Storitve lahko predplačniški uporabnik izkoristi v roku 90 dni od zadnje polnitve. Če pred iztekom roka
90 dni ni bila opravljena nova polnitev, uporabnik ne more več opravljati odhodnih storitev, dokler ne
opravi nove polnitve. V času od 91. do 180. dneva od zadnje polnitve, mu je omogočen samo sprejem
dohodnih storitev, z izjemo odhodnih klicev na Klicni center za pomoč uporabnikom, na telefonsko
številko 070 700 700, in klicev na telefonski številki 112 in 113. V času od 181. dneva do 270. dneva od
zadnje polnitve pa uporabnik ne more uporabljati nobenih storitev, z izjemo klicev na klicni center za
pomoč uporabnikom na telefonsko številko 070 700 700 in klicev na telefonski številki 112 in 113. V
kolikor uporabnik napolni svoj predplačniški račun v obdobju med 91-dnem in 270-im dnem od zadnje
polnitve, se polnjeni vrednosti prišteje obstoječe dobroimetje na predplačniškem računu. Če uporabnik
ne napolni predplačniškega računa v roku 270 dni od zadnje polnitve, se vrednost na računu izniči,
Telemach pa lahko uporabniku izklopi SIM kartico in odvzame predplačniško številko. Ko se vrednost
dobroimetja na računu zniža pod 1 EUR, avtomatski odzivnik ob vsaki vzpostavitvi zveze uporabnika o
tem obvesti. Ko vrednost na predplačniškem računu ne omogoča zveze, je le ta prekinjena.