Težava z frgazerjem Dellorto PGHBN 16

demokedes

Pripravnik
23. apr 2009
119
0
16
Pozdravljeni,
Na mopedu Rieju RRX 50 imam omenjeni frgazer. Neki so bile težave, tako da sem ga včeraj popolnoma raztavil/spucal. Sedaj moped sicer dela normalno, vendar pa sem opazil, da med vožnjo, kar močno teče iz cevke, ki je speljana ven iz šalčke na dnu frgazerja. Kaj je sploh funkcija te cevke? Kaj pomeni to, da teče tm ven bencin? Tega bencina je res veliko..vsekakor preveč.Kakšna ideja, kako to odpravit?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.472
5.766
113
to pomeni, da nimaš plovčka vredu nastavlenega oziroma da imaš zapacano luknjico v kateri bi moral špic plovčka zapret dovod oziroma imaš nek problem s plovčkom in ne plava
smile-1.gif
 

demokedes

Pripravnik
23. apr 2009
119
0
16
Ahm...se pravi, ponovno odpreti frgazer, ter pogledati če ta plovček normalno plava...če pritisika na iglo...in če se lepo premika...še kaj drugega? Javim, če bo kaj bolje.
lp,
RR
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.261
5.645
113
Ja ko so razdiral ti je najbrz stift padu vn na pantu od plovca
smile-1.gif


Salcko mors natikat gor v vodoravnem polozaju da stift ne pade vn...
 

demokedes

Pripravnik
23. apr 2009
119
0
16
Včeri sem še enkrat raztavil. Nisem našel nobene napake, da bi vidu, da bi bil plovc kej blokiral al pa kej. Je pa potem še vedno puščal. A to misliš ta štift, k drži ta bel plovec (na sliki označen z rdečo) ? Ta štift ni ven padel, ker ga tud sam nisem dobil ven, tako da plovca sploh nisem dobil ven. POl sem mal gledal, da bi ta štift z nekim ostrim predmetom dobil ven. Drži? Zdej sem razmišljal da bi bilo edino možno, da je v to iglo, ki jo plovec potiska lahko prišla kakšna smet. Je to možno? Kaj bi še lahko bilo? Res nimam ideje. Kakšrnakoli ideja, bo več kot dobrodošla?

]Slika[/url]
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.261
5.645
113
Poglej ce je šiv na plovcu pocen (ce je plasticen) al pa lot pr bakrenem...

In se je napolnu z bencinom in potopu...pa zato igle ne zapira!

Lahko si tud tisto "vago" k se zatakne za iglo narobe obrnu pa ne zapira...
 

demokedes

Pripravnik
23. apr 2009
119
0
16
Hey,
Plovec ne pušča. Ker recimo, ko odprem frgazer, pred tem je bil še poln bencina in je plovec prazen. Se pravi, plovec sigurno ne pušča. Katero vago imaš to v mislih?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.261
5.645
113
Uno ki je z enim koncem na plovcu...z drugim pa na uni igli...ta vzvodek

Zdej ne vem kaksne izvedbe je tukaj ampak ce se jo lahko pri montazi ponesrec okol obrne igla ne bo tesnila...

Poglej tud ce si salcko prov obrnu oz nazaj prsravfu...vcasih se jo da obrnt pa pol zarad oblike dna kej ne spila
 

demokedes

Pripravnik
23. apr 2009
119
0
16
Zdravo.
Vse tele materiale sem že včeraj pogledal.
Včeraj sem prav podrobno pogledal. Teče mi na dveh mestih:
-Sigurno iz cevke...iz cevke začne prav močno "curit",-Začne pa kapljati tudi tam kjer se zračni filter priklopi na frgazer. Se pravi na vhodu v frgazer. Sigurno ne kaplja tesnilo, ker sem ga pogledal, in je čist ok...in tudi povsem od blizu sem gledal, ko teče ven...ne tee ven tam kjer se šalčka dotika železnega dela.

Če razumem zdej tvoje vpise: ali ima smisel, da danes še enkrat razdiram, pa dam dol plovec in pogledam uno iglo ali nima smisla? Nisem razumel tega okoli vage.
Razmišljal sem tudi, da je mogoče prevelika glavna diza. A je možno, da bi prihajalo do teh siptomov zaradi prevelike dize. Kaj je delal prejšnji lastnik res nimam pojma.
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.261
5.645
113
Ampak una cevka v šalčki ma poleg en vijak.....si ga mogoče pozabu zategnt?

Če ti začne curit iz zračnega filtra potem kot je že luka51 omenu igla ne zapira dotoka bencina v frgazar....nekaj je narobe z iglo oz njenim tesnenjem!

Glede vage....pozabi....jo imaš fixno na plovcu.....v mislih sem jo pač imel ker nisem vedel kakšno izvedbo ima ta frgazar (PHBG)
nekateri majo tako "vago" ki se jo po pomoti da obrnt in pol ne tesni!

Like tole kar vidš da sede na iglo

partloadjet.jpg
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.261
5.645
113

demokedes

Pripravnik
23. apr 2009
119
0
16
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Ampak una cevka v šalčki ma poleg en vijak.....si ga mogoče pozabu zategnt?

Če ti začne curit iz zračnega filtra potem kot je že luka51 omenu igla ne zapira dotoka bencina v frgazar....nekaj je narobe z iglo oz njenim tesnenjem!

Glede vage....pozabi....jo imaš fixno na plovcu.....v mislih sem jo pač imel ker nisem vedel kakšno izvedbo ima ta frgazar (PHBG)
nekateri majo tako "vago" ki se jo po pomoti da obrnt in pol ne tesni!

Like tole kar vidš da sede na iglo

partloadjet.jpg
KemeleON,
Najprej naj se ti zahvalim za tvojo res izčrpno pomoč!
Razumem, očitno je res težava v tej igli, ki zapira dotok bencina do frgazerja. Ampak, katera je ta igla? To je ta igla, ki je povezana s plovcem, oziroma ki jo plovec porine gor. Drži?
Ali je to igla, ki je povezana z "gas" zajlo?
lp,
RR
 

demokedes

Pripravnik
23. apr 2009
119
0
16
Aja, pa še to, glede tega, da bi pozabil zategnit šrauf na dnu šalčke in da zarad tega teče ven iz ceke. Sem včeraj preveril. Štauf je zategnjen. Je pa res, da sem opazil da ima šalčka od dna eno tak stebriček do vrha. Pomojem je funkcija tega stebrička, če se šalčka napolne povsem do vrha, da začne samo od sebe tečt ven.
Po vseh do sedaj zbranih ifnormacijah, je pri meni težava da ta igla, ki je povezana s plovcem ne zapira dotoka goriva v šalčko. Zaradi tega prekomerno teče bencin v šalčko.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.472
5.766
113
to je igla ki jo potisne plovec navzgor ja. V princupu ko se šalčka napolni igla zapre dotok, ko se spet malo sprazni ga spusti not. Pri tebi nekaj štrajka in teče skos v fergazer.
 

demokedes

Pripravnik
23. apr 2009
119
0
16
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
to je igla ki jo potisne plovec navzgor ja. V princupu ko se šalčka napolni igla zapre dotok, ko se spet malo sprazni ga spusti not. Pri tebi nekaj štrajka in teče skos v fergazer.
Sam, kaj bi načeloma lahko bilo sploh narobe s to iglo? Se lahko obrabi?
lp
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.261
5.645
113
Smeti na spici...smeti na ustju luknje

obrabe se nisem dozivel...je pa mogoca

poglej na plovcu kaj je z jezickom...obrabljen? Odlomljen? Razno?
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

demokedes

Pripravnik
23. apr 2009
119
0
16
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Smeti na spici...smeti na ustju luknje

obrabe se nisem dozivel...je pa mogoca

poglej na plovcu kaj je z jezickom...obrabljen? Odlomljen? Razno?
smile-1.gif

KameleON, včeraj si vzel čaz in tokrat popolnoma raztavil frgazer...mogu sem se zelo pomatrat, da sem dobil dol štift od plovčka...in ja potem, ko sem dal ven iglo, se je izakazalo, kaj je povzročalo napako. Kot sem že povedal, je bila celotna notranjost frgazerja z neko snovjo, kot vodni kamen. Ta snov je bila tudi v tej luknji....posledično tudi igla ni dobro zapirala, ko je šla do vrha. To sem spucal...spravi skupaj...uredil sem še dotok zračnega filtra na frgazer.
In moped dela...čist kot mora...res prede kot ura....Tud štandgas čist lepo drži.
Izkazalo se je, da ima moped tudi povečini pobrane ven blokade, saj sem ga po ravnini komot peljal do 70km/h realnih (GPS). Tako bom mel zdej še izziv, kako omejit nazaj na 50km/h, da ga registriram.
Imam še nekaj drugih izziv...ampak več o tem pa v naslednjih dneh. Zaenkrat res hvala za pomoč.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.261
5.645
113
Ta usedlina pride ko prezimujes motor s starim bencinom...ko benz izhlapi je vedno mal tega not po frgazarju...

Blokade...
Veze...na rabis blokad
smile-1.gif


1) 2mm +/- podlozka na variomatu
2) dihtunga na avspuhu...naredis kopijo iz pleha z manjsim premerom...
3) na strani ki sem ti jo dal o minimoto...sem videl da ma zanimiv predlog....narezes pravo dolzino bencinske cevi (ojacana guma) in jo das na zico med batek in pokrov da se batekne ne dvigne do konca
smile-1.gif