Uporabniki mobilne aplikacije Telemach EON (iPhone), vljudno prosim za vašo pomoč oz. preizkus.
Uvodoma pojasnjujem, da nimam nobenih težav pri predvajanju TV vsebin v živo (slika v visoki ločljivosti oz. HD), kar pa ne velja za ogled vsebin za nazaj. V tem primeru se namreč ločljivost zniža, slika je “razmazana” oz. v ločljivosti SD.
Ker se navedena težava ne pojavlja vedno (95%), pojavlja pa se ne glede na izbrani program, časovni interval ali vrsto omrežja (WiFi in LTE), je zelo težko podati razlog za takšno delovanje. Poskusil sem tudi spremeniti nastavitve v aplikaciji (iz Samodejna v Visoka ločljivost), vendar brez uspeha.
Prav tako sem poskusil z odstranitvijo in ponovno namestitvijo aplikacije, kot tudi z odstranitvijo in ponovnim dodajanjem naprave na portalu Moj Telemach; oboje neuspešno.
S strani tehničnega oddelka so me obvestili, da so simulirali mojo situacijo, vendar niso zaznali nobene težave.
Omeniti tudi velja, da nimam nobenih težav pri predvajanju vsebin v živo in za nazaj, ko gre za spletno stran RTV Slovenija (RTV4) oz. so njihove vsebine vedno prikazane v ločljivosti HD. In še, EON na mobilnih napravah sploh ni predviden oz. ne deluje v brskalniku.
Glede na navedeno bo vsak preizkus več kot dobrodošel.
Moja naprava je iPhone 11 Pro, iOS 14.7.1.
Hvala in lepo pozdravljeni.
Uvodoma pojasnjujem, da nimam nobenih težav pri predvajanju TV vsebin v živo (slika v visoki ločljivosti oz. HD), kar pa ne velja za ogled vsebin za nazaj. V tem primeru se namreč ločljivost zniža, slika je “razmazana” oz. v ločljivosti SD.
Ker se navedena težava ne pojavlja vedno (95%), pojavlja pa se ne glede na izbrani program, časovni interval ali vrsto omrežja (WiFi in LTE), je zelo težko podati razlog za takšno delovanje. Poskusil sem tudi spremeniti nastavitve v aplikaciji (iz Samodejna v Visoka ločljivost), vendar brez uspeha.
Prav tako sem poskusil z odstranitvijo in ponovno namestitvijo aplikacije, kot tudi z odstranitvijo in ponovnim dodajanjem naprave na portalu Moj Telemach; oboje neuspešno.
S strani tehničnega oddelka so me obvestili, da so simulirali mojo situacijo, vendar niso zaznali nobene težave.
Omeniti tudi velja, da nimam nobenih težav pri predvajanju vsebin v živo in za nazaj, ko gre za spletno stran RTV Slovenija (RTV4) oz. so njihove vsebine vedno prikazane v ločljivosti HD. In še, EON na mobilnih napravah sploh ni predviden oz. ne deluje v brskalniku.
Glede na navedeno bo vsak preizkus več kot dobrodošel.
Moja naprava je iPhone 11 Pro, iOS 14.7.1.
Hvala in lepo pozdravljeni.
Nazadnje urejeno: