Xantia 1.9TD, letnik 98, motor DHX, navaden turbodizel, z egr in katalizatorjem
menjana je bila glava, batni obročki, ojnični ležaji.
Osnovni problem: avto gre BISTVENO manj, kot drug avto z enako mašino. Sicer je avtomatik, ampak vseeno mu avt. menjalnik ne more pojest 20 konjev.
egr ventil je odklopljen. Ni pa blindiran.
Poskusil sem konkretno povečati količino goriva, in ni bilo nekega efekta, razen dimne zavese zadaj.
Potem sem sumil tlak turbine, zato sem priklopil (na cev, ki gre na boschpumpo, torej takoj za turbino, pred interkulerjem) manometer, da vidim tlak turbine.
Opazil sem, da tlak turbine močno niha, npr pri ca 2800 obratih, ko pohodim gas, leti kazalec od 0.5 do skoraj 1.5 bara, tako hitro, da ga komaj vidiš. Manometer ob tem brenči, in vibracije se tudi na cevki do manometra čutijo.
Kaj bi lahko bil razlog za nihanje tlaka?
menjana je bila glava, batni obročki, ojnični ležaji.
Osnovni problem: avto gre BISTVENO manj, kot drug avto z enako mašino. Sicer je avtomatik, ampak vseeno mu avt. menjalnik ne more pojest 20 konjev.
egr ventil je odklopljen. Ni pa blindiran.
Poskusil sem konkretno povečati količino goriva, in ni bilo nekega efekta, razen dimne zavese zadaj.
Potem sem sumil tlak turbine, zato sem priklopil (na cev, ki gre na boschpumpo, torej takoj za turbino, pred interkulerjem) manometer, da vidim tlak turbine.
Opazil sem, da tlak turbine močno niha, npr pri ca 2800 obratih, ko pohodim gas, leti kazalec od 0.5 do skoraj 1.5 bara, tako hitro, da ga komaj vidiš. Manometer ob tem brenči, in vibracije se tudi na cevki do manometra čutijo.
Kaj bi lahko bil razlog za nihanje tlaka?