Pozdravljeni,
Tole pišem zato, da uporabnike in bodoče kupce Nokie v Sloveniji opozorim na nekaj neprijetnih stvari, ki se jim lahko zgodijo...
Sem dokaj zadovoljen uporabnik Nokie E52. No, vsaj bil sem
1. Pred letom dni kupim omenjen telefon. Že po nekaj dneh ugotovim, da v zvočniku telefona ob pogovoru vedno bolj piska oz. hrešči, ter da se ohišje ne prilega ravno dobro. Aparat pošljem na servis, zvočnik menjajo, ohišje se jim ne zdi preveč odstopajoče od njihovih standardov. Ok, ohišja se navadim.
2. Po letu dni se zopet začno pojavljati težave. Sogovorniki slišijo odmeve, pod steklom zaslona se je nabral prah. Aparat le pošljem na servis, kjer ga popravljenega vrnejo. Se pa po prejetju s servisa zopet pojavijo simptomi piskajočega zvočnika. Prav tako aparat ni dobro sestavljen, steklo zaslona rahlo »gleda« iz ravnine telefona.
3. Spet pošljem na servis, želim da popravijo zvočnik in da telefon sestavijo tako, kot mora biti. Brez jeze, se pač zgodi.
In sedaj napočijo težave: s Teleraya prejmem predračun za menjavo ohišja, delo itd.. Kontaktiram jih, kjer mi prijazna referentka ne zna natančno razložiti, za kaj gre. Govori o odpadlem gumbu za vklop/izklop, da je potrebno zamenjati ohišje, da je z zvočnikom vse ok itd... Zmeniva se, da mi telefon pošljejo nazaj, ker sem rahlo zmeden glede celotne zadeve. Prejmem telefon brez gumba za vklop/izklop (oz. je prilepljen na servisnem nalogu), v zvočniku še vedno nadležno hrešči.
Telefon je pred pošiljanjem na servis bil odlično ohranjen, imel je samo eno odrgnino. Kaj imam sedaj? Telefon s pokvarjenim zvočnikom, slabo pritrjenim ohišjem in brez enega gumba.
Žalostno pa je v bistvu to, da že zelo dolgo delam v enem izmed večjih centrov z mobilno telefonijo v Sloveniji in zadeve zelo dobro poznam. Telefon je bil pred pošiljanjem na servis poslikan, zapisniki nikjer ne omenjajo poškodb aparata. Zapakiral sem ga, verjemite, »kot da je moj», torej ga pošta ni uničila
In vem, da model ni brez napak, da se največkrat reklamira zvočnik.
Zadnje čase se vedno več telefonov s Teleraya vrača nepopravljenih, bodisi zaradi stika s tekočino bodisi zaradi mehanskih poškodb. Stranke trdijo da to ni res, določenem procentu lahko verjamemo, drugi si spet zmišljujejo. Ko je poslovodja želel kontaktirati servis, so ga na hitro odpravili že telefonski operaterji, do serviserjev oz. višjih ni imel »dostopa«, čeprav bi bilo normalno da sodeluje z njimi v primeru težav vsaj on. Telefon lahko baje ponovno pošljem k njim, da mi verjetno izdajo še en predračun itd., skratka neverending story ;-)
Torej kaj lahko iz tega sklepamo? Teleray lahko dela karkoli mu srce poželi, brije norce iz vseh uporabnikov in še vedno ne bo nič kriv. Ko boste telefon poslali na servis, upajte le na najboljše. Poškodbe, zlorabe potrošnikov – treba se bo tudi tega navaditi. Zadnje čase gredo čez vse meje, žal sem to izkusil tudi na svoji koži.
Kaj bom naredil? Nič, ker se mi ne da in navsezadnje bo samo potrata mojega časa. In tudi nič, ko bo treba potencialnim kupcem svetovati kaj kupiti: Nokio? Seveda ne
Konkurenca postaja vse hujša in upam, da jim uspe.
