samo podiral.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
620
18
18
Pustmo zdej stanje kilometrov in zgodovino avta. Zanimal me je samo, če gre za kšno poznano zadevo glede na to, da je teh mašin ko dreka na cestah
Hvala jello za nasvet kaj bo še za pogledat ob priliki. Seveda pa ne bom peljal k sosedu pod kozolec.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.518
4.280
113
Če si zadel na lotu pa lahko glava spušča (tesnilo poknjena glava..)

No Idi rajši do mehanika.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.591
468
83
Pustmo zdej stanje kilometrov in zgodovino avta. Zanimal me je samo, če gre za kšno poznano zadevo glede na to, da je teh mašin ko dreka na cestah
Hvala jello za nasvet kaj bo še za pogledat ob priliki. Seveda pa ne bom peljal k sosedu pod kozolec.

ja, gre za poznano zadevo
malokatera vodna črpalka pride do prvega servisnega intervala brez puščanja
druga možnost je puščanje hladilnika na EGR, kjer teče hladilna v izpuh (ponavadi prižge lučko za lambdo, saj le-ta ni prav prijateljica s hladilno tekočino)
in to se dogaja na več znamkah, ne samo na VAG. V tem primeru se sistem hladilne da pod tlak in preveri, koliko le-ta pade čez nekaj ur...
dobrodošel v svetu "eko" modernih vozil
 
  • Všeč mi je
Reactions: jello

jello

Guru
22. sep 2008
10.241
3.890
113
Ne, videl je najprej tvoj polepšek teme (printscreen) in si mislil, ajde, naj mu bo, nismo vsi za vse. Slovnična pa mu je potem dokončno dvignila dekl.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

luka51

Guru
16. avg 2007
14.474
5.766
113
Ja, za EGR menjat je pri tem motorju po standardu 5-6 ur dela (pri nekaterih avtomobilih pa 4 šraufi in 5 minut). Če boš peljal k šalabajzerju bo toliko časa samo podiral.
egr je v urci in pol, max v dveh urah menjan.....

Drugač pa avtorju teme, poglej če se kaj vidi izpod pokrova jermenov. mogoče pumpa teče.
 

gufy

Pripravnik
11. apr 2009
620
18
18
Bom pogledal že n-tič. Sej tudi če pušča se mogoče ne bo videlo, ker gre za dokaj majhne količine, ki se lahko takoj posušijo na topli mašini. Mogoče ostane kakšna sled puščanja...
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.420
9.695
113
EU
Podobna težava spuščanja je bila na i30. V prostem teku nikjer nič videt v motornem prostoru. Ko si dal plin, je črpalka dvignila pritisk hladilne tekočine, ki je napihnila cev pri objemki glave motorja. Objemka se je malo premaknila in je začela rahlo spuščati. Ko si dvignil nogo s plina, je objemka "skočila" nazaj na svoje mesto in zatesnila cev. Na teden dni je odtekel slab deciliter. Nikjer nobenega kapljanja in vse suho brez sledov spuščanja. Napako je takoj ugotovil "kozolčar". Objemko je pred tem namestil pooblaščenec pri popravilu glave motorja. :fredi:
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.003
6.879
113
pri taščici
Glavo motorja je itak pooblascenec dal popraviti nekomu garazo. Se dobro da je garazar brusil, sicer bi bilo se kaj ddrugega narobe kot objemka
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.436
2.436
113
Mater ste sitna rasa, naj clovek zapelje avto v delavnico in ga naj razstavijo in je to to :bonk: