tesnilo glave - RENAULT mojstri

redTDI

Pripravnik
25. apr 2008
126
0
16
zanima me, če ima kdo podatek, oz. če ga lahko dobi:
potrebujem tabelo s katero izberem ustrezno debelino tesnila glave, na podlagi meritve batov, ki gledajo ven iz bloka pri ZMT.
kdo mi lahko to zrihta, ki zdej ne vem kakšno tesnilo nabavit...
imam občutek, da to ki je blo sedaj vgrajeno (lastnik ne pozna zgodovine vozila za nazaj, verjetno pa je blo že kdaj menjano) ne ustreza po debelini...

Renault 5
1.6 diesel
ozn. mot.: F8M720
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
A se mudi? Imam norijo, če prej ne izveš lahko šele enkrat drug teden (sreda, četrtek) pogledam v dialogys če je kaj podatkov o tem motorju. Če ni prepozno, mi javi še letnik ter mogoče številko motorja ali pa vsaj oznako avta (iz prometne).
 

redTDI

Pripravnik
25. apr 2008
126
0
16
@jakkaa:
zgoraj sem omenil, da imam občutek da vgrajeno tesnilo ni tapravo.. torej me tiste luknje na sedanjem tesnilu ne zanimajo..!

@Samojed:
u bistvu se mi kar malce mudi, ker imam to ropotijo že dva tedna odprto, in ne morem nikjer dobit te tabele, s katero bi si pomagal pri izbiri tesnila...
sprašujem vse lokalne mojstre renojev v moji okolici, pa vidim da nimajo pojma, vsi mi govorijo da če sem brusu glavo, naj vgradim debelejše tesnilo...
bonk.gif

sem celo spraševal znanca ki dela na renojevem servisu, če mi posodi delavniško knjigo od omenjenega motorja, pa očitno se mu ni dalo iskat, al kajjazvem... pa mi tudi on začne razlagat, da če sem brusu glavo, naj dam debelejše tesnilo... jaoooo..
no, sem pa prišel do spoznanja da 95% "mojstrov" nima pojma o pojmu glede brušenja glav in tesnil pri diesel motorjih...
vsi delajo kar nekaj na pamet...!!!
 

jakkaa

Pripravnik
19. mar 2009
352
0
16
ljubljana
Maš občutek? Po čem sklepaš da je dihtnga napačna? Kaj pa misliš da bo narobe če daš tanjšo ali debelejšo dihtngo? Men je nekak logično, če brusiš glavo, da morš pol dt debelejšo dihtngo... razlika bo edin v teku motorja, pri samem delovanju nebi smelo bit občutnejše razlike, če boš dal tanjšo dihtngo bo motor trše laufal oz. bo glasnejši, obratno pri debeli... razlike v debelini so majhne... zdi se mi da kompliciraš okol tega mal preveč, petka 1.6 D že itak ne gre nkamr, če boš dal pa drugo dihtngo pa tud nau nč narobe! Zlož pa voz...
 

redTDI

Pripravnik
25. apr 2008
126
0
16
Citat:
Uporabnik jakkaa pravi:
Men je nekak logično, če brusiš glavo, da morš pol dt debelejšo dihtngo...
ahhh.. sej pravim..
vsi govorite neki na pamet..
to kar praviš ti, velja za bencinske motorje...!!
povej mi, kaj se spremeni na glavi dizla če jo brusiš??
lahko jo 45x brusiš (če jo lahko) pa to ne vpliva na izbiro tesnila, odspodaj je vedno ravna, sej nima kompresijskega prostora v glavi..
dizli ga imajo ali v batu ali v predkomori....
 
Nazadnje urejeno:

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Zakaj? Bog ve zakaj. Če nekdo napiše 1,6 dizel ne pomeni da je vseh 10 miljonov motorjev enakih. Zaradi vivšine tesnila se spremeni kompresijsko razmerje in glede na ostale zadeve se skupno spreminjajo lastnosti - pri katerih obratih je navor največji, kakšna in kdaj je največja moč itd. Z napačnim tesnilom dobiš napačno kompresijsko razmerje in lahko iz super motorja dobiš super krepenino in obratno.

redTDI - upam da mi jutri zjutraj uspe prečekirat, če seveda sploh kaj piše.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Živjo!

V priponki je pdf (če bo šel gor), kjer je vse napisano. Sebeline so od 1,65 do 1,68mm, odvisno od motorja, pa še neke dodatne luknje za hlajenje so lahko v tesnilu (verjetno pri turbo verziji). Skratka poglej si.

P.S. - prevelika datoteka. Jo bom uplodal na sendspace in pripnem link za download.
 

redTDI

Pripravnik
25. apr 2008
126
0
16
ee tooo..
hvalaa.. hvala
točno to rabim!
seveda ni prepozno, sem čakal na ta manual kot pes na kost ;o)

na 42. strani piše vse o izbiri tesnila..
zmiriš bate in izbereš tesnilo... vse piše samo prebrat je treba...

uglavnem, je pa za se zamislit... vsi "mojstri" so mi rekli da izberem tesnilo glede na brušenje glave, celo mojster na renojevem servisu... zdej vem kolko znanja imajo na servisih.. niti mašine ki so stare 20 let ne vejo sestavit, kaj šele najnovejšo tehnologijo...
 

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Ja na servisu majo mnogo rezervnih delov. Zmontirajo pač tistega, ki "paše", kar si ti doma ne moreš privoščit.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Hja, v tem primeru pašeta lahko tudi dve tesnili eno na drugo, pa jih nihče ne bo tako zmontiral.
No, važno da so sedaj podatki znani, zdaj pa v iskanje primernega tesnila.

Ne vem kako je z aftermerket tesnili, ker so vprašljivi podatki. Navedena debelina je če se ne motim debelina stisnjenega, torej novega ne moreš pomeriti če je pravo.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Tesnilo niti ni toliko pomembno, bolj je pomembno da so novi vijaki, sicer se ne da zategnit po predpisih.
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
E jok. Sploh pri tem motorju je tesnilo zelo pomembno, z vijaki se pa strinjam - če se zateguje na stopinje, je lahko velika razlika med rabljenimi in novimi vijaki. Če se zateguje na moment, je važno da so navoji čisti, vijaki imajo mnogo manjši pomen.

Moje mnenje pač, da ne bo zamere, sem "sam svoj mojster" in do sedaj mi je po tej moji logiki še vedno uspelo.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Vijaki morajo biti novi ker je vseeno ce zategujes na stopinje ali moment, ker se zaradi njihove dolzine nategnejo in potem ko jih odvijes se vec ne skrcijo na prvozno stanje. Drugic se vec ne dajo zategnit na enak moment ker jih lahko potrgas.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Je pa zelo odvisno tudi, kakšni momenti so v igri.
Smo menjal pred leti na katri 2x tesnilo, vijakov nikoli. Vse je bilo b.p.
Leto nazaj na R5 Campus prav tako. (se pa zateguje na 60Nm če me spomin ne vara).

2 mesca nazaj menjali tesnilo na Xsari, sem menjal tudi vijake.
Niso pa spet tako zelo poceni (cca. 40€) v primerjavi s celotnim stroškom materiala (160€).