Pa prijetno uporabo Nokije in čim manj reklamacij!
Tad3y
Tole pišem zato, da uporabnike in bodoče kupce Nokie v Sloveniji opozorim na nekaj neprijetnih stvari, ki se jim lahko zgodijo...
Sem dokaj zadovoljen uporabnik Nokie E52. No, vsaj bil sem
1. Pred letom dni kupim omenjen telefon. Že po nekaj dneh ugotovim, da v zvočniku telefona ob pogovoru vedno bolj piska oz. hrešči, ter da se ohišje ne prilega ravno dobro. Aparat pošljem na servis, zvočnik menjajo, ohišje se jim ne zdi preveč odstopajoče od njihovih standardov. Ok, ohišja se navadim.
2. Po letu dni se zopet začno pojavljati težave. Sogovorniki slišijo odmeve, pod steklom zaslona se je nabral prah. Aparat le pošljem na servis, kjer ga popravljenega vrnejo. Se pa po prejetju s servisa zopet pojavijo simptomi piskajočega zvočnika. Prav tako aparat ni dobro sestavljen, steklo zaslona rahlo »gleda« iz ravnine telefona.
3. Spet pošljem na servis, želim da popravijo zvočnik in da telefon sestavijo tako, kot mora biti. Brez jeze, se pač zgodi.
In sedaj napočijo težave: s Teleraya prejmem predračun za menjavo ohišja, delo itd.. Kontaktiram jih, kjer mi prijazna referentka ne zna natančno razložiti, za kaj gre. Govori o odpadlem gumbu za vklop/izklop, da je potrebno zamenjati ohišje, da je z zvočnikom vse ok itd... Zmeniva se, da mi telefon pošljejo nazaj, ker sem rahlo zmeden glede celotne zadeve. Prejmem telefon brez gumba za vklop/izklop (oz. je prilepljen na servisnem nalogu), v zvočniku še vedno nadležno hrešči.
Telefon je pred pošiljanjem na servis bil odlično ohranjen, imel je samo eno odrgnino. Kaj imam sedaj? Telefon s pokvarjenim zvočnikom, slabo pritrjenim ohišjem in brez enega gumba.
Žalostno pa je v bistvu to, da že zelo dolgo delam v enem izmed večjih centrov z mobilno telefonijo v Sloveniji in zadeve zelo dobro poznam. Telefon je bil pred pošiljanjem na servis poslikan, zapisniki nikjer ne omenjajo poškodb aparata. Zapakiral sem ga, verjemite, »kot da je moj», torej ga pošta ni uničila
Zadnje čase se vedno več telefonov s Teleraya vrača nepopravljenih, bodisi zaradi stika s tekočino bodisi zaradi mehanskih poškodb. Stranke trdijo da to ni res, določenem procentu lahko verjamemo, drugi si spet zmišljujejo. Ko je poslovodja želel kontaktirati servis, so ga na hitro odpravili že telefonski operaterji, do serviserjev oz. višjih ni imel »dostopa«, čeprav bi bilo normalno da sodeluje z njimi v primeru težav vsaj on. Telefon lahko baje ponovno pošljem k njim, da mi verjetno izdajo še en predračun itd., skratka neverending story ;-)
Torej kaj lahko iz tega sklepamo? Teleray lahko dela karkoli mu srce poželi, brije norce iz vseh uporabnikov in še vedno ne bo nič kriv. Ko boste telefon poslali na servis, upajte le na najboljše. Poškodbe, zlorabe potrošnikov – treba se bo tudi tega navaditi. Zadnje čase gredo čez vse meje, žal sem to izkusil tudi na svoji koži.
Kaj bom naredil? Nič, ker se mi ne da in navsezadnje bo samo potrata mojega časa. In tudi nič, ko bo treba potencialnim kupcem svetovati kaj kupiti: Nokio? Seveda ne
Pa prijetno uporabo Nokije in čim manj reklamacij!
Tad3y