TDI - zakasnjeno delovanje turbine

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.297
364
83
Zanima me kaj bi bil vzrok čudnemu obnašanju prevoznega sredstva zadnjih par dni... Zadeva zgleda pa tako, da par kilometrov po vžigu avta turbina sploh ne deluje. V drugi prestavi, ko ponavadi vleče ko nor sedaj komaj prilezem do 40 km/h. Po parih kilometrih pa kot da bi preklopil stikalo, turbina se vklopi in avto začne pospeševati (skoraj) normalno. Skoraj, ker na avtocesti preko 130 km/h ne gre.

Kaj bi lahko bil vzrok takšnemu obnašanju? Gre pa za octavio, alh motor, 90 KM. Bral sem o nekem N75 ventilu, pa zapacanih lopaticah variabilnega dela turbine oziroma ventilu, ki le te krmili... Se je že kdo srečal s takšnim pojavom.
Upam, da je kaj enostavnega za urediti, ker nebi neki veliko denarja v to vlagal, imam še enega požeruha doma, ki zahteva "veliko pozornosti"
smile-1.gif
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Glede na napisano bi rekel zapacane lopatice na turbini in ti avto vrže v varnostni način (Safe Mode).

Meni se to občasno pojavlja že 3. zimo (poleti je vse ok), ker imam večina mestne vožnje (kratke vožnje z neogretim motorjem). Z ogretim se pelji na en izlet po AC ali regionalki in steraj motor. Ko ti vrže v safe mode, ga ugasni/prižgi in naprej.
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Če je to 10- 15 let star motor, potem je 90 ps imel fiksno turbino. 110 konjski pa variabilno. O okvari pa nimam pojma.

ALH motor ima VNT15 turbino, katera ima variabilne lopatice.
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Uu, hvala za tale link
smile-1.gif
Čez 14 dni bom imel čas in poskusim, feedbacki so dobri. Sicer pa pomoje ne more it kaj narobe, ker čistilo in umazanija gresta potem ven skozi izpuh, da bi fizično poškodoval turbino pa ne verjamem.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.297
364
83
Sem se vozil danes z odkloplnjenim lmm in sicer težava ni tako opazna (takoj po odklopu lmm se je opazilo, da avto boljše pospešuje). Sicer gre bolje ampak še vedno ne tako kot prej. Na avtocesti pa nikakor ne prileze preko 3500 obratov v peti prestavi...
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik BigPoppa pravi:
Sem se vozil danes z odkloplnjenim lmm in sicer težava ni tako opazna (takoj po odklopu lmm se je opazilo, da avto boljše pospešuje). Sicer gre bolje ampak še vedno ne tako kot prej. Na avtocesti pa nikakor ne prileze preko 3500 obratov v peti prestavi...
Če te prav razumem gre avto bolje z odklopljenim LMM? Potem je 99% krivec ravno ta. Vseeno je za preverit na kakem testerju.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.297
364
83
LMM zamenjan, sedaj se mi zdi, da gre avto še bolje kot prej
smile-1.gif


Turbino in egr bom pa spomladi vseeno očistil, po 300k prevoženih je verjetno kar nekaj svinjarije nabrane.
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.781
221
63
Citat:
Uporabnik BigPoppa pravi:
LMM zamenjan, sedaj se mi zdi, da gre avto še bolje kot prej
smile-1.gif


Turbino in egr bom pa spomladi vseeno očistil, po 300k prevoženih je verjetno kar nekaj svinjarije nabrane.

kolk si dal za LMM? kje si nabavil?
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Si kar na pamet menjal? Korajžen poba ni kaj.
Še nekaj mi je prišlo na pamet: lahko bi bil tudi EGR krivec - če je odprt, se to lahko konkretno pozna pri odčitkih na LMM
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.297
364
83
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Si kar na pamet menjal? Korajžen poba ni kaj.
Čudno se mi je zdelo, da se ob pritisku na plin turbine sliši kot normalno tako da sem sklepal, da je turbo ok. Vožnja s priklopljenim testerjem je pa pokazala lmm, saj kljub temu, da je bil priklopljen se je na testerju videlo, kot da ni.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.297
364
83
Nekako sem čakal na tvoje mnenje
smile-1.gif


Kaj praviš o tistem postopku čiščenja izpušnega dela turbine z mr muscolo?