sem govoril s serviserjem (mam tri trenutno..pooblaščenca, popoldanca, turbo majstra itd) in je rekel, da za 10km maks v eno smer, pol je kotaljenja dol po hribu..in potem nazaj, in popoldne ista zgodba (relacija vrtec kuæa) bog ne daj kupit dizla.
da bodo težave z egr, luftmeserji, dpf, šobami...
avto bo verjetno parkiran pod zvezdami, torej mrzel bolj kot iz garaže. vožnja je lahko v 99% točno in samo ta relacija. svetuje se bencinar. brez turbine.
kaj torej zdej kle za do 5k recimo. pogoj klima in abs.
danes sem zasledil e 220d, naavden, ne turbinc. a bi se to obneslo.
kako nej si izbijem iz glave V mnogo motor in 200+ konjev. ne rabim enormne reg in stroškoh servisov zarad 5 do 10k letno, sam k bi kako M, AMG ali kaj podobnega pognal po našem koncu...bi mi našopal adrenalin. ampak to spet ni 5 k, ampak tja do 10, pa poraba in vse servisiranje.
že sam seb sem tečen..tko da to ni potrebe omenjat.
da bodo težave z egr, luftmeserji, dpf, šobami...
avto bo verjetno parkiran pod zvezdami, torej mrzel bolj kot iz garaže. vožnja je lahko v 99% točno in samo ta relacija. svetuje se bencinar. brez turbine.
kaj torej zdej kle za do 5k recimo. pogoj klima in abs.
danes sem zasledil e 220d, naavden, ne turbinc. a bi se to obneslo.
kako nej si izbijem iz glave V mnogo motor in 200+ konjev. ne rabim enormne reg in stroškoh servisov zarad 5 do 10k letno, sam k bi kako M, AMG ali kaj podobnega pognal po našem koncu...bi mi našopal adrenalin. ampak to spet ni 5 k, ampak tja do 10, pa poraba in vse servisiranje.
že sam seb sem tečen..tko da to ni potrebe omenjat